-31.Bölüm-

299 31 20
                                    

Merhaba Hayaller Sakinleri :)

Ya ne kadar güzel oluyormuş düzenli bir şekilde her hafta bölüm yayınlayabilmek! Bugün çok sevdiğim ve umarım sizin de çok seveceğiniz bir karakter giriyor hikayeye :)

Hayallerinizin bir gün gerçek olması dileği ile...

İyi okumalar 🎈

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

...benden sana hatıra...

Uyandığımda ilk şaşırmamı sağlayan şey burnumu gıdıklayan saçlar oluyor. Sonra bitter çikolata bukleleri fark edince, Zeynep'in dün gece bende kaldığı aklıma geliyor. Nasıl olduysa uykuya nasıl daldıysak öyle kalmışız. Kesin sırt ağrısı çekeceğim ama umrumda bile değil, bütün gece Bitter Çikolata Kıvırcık'ın eşsiz kokusuyla uyudum çünkü ve en son ne zaman bu kadar mutlu uyandım bilmiyorum.
Saçlarını öpmemle kıpırdanmaya başlıyor.

«Balkabağı?» - sesi mırıltı gibi çıkıyor.

«Efendim Bitter Çikolata Kıvırcık?»

«Saat kaç?» - sorusu üzerine koluna sarılmayı bırakıp komidinin üstünde duran telefonuma uzanıyorum.

«6:30.»

«Ufff...Kalkıp eve gitsem iyi olacak. Duş alıp hazırlanmam lazım.»

«Kahvaltı?»

«Bu saatte yapamam. Evde atıştırırım bir şey.» - başını kaldırıp bana bakmaya başlıyor.

«Sana günaydın dedim mi?» - uyku mahmurluğu yüzünden çok tatlı görünüyor. Gülmeye başlıyorum.

«Hayır demedin.»

«O zaman günaydınnn sevgilimmm!»

«Günaydın sevdiğim.» - gülümsemeye başlıyor.

«Ben bir banyoya uğruyorum.»

«Tamam.» - kısa süre sonra dün giydiği elbiseyi üstüne geçirmiş halde çıkıyor.

«Daha fazla geç olmadan gideyim.»

«Hani sabah öpücüğüm?»

«Sonra, asansörde.» - göz kırparak odadan çıkıyor. Gülerek peşinden bir kaç adım atıp odanın kapısından merdivenlerden inen Zeynep'e sesleniyorum.

«Geçirseydim?»

«Gerek yooook. Sonra görüşürüz Balkabağı!» - kapının kapanma sesini duymamla spor odasına geçiyorum. Bir kaç hareket ve sonra da duş şart.

*****

«Güüünaydıııın Bahar!»

«Günaydın Zeynep! Bu ne neşe sabah sabah?»

«Bilmem. Belki Burak ya da Kokoş Semra ile karşılaşmadığım içindir.» - ya da sabah Balkabağı'nın sıcak göğsünde uyandığım için.

«Sen nasılsın?»

«Vallahi aslında bugün için çok seviniyordum, çünkü Sinan ile evlilik yıldönümümüz, akşama yemeğe gidecektik Çınar'ı Sinan'ın annesine bırakıp, ama kadıncağız grip olmuş. Vaz mı geçsek yada kime bırakabiliriz diye düşünüyoruz.»

«Çınar'ı çoktandır görmedim, özledim. Bana bırakın? Hatta ben Kerem'e söyleyeyim, belki o da gelmek ister.»

«Bilemedim. Şimdi durup dururken sana ve Kerem beye zahmet olacak Zeynep.»

BozcaadAşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin