-3.Bölüm-

745 49 94
                                    

Merhaba Hayaller Sakinleri : )

Ben geldiiim🙈Yine biraz geç kaldım sanırsam ama bana sorarsanız uzun bir bölüm oldu. Umarım sıkılmazsınız ve beğenirsiniz 😊 Multide Zeynep'in dinlediği parça var. İsterseniz bakabilirsiniz. Ben şiddetle tavsiye ediyorum ama biliyorum herkesin tarzı değil. Fazla uzatmayacağım, hatalarım varsa affola.

Hayallerinizin bir gün gerçek olması dileği ile.

İyi okumalar 🎈
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

...Experience...

Daha Bozcaada'da tatil yapan insanlar uyanmamış, sadece ada sakinlerinin yavaş yavaş kalkmaya başladığı saatler, ortalık sessiz, sakin, sadece dalgaların sesleri duyuluyor... İşte koşuya çıkmak için ideal olan saatler bunlar. Etrafta yaşama dair belirtiler olmasa, sen, ada ve deniz baş başaymışsınız gibi. Bir süre bu huzur dolu saatlerde koştuktan sonra, etraftaki sesler ve kıpırtı çoğalmaya başlayınca pansiyona doğru koşmanın vaktinin geldiğini anlıyorum. Anneannem kalkmıştır. He, bir de bitter çikolata kıvırcık tabi ki. Nasıl unuturum...

Pansiyona varınca ilk önce mutfağa uğruyorum, susadım. Bitter çikolata kıvırcık kahvaltı hazırlıyor. Saçları ıslak mı onun? Daha az kabarık duruyorlar, ya da dün gece sinirden saçlarını yoldu.

«Saçların mı ıslak senin?» - domatesi doğrarken birden duraksıyor, doğramayı bırakıyor ve kafasını kaldırıyor. Kaşlar çatık.

«Sana da günaydın Kerem. Hani hep selam verirdin? Ne oldu bu kuralına?»- gözlerimi döndürüyorum.

«Unutmuşum. Günaydın. Evet?»

«Ne evet?»

«Sorumu cevaplamadın.» - kendime bir bardak su koyuyorum.

«Islaksa ıslak, sana ne? Kurutacak mısın?»

«Ha! Hayır bitter çikolata kıvırcık. Bugün daha az görünüyorlar da, ıslak değillerse acaba dedim dün gece sinirden yoldun mu...» - büyük bir yudum su içiyorum.

«Haha! Yok balkabağı ya, dün mışıııl mışıl uyumuşum.» - keyifli bir şekilde sırıtıyor.

«İyi, tamam. Islaksa kurut diyecektim. Başımıza hasta olma sonra. Bir de senin işini yapmak zorunda kalmayayım.» - anneanneme severek yardım ederim ama bunu bilmesine gerek yok.

Suyumu bitirip, bardağı tezgaha bıraktıktan sonra göz kırpıp duş almaya gidiyorum. Sinirden ağzı açık kaldı. Ya bu kızı kızdırmak ne kadar zevkli ya. Adeta sırıtıyorum.

Duştan çıktıktan sonra aşağıya kahvaltıya inmeden anneannemi yakalıyorum.

«Anneannem! Günaydınnn!» - yanağına bir de öpücük. Oh, işte şimdi gün başlasın.

«Günaydın evladım. Koşuya çıktın mı her zaman yaptığın gibi?»

«Çıktım.»

«Aferin çocuğum. Sağlıklı yaşam gibisi yok.»

«Öyle. Ya anneanne, ben sana birşey söyleyecektim... Şu Zeynep'e benim ne okuduğumdan neler yaptığımdan, nasıl biri olduğumdan falan bahsetme tamam mı? Yani olur da konu bir şekilde bana gelirse diyorum.» - anneannem şaşkın bir şekilde bana bakmaya başlıyor. Kadın benim yüzümden bunayacak Allah korusun.

«Tamam çocuğum da, neden?»

«Ya sen boşver nedenini ha? Lütfen birşey söyleme. Sorsa bile.»

BozcaadAşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin