Merhabalar Hayaller Sakinleri :)
Bir önceki kısacık bölümle kafanızı allak bullak ettim, farkındayım. Ama birazcık heyecan katmak istemiştim 🙈 Neyse. Sizi bu kafa karışıklığıyla çok bekletmek istemedim ve bugün bölümü yazdım. Şimdi soru işaretlerini silme zamanı.
Bir sonra ki bölümün gelmesi bir hafta sürebilir, haftanın geri kalanı yoğun geçecek çünkü. Bilginize.
Bölüm kendisini ve hikayesini çok sevdiğim sanssiiizzyazaar 'a gidiyor♥️ Umarım beğenirsin :)
Hayallerinizin bir gün gerçek olması dileği ile...
İyi okumalar🎈
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
...kaderlerimiz birbirine çarpıyor...
Şubat 2016
«Beyaz Çikolata Kıvırcık...Cık-cık-cık-cık...» - seslenişi yankı yapıyor.
«Balkabağıııı!» - haykırışla sıçrıyorum.
Bu nasıl rüya ya? 2013 yazından sonra bir daha görmediğim Balkabağı'nı neden üç yıl sonra rüyamda görüyorum ki? Yatmadan önce canım pancake istedi. Acaba ondan mı?
«Cık-cık-cık-cık...»
«Üffff bir rüyanda gördün alt üst oldun, alarmı bile unuttun Zeynep. Ayrıca bu nasıl bir alarm sesidir ya?» - alarma uzanıp kapatıyorum.
Şirkete geç kalıyoruuuuuum! Kalk Zeynep kalk kalk kalk!
Kısa bir duştan sonra odama koşup üstüme klasik iş elbiselerimden bordo olanı geçiriyorum. Ne uzun ne kısa, dekolte az. Tek dikkat çekebilecek yönü vücudumu sarması. Şubat ayı olduğu ve havanın hafif serin olduğu için üstüme blazer ceketimi geçiriyorum. Laptop çantamı ve normal çantamı da alıp koştura koştura apartmandan çıkıp arabama biniyorum.
Hergün olduğu gibi başlasın İstanbul trafiğinle mücadele. Ah güzelim İzmir, seni çok özledim! Ben İzmir hayallerine dalmışken birden yan sokaktan önüme araba çıkmasıyla ne yapacağımı şaşırıyorum. Neredeyse kaza yapıyordum!
Kalbim küt küt atarken sakinleşmeye çalışıyorum. Bakkaldan mı almış ehliyetini ne! Zaten geç kaldım, bir de kaza yapıyordum. Offff!
Sonunda şirkete varıp arabayı park ediyorum. 10 dakika sonra Ahmet Bey'le görüşmem var, ama hızlı hızlı şirkete gireceğime kafamı kaldırıp, sonra da Türkiye'nin en iyi mimarlık şirketleri arasında yer alan şirketin binasını süzüyorum.
Elimde değil, kendimle gurur duyuyorum. Bu konuda hiç mütevazı olamayacağım.
Sonunda düşüncelerimden sıyrılıp koşturarak merdivenleri çıkıyorum.
Sen hülyalı bakışlarla tabelaya bakarak kendinle gurur duy Zeynep. Ahmet Bey'e de 'Şirketi süzüp kendimle gurur duymakla meşguldüm efendim.' dersin. O da sana 'Şirket benim, sana n'oluyor Zeynep?' bakışları atar. Atmaz atmaz. Ahmet Bey'in hakkını yememek lazım, çok iyi bir patron.
Güvenlikten geçerken saçma sapan düşüncelerimi savurmak için başımı sağa sola sallıyorum.
Yavaş yavaş kapanan asansör kapılarını görmemle hızlanıp son dakika da kapıları durdurabiliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BozcaadAşk
FanficHani böyle kitaplar vardır, tam sahil kenarında güneşlenirken okumak istersiniz. Ilık bir yaz esintisinin eşliğinde hayaller kurdururlar insana. Mutlu ederler, bir gülümseme yerleştirirler insanın yüzüne. İşte Bitter Çikolata Kıvırcık'ın ve Balkabağ...