Merhaba Hayaller Sakinleri :)
Bu günlerde çok ders çalışmak zorunda olduğum için beni bol bol yorum yaparak motive etmek ister misiniz? 🙈 Bir de okumaya başlamadan tahminlerinizi alayım. Sizce Zeynep Kerem'e doğum günü hediyesi olarak ne verecek? 🤔 Buyrun, bölüm sizlerin.
Hayallerinizin bir gün gerçek olması dileği ile...
İyi okumalar 🎈
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
...dünya üzerindeki varlığı yeter...
Kalplerimizin sesi kulağımda, nefes nefese dudaklarımızı ayırıyoruz ve birbirimize bakıyoruz. Onun o masum bakışlarına dayanamıyorum ve sarılıyorum. Hissettiğim şey tam olarak huzur. Hani böyle anlar vardır, deriiin bir nefes alır insan ve 'Ah, hayat ne güzel.' diye düşünür. Tamamıyla mutlu, her şeyden memnun olunan anlardır bunlar. Nadir, ama onun için güzel.
«Balkabağı?» - keşke nefesini hep boynumda hissetsem.
«Efendim?» - saçlarına doğru mırıldanıyorum.
«Keşke hep böyle sarılı kalsak, ama ayrılmak zorundayız.»
«Neden?» - kaşlarım çatılıyor.
«Çünküüüü...» - bana sarılır vaziyette kalıp kendini geri çekiyor.
«...hediyeni verme vaktiii!» - cümlesini bitirip, bir eliyle yanağımı tutup, diğer yanağıma hızlıca bir öpücük konduruyor.
Heyecanının getirdiği enerjiyle yerinden kalkıyor ve salonda duran komidinin üstüne bıraktığı çantasından bir şey alıp yanıma geliyor. Elinde bir zarf tutuyor. Yine aynı yere oturup parlayan gözlerle gözlerime bakıyor. Bir şey demeden zarfı elime tutuşturuyor ve heyecanla ellerini kucağında birleştirip bana bakmaya başlıyor. Zarfın dışında yazan yazıya bakıyorum ve gülümsemeye başlıyorum.
Balkabağı'ma 🎈
Onun heyecanı bana bulaşıyor, elim ayağıma dolaşıyor, zarfı bir türlü açamıyorum. Neyse ki bir işe yarıyor, Bitter Çikolata Kıvırıcık keyifli bir kahkaha atıyor. Sonunda zarfı açıyorum. İçinden iki kağıt çıkıyor. Birinin üstünde balkabağı çizimi var, diğerinde çikolata tableti. Tabletin üstünde bitter çikolata yazıyor. Gülümsüyorum.
«Resim çizme konusunda senin kadar başarılı olmasam da, denedim işte.» - utanarak başını yana yatırarak konuşuyor. Ben de ona uyarak başımı yan yatırarak cevap veriyorum.
«Yooo, bence gayet başarılısın bu konuda. Çok tatlı olmuş.»
«Yaaaa... Tamam sen öyle diyorsan, öyledir.» - gülümsüyor.
Bense bu iki kağıt parçasının ne demek olduğunu çözmeye çalışıyorum. Bitter Çikolata Kıvırcık keyifle beni izliyor. Üstünde balkabağı olan kağıdı çevirmenle şok oluyorum. Bitter çikolatalıyı da çeviriyorum. Aynı şey. Doğru görüp görmediğimi kontrol etmek için gözlerimi sımsıkı kapatıp tekrar açıyorum. Kağıtları evirip çeviriyorum. Gerçekler!
«Bitter Çikolata Kıvırcık?!» - başımı kaldırmamla Zeynep'in kocaman gülümseyerek bana baktığını görüyorum.
«Zeynep? Ahahaha!» - inanamayarak sıkıca Bitter Çikolata Kıvırcık'ıma sarılıyorum. Hızlıca ve defalarca boynunu, yanaklarını, saçlarını öpüyorum. Kahkahalara boğuluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BozcaadAşk
Hayran KurguHani böyle kitaplar vardır, tam sahil kenarında güneşlenirken okumak istersiniz. Ilık bir yaz esintisinin eşliğinde hayaller kurdururlar insana. Mutlu ederler, bir gülümseme yerleştirirler insanın yüzüne. İşte Bitter Çikolata Kıvırcık'ın ve Balkabağ...