Zayn egyik kezével lefogta a kezeimet, a másikkal pedig beleszagolt a nyakamba.
- Versace parfüm?- húzódott el. A döbbenettől pár másodpercig nem tudtam megszólalni. Most akkor mi a hétszentség van?
- Igen. Honnan tudtad?- kérdeztem összeráncolt szemöldökkel.
- Gigi is ugyanilyet használ- ült le.
- Ki az a Gigi?- kérdeztem még mindig értetlenül. Ennek több nője is van?
- A barátnőm- válaszolta- nyugi Hanna, egyáltalán nem akartam semmi rosszat. Nincsenek rólatok semmi intim képeim. Nem akarok belőled anorexiás csajt sem csinálni. Nem vagyok szívtelen.
- Akkor miért kellek?
- Amióta kiléptem a bandából elég sokan elfordultak tőlem. A One Direction lett az, akit sajnálni kellett, hiszen el lettek árulva. Én árultam el őket. Ők se nagyon foglalkoztak velem, ők is ugyanúgy elfordultak, és úgy csináltak, mint ha én soha nem is léteztem volna. Tudod milyen rossz érzés volt, hogy elveszítettem a barátaimat? Hogy amikor elértem valamit, nem tudtam velük megosztani, mert ők szartak rám? Mindenki tovább lépett. Harry összejött Kendallal, majd kiderült, hogy ez is csak a terv része volt, hogy Harry visszaszerezzen téged. Liam is...
- Várj!- fojtottam belé a szót- hogy érted azt, hogy Kendall és Harry kapcsolata miattam volt?
- Nem tudtad?- döbbent le, én pedig nemlegesen megráztam a fejem- féltékennyé akart tenni, miután megtudta, hogy összejöttél valakivel. Most a turnén „szakítottak", amikor Harry rájött, hogy van esélye nálad- rajzolt macskakörmöket a levegőbe.
- Ezt is csak azért mondod, hogy Harry ellen fordíts?- kérdeztem, de a lelkem mélyén éreztem, hogy igaza van. Kendall első nap elment, miután Harryvel egy szobába osztottak be, és azóta nem kereste soha mobilon. Mi több. Harry összejött velem, pedig tudom, hogy ő nem olyan, aki két vasat tart a tűzben.
- Hanna, menj vissza Harryhez, és kérdezd meg. És tudd, hogy ide bármikor visszajöhetsz!- fogta meg biztatóan a kezem, én pedig aprót biccentettem.
Zayn megadta a címet a sorőrnek, ahol a fiúk megszálltak, én pedig a kezeimet morzsolgattam. Tudtam, hogy Zayn most igazat mondott, de titkon reménykedtem benne, hogy mégsem.
A busz megállt a hotel előtt, én pedig kiszálltam a járműből és nagy léptekkel indultam be az épületbe. Oda mentem a recepcióhoz, majd megkérdeztem, hogy hányas szobában szálltak meg a fiúk.
- Sajnálom, nem adhatok ki semmilyen információt!- mosolygott rám a nő ugyanúgy, mint Zayn hotelében lévő. Ti nem vagytok rokonok?
- Ne a mosolygásra fordítsd az energiád, hanem arra, hogy a csinos kis pofikádat a monitorra fordítod, és megnézed azt a rohadt szobaszámot!- utánoztam le mosolyát. A lány kikerekedett szemekkel nézett rám, de engem valahogy most teljesen hidegen hagyott.
- Sajnálom kisasszony, nem tehetem- rázta meg a fejét nemlegesen.
- Ne aggódjon, velünk van!- hallottam meg egy ismerős hangot, és magamban szentté avattam Pault, hogy idejében érkezett, és nem a sitten szedett össze. Mert oda kerültem volna, mert ez a csaj kezdett nagyon az idegeimre menni.
- Harryé kell!- mondtam, mire a lány végre valahára csinálta, ami a dolga, és megnézte a szobaszámát.
- A 669- mondta a lány, én pedig meg sem köszöntem, hanem indultam a lifthez, és megnyomtam a 8- as gombot. Már csak egy hajszálnyi hiányzik ahhoz, hogy megtudjam az igazat. Egy pillanatra elbizonytalanodtam...akarom egyáltalán tudni?
Igen Hanna, megérdemelsz ennyit!- motyogtam magamnak, majd amikor kinyílt a liftajtó, hosszasan kifújtam a levegőt, és elindultam a 669-es szoba felé.
A szívem vadul kalapált, a lábaim és a kezeim remegtek, és azt hittem, hogy itt fogok elájulni. Bekopogtam, majd pár másodperc múlva Harryt pillantottam meg. Szemei pirosak voltak, ajaki kiszáradtak, és a haja pedig kócos volt.
Ahogy meglátott, látszott rajta, hogy megdöbbent, ajaki szétnyíltak és tudtam, hogy akart valamit mondani, de nem jött ki hang a torkán.
- Bemehetek?- kérdeztem, mire rögtön arrébb állt, én pedig bementem.
- Azt hittem Zaynel vagy- mondta rekedten.
- Harry, kérdezni fogok tőled valamit, és ígérd meg, hogy igazat fogsz mondani- engedtem el fülem mellett, amit mondott.
- Ígérem.
- Igaz, hogy Kendallal csak azért jártál, hogy féltékeny legyek és újra összejöjjünk?- kérdeztem, és éreztem, hogy egy könnycsepp utat tört magának.
- Kitől hallottad ezt?- kérdezte döbbenten.
- Csak mondd! Igaz, vagy nem?- kérdeztem már idegesen. Harry lehajtotta a fejét, én pedig már tudtam a választ, de akartam az ő szájából is hallani.
- Igaz- válaszolta, én pedig éreztem, hogy a szoba el kezd forogni körülöttem, és csak egy dolgot akartam. Ki menni innen- Hanna!- szólt utánam, míg én már a lifthez sétáltam- Hanna!- fogta meg a csuklóm, én pedig felé fordultam és egy hatalmas pofont kevertem le neki.
- Tudod, nem hiszem, hogy Zayn a többi dologban is akkorát hazudott volna veled kapcsolatban. Hiszen most bizonyítottad be, hogy csak játszol mások érzéseivel!
- Nem Hanna! Én, szeretlek...
- Harry, kérlek, hagyj elmenni- mondtam sírva, ő pedig elengedte a karomat, és beszálltam a liftbe. Nem akartam hallani Harry magyarázkodását.
Hallottam, hogy a fiúk a nevemet mondják, de nem foglalkoztam velük. Most már szó szerint futottam ki a hotelből, egyenesen az épület előtt álló buszhoz. De a buszban nem Zaynt pillantottam meg. Egy lány ült a kanapén. Szép magas, és szőke hajú volt, és már messziről látszott róla, hogy modell. Ahogy megpillantott, felállt, és elmosolyodott.
- Szia, Gigi vagyok.
Love_Story_Reader_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Kill Me Harry Styles✔️
Hayran KurguTe mit csinálnál, ha a Balaton Sound-on egy híresség testvérével találkoznál? Nem tudod, ugye? Hát, igazából én sem. Talán, selfie-t csinálnék vele, aztán kérnék egy autogrammot. De mi van akkor, ha az a bizonyos testvér megadja a telefonszámát, ma...