Merhaba Hayaller Sakinleri :)Uzun bir aradan sonra sonunda bölümü bitirip getirdim. Birazcık kısa oldu galiba, kusura bakmayın. Bölümlerin geç gelme nedeni yoğun olmam, yoğun olmadığım zaman bazen ilham perilerinin gelmemesi ve benim boş boş Word sayfasına bakmam. Uzatmıyorum, hikayenin ikinci ithafını yapıyorum, içimden geldi :) Bu hafta bölümü bitirmek aklımdaydı, ama sen mesaj yazınca @emine_cetin iyice motive oldum. Tekrardan teşekkürler. Umarım bölümü beğenirsin.
Hayallerinizin bir gün gerçek olması dileği ile...
İyi okumalar 🎈
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~...little girl...
Yüzüme değen yumuşacık mis kokan saçlar telefon sesiyle uyandıktan sonra fark ettiğim ilk şey oluyor. İkincisi ise sımsıkı sarıldığım beden, bir küçük çoçuğun annesine sarıldığı gibi, gitmesinden korkarcasına. Kolumun altında kıpraşan bedenin komidine uzanmasıyla sol kolumu belinden çekerek onu rahat bırakıyorum.
Bitter çikolata kıvırcık ile uyumanın şaşkınlığını tam üzerimden atamamışken telefondan bağırarak yükselen sesler dikkatimi çekiyor.
«İyiii kiii doğduuuun anneeeeeemmm!»
«İyi ki doğdun kızııııım!»
«Anne? Baba? Çok teşekkür ederim. Nasılsınız? Ben kendimi yaşlı hissediyorum mesela...» - bitter çikolatanın bugün doğum günü müymüş?
Zeynep telefonla konuşurken ben ayılmaya çalışıyorum. Saat daha erken, bir de sarhoş bir şekilde geç yattığım için bu pek mümkün değil tabii. Beynim ise hediye düşünme derdinde. Daha birkaç gündür tanıdığım kıza niye hediye düşünüyorsa... Ben daha kesin ayılamadım. Kendimi duşa atsam iyi olacak. Ben böyle kendi kendime saçmalarken bitter çikolata kıvırcık telefonu kapatıyor. Ne desem?
«Happy birthday...little girl.» - sırtı bana dönük bir şekilde otururken bana doğru dönüyor, yüzünde garip bir ifade.
«Thank you...hung-over boy.» - kendimi tutamayıp kahkaha atmaya başlıyorum, o ise genişçe gülümsüyor.
«Ve teşekkür ederim, sanırsam sarhoş bir Kerem'le uğraştın.»
«Sen de kıvranan bir Zeynep'le. Onun için sorun değil.» - bu cümleden sonra yataktan kalkıp odadan çıkıyor.
*****
Kendi yatağımda uyuduğum ikinci uykumdan sonra musmutlu ve ağrısız bir şekilde yataktan kalkıyorum. Üstüme açık lila lavanta renginde kolsuz ve göbeğimi açıkta bırakacak bir bluz ve altıma da bir short geçirdikten ve banyoya uğrayıp kendime çeki düzen verdikten sonra aşağı iniyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BozcaadAşk
FanfictionHani böyle kitaplar vardır, tam sahil kenarında güneşlenirken okumak istersiniz. Ilık bir yaz esintisinin eşliğinde hayaller kurdururlar insana. Mutlu ederler, bir gülümseme yerleştirirler insanın yüzüne. İşte Bitter Çikolata Kıvırcık'ın ve Balkabağ...