Merhaba Hayaller Sakinleri :)
Bir pazar sürprizi olarak size bölüm getirdim. Keyifli pazarlar diliyorum ve sözü hiç uzatmadan sizi bölümle baş başa bırakıyorum.
Hayallerinizin bir gün gerçek olması dileği ile...
İyi okumalar🎈
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
...küçük bir kız çocuğunu kucaklarcasına...
Burnumun yumuşak birşeyin içinde olup gıdıklanmasıyla uyanıyorum. Gözlerimi açtığımda bukleler görüş alanıma giriyor. Bitter Çikolata Kıvırcık. Dün akşam tiryakisi olduğum kokunun sahibi mışıl mışıl göğsümde uyuyor. Gülümsemeden edemiyorum.
Yavaş yavaş kendime gelince, uyuma şeklimiz iyice bilincime ulaşıyor. Ben sırt üstü yatıyorum, Zeynep sağ tarafımda kafasını göğsüme koymuş, belime sarılmış, ben de yüzümü saçlarının arasına gömmüşüm ve sağ elimle beline sarılmışım , diğer elimi de belimi saran kolunun üstüne koymuşum.
Tam da şu an birşeyi daha idrak ediyorum ve iyice sıcak basıyor. Zeynep'in sıcak nefesini tenimde hissediyorum. Bu durum beni biraz zorluyor. Huh.
Ayrıca teninin tenime değdiği yerler yanıyor sanki, karıncalanıyor. N'oluyor ya?
Biz Bitter Çikolata Kıvırcık'la nasıl bu duruma geliyoruz anlamıyorum. Kavga ediyoruz, atışıyoruz ama beraber uyumak zorunda kalınca hep birbirlerine yapışmış koalalar gibi uyanıyoruz. Düşüncem sırıtmama ve hafifçe kafamı sallamama neden oluyor. Komik, cidden komik. Ne garip hayat ya.
Saat kaç oldu acaba. Zeynep uyanmadan kalkmayacağım, şu halimize tepkisini merak ediyorum.
Bir dakika ya. Ben kafamı sallıyorum falan, sonra burnumu yine Zeynep'in saçlarına gömüyorum. Düşüncelerimle tepkilerim arasında daha büyük zıtlık olamaz. Bana bu yaz iyi gelmedi. Güneş dengemi bozdu benim.
Yani objektif düşünelim. Kimi insanların kokusu insana güzel gelir, kimilerin ki çirkin. Zeynep'in de kullandığı parfüm, duş jeli falan güzel herhalde. Evet.
Zeynep'in kıpraşmaya başlaması ve saçlarının göğsümü ve burnumu daha çok gıdıklamasıyla düşüncelerimden sıyrılıyorum. Cümbüş başlasın.
Bitter Çikolata Kıvırcığı'n bakışlarını tahmin edebiliyorum. Gözlerini kocaman açmıştır şimdi. O zaman küçük bir kız çocuğundan hiçbir farkı olmuyor.
«Hiiiiii!» - gülmemek için kendimi zor tutuyorum.
Kahkaha atarsam uyanık olduğumu anlayacak. Gerçi kafasını kaldırırsa da anlayacak, çünkü gözlerim açık.
«Allah'ım gelmişim adamın çıplak göğsüne sarılmışım ya.» - uyanmamak için fısıldıyor. Sonra kafasını biraz aşağı eğiyor.
«O da sarılmış. Ya biz dün alkol da içmedik ki... Kesin dünkü yorgunluktan oldu bu. Oyuncak ayı falan sandım herhalde ben.»
«Yuh Bitter Çikolata Kıvırcık, bana ayı mı dedin sen?!»
«Aaaaaaaa!» - birden konuşmamla o kadar korkuyor ki, kendini arkaya doğru atıyor.
Belimde olan elini kalbine bastırıyor. Elim belinde olmasa çekyattan düşmüştü. Daha iyi tutabilmek için oturur pozisyona geçiyorum.
«Zeynep sakin! İyi misin?»
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BozcaadAşk
Fiksi PenggemarHani böyle kitaplar vardır, tam sahil kenarında güneşlenirken okumak istersiniz. Ilık bir yaz esintisinin eşliğinde hayaller kurdururlar insana. Mutlu ederler, bir gülümseme yerleştirirler insanın yüzüne. İşte Bitter Çikolata Kıvırcık'ın ve Balkabağ...