-15.Bölüm-

444 56 42
                                    

        
Merhaba Hayaller Sakinleri :)

Size -son günü olsa da- bayram şekeri getirdim 🍭 Hepinizin Kurban Bayramı kutlu olsun :)

Hayallerinizin bir gün gerçek olması dileği ile...

İyi okumalar 🎈

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~


...ayıcığını kaybetmiş küçük çocuk...

«Peyker Sultan?» - enseme vurup bana yalancıktan vurduğu halde kocaman gülümseyip sarılıyorum anneanneme.

«Peyker Sultan yaaaa! Üç seneden beri gelmiyorsun, ama ben geldim eşek sıpası!»

«Haklısın anneannem, beni eşek sudan gelene kadar dövebilirsin.» - yanağını kocaman öpüp sonunda sarılmayı bırakıyorum.

«Döveceğim tabi! Kimse de seni benim elimden alamayacak!» - kıyıyamaz bana o, dili döverken gözleri seviyor.

«Annem, hoş geldin.» - annem de Peyker Sultan'a kocaman sarılıyor.

«Hoşbuldum İnci.»

«Hoş geldiniz anne.»

«Hoş buldum oğlum.»

«Hoş geldin Peyker teyze.»

«Hoş buldum şebek oğlan.» - anneannem bile biliyor Can'ın şebek olduğunu.

«Hayaller Sultanı!» - anneannem geldiğinden beri olan biteni sessizce izleyen Bitter Çikolata Kıvırcık, yanımıza geliyor.

«Ve diğer hayırsız! Bu eşek sıpası Amerika'daydı, gelemedi. Sen neredeydin de gelemedin be güzel kızım?»

«Anneanne? Bana ‚eşek sıpası', Zeynep'e ‚güzel kızım' ? Öz torununu harcadın, haberin olsun.»

«Zeynep'i kıskanmasaydın şaşardım zaten eşek sıpası!» - hala eşek sıpası diyor!

«Tamam anneanne tamam.»

«Ben özür dilerim, gelemedim. Seni çok çok çok özlemişim Hayaller Sultanı'm!» - Bitter Çikolata Kıvırcık içten bir gülümsemeyle anneanneme sarılıyor. Onu öyle mutlu görünce dayanamıyorum, ben de gülümsüyorum.

«Ben de be kızım, ben de. İkinizi de. Sanki söz vermişsiniz birbirinize ayrı ayrı gelmemeye. Bir ara beraber gelmenizi bile bekledim. Özlem ve umut insana hayaller kurduyor.» - Bitter Çikolata Kıvırcığın gözleri doluyor.

Dayanamayıp anneannemin yanağını öpmeye eğildiğimde, Zeynep'in de benimle aynı anda aynı hamleyi yaptığını anlıyorum. Aynı anda anneannemi yanaklarından öpüyoruz. Kulaklarıma Peyker Sultan'ın kahkaha sesi dolarken, gözlerim Bitter Çikolata Kıvırcığın gözleri ile buluşuyor.

Bu sessiz buluşma, içinde, yıllar sonra karşılaşmanın gizli sevinç çığlıklarını barındırıyor. Dillerden dökülmeyeni, gözler birbirine sevinç çığlıkları içinde anlatıyor sanki.

«Deli çocuklar sizi!» - anneannem elleriyle yanaklarımızı tutuyor.

Patlayan flaştan fotoğrafçının resmimizi çektiğini anlıyorum. Peyker Sultan'ın bizi melek gibi sarıp kollayan kollarından çıkıyoruz.

«Bu fotoğrafı istiyorum Kerem.»

«Tamam anneannem, ben sana yollarım.»

«Anne, ben anlamadım. Siz Zeynep'le tanışıyor musunuz?»

BozcaadAşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin