Harry szemszöge
Pár hónappal később...
- Hát ti? - nyitottam ajtót, mivelhogy csengettek. Louis, Liam és Niall egy-egy táskával a kezükben szó nélkül jöttek be mellettem. - Tudtommal három hetes szünetünk van. - néztem rájuk értetlenül, majd bezártam az ajtót, és bekapcsoltam a központi riasztót.
- Tudjuk. - rántott vállat Louis. - De ma van az X-faktor válogatója, amit muszáj lesz együtt néznünk. Hoztunk kaját, meg mindent. - mentünk be nappaliba, majd kiburították a táskák tartalmát. Csokik, chipsek, sütik, és minden hízlaló kaja megtalálható volt az asztalon.
- Oké. Akkor nézzük. - miután mindenki elhelyezkedett, Niall megkereste az X-faktor-t, majd nézni kezdtük. Rohadt sokat szoktunk röhögni együtt a sok idióta előadáson, és ezek igazán felejthetetlen pillanatok. Mint ahogy az összes többi is, amit az utolsó pár hónapban szereztek nekem a fiúk, mivel rohadtul ki voltam Hanna miatt. És belátta mindenki, hogy ebben nem lehet Hanna-t hibáztatni. Még én is. Itt én voltam a balfasz, aki elcseszte azt, ami még épphogy el sem kezdődött, újra.
***
- Nos, ne menjenek sehová, hisz pár perc múlva ismét folytatódik az év X-faktor-a, ám előtte, még betekintünk kicsit a sztárok életébe. Rachel, tiéd a szó. - kapcsolnak át egy másik stúdióba.
- Ajj már. - nyögnek fel a fiúk, és unottan kezdik vizslatni a TV-t.
- Köszönöm Jack. Szóval, ezen a héten sem unatkozhattak a rajongók. A One Direction kitett magáért a koncerteken, és most egy jól megérdemelt három hetes szüneten vannak. Jó pihenést, srácok, várunk vissza titeket. - vigyorogva a nő a kamerába. - Hanna Zalka, a feltörekvő, gyönyörű énekesnő nemrégiben egy Twitter bejegyzésben jelentette be, hogy különböző egészségügyi okok miatt a világturné időpontjai eltolódnak. Egyébként, már hatalmas rajongó táborral rendelkezik az énekesnő, a rajongói imádják. Elmondása szerint, mielőtt belevágna a szakmában, szeretné kitapasztalni a dolgokat, és szeretné ez idő alatt több dolgot kitanulni.
Ám, tegnap Londonban lencsevégre kapták, egy stúdiónál, ahol is tisztán kivehető, hogy az énekesnő vagy hízott, amit kétlünk, vagy baba van a dologban, és mi erősen a másodikra szavazunk, hisz gyorsan nem lehet hízni. Minden esetben, sok sikert és boldogságot kívánunk a leendő kismamának. - vágtak be képeket Hanna-ról, amin tényleg nagy, kerek hasa volt. Valószínűleg a 6-7 hónapban lehet...Ennyi ideje nem láttam...
Hanna terhes.
És nem Tőlem.
Hozzáért valaki más... Úgy.
- Harry, lehet, hogy van rá magyarázat.. - mondta Liam.
- Erre? Erre magyarázat? Milyen magyarázatot tudsz erre mondani? - kiabáltam.
- Biztos van rá. - vágta rá Louis.
- Még hogy szeretett. - túrtam bele hajamba, majd felálltam, felkaptam a kocsikulcsomat, felvettem egy cipőt és kabátot, majd nem törődve a fiúkkal beültem a kocsimba, és beindítva azt elindultam egy bár felé.
***
- Haver, adj még egyet. - csaptam le a pultra a whisky-s poharat.
- Harry, ennyi elég lesz. - támaszkodott a pultnak Peter.
- Azt mondtam adj még egyet. - csaptam le jóval több összeget a pultra, mint amennyibe kerül az ital. Már nem tudom mennyi ideje lehettem itt, de eléggé későre járhat.
Miután lehúztam a következő italt is, oldalra néztem, hisz valaki a néven szólított.
- Taylor. Sziaaa. - vihogtam.
- Szia Hazz. Mit csinálsz itt? - kérdezte, majd beharapta vörös ajkait.
- Nem tudom. - rántottam vigyorogva vállat. Kétségtelen, a pia totál elveszi a fejemet.
- Ne könnyítsek az estéden? - kérdezte, majd elkezdte a mellkasomat simogatni műkörmös kezeivel.
Szó nélkül felpattantam, aminek az lett az eredménye, hogy megszédültem. De ez sem tántorított vissza attól, hogy felejtsek.
Mert ha Hanna felejtett, akkor én miért ne tehetném?
Sarah❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
You Kill Me Harry Styles✔️
FanficTe mit csinálnál, ha a Balaton Sound-on egy híresség testvérével találkoznál? Nem tudod, ugye? Hát, igazából én sem. Talán, selfie-t csinálnék vele, aztán kérnék egy autogrammot. De mi van akkor, ha az a bizonyos testvér megadja a telefonszámát, ma...