Merhaba Hayaller Sakinleri :)
Lafı hiç uzatmayacağım, bölüm gecikti farkındayım, ama üniversiteyle beraber ancak bu kadar oluyor, kusura bakmayın. Sakin bir bölüm oldu, umarım yine de beğenirsiniz :)
Hayallerinizin bir gün gerçek olması dileği ile...
İyi okumalar🎈
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
...beklenmedik yaz sürprizim...
Rüya görüyorum herhalde, ne kadar güzel bir piyano parçası bu? Birkaç saniye sonra uyanık olduğumu fark ediyorum, parçanın tınıları hala kulağıma geliyor. Konuklar rahatsız olmuyor mu ya bu sesten? Gözlerimi açıp komidine bakmamla saatin 11e geldiğini görüyorum. Oha, ne çok uyumuşum ya? Bu saate konuk falan kalmaz.
Bir dakika. Ben odamdayım? Yatağımda yatıyorum. Nasıl... En son Balkabağı ile hamakta uzandığımı hatırlıyorum, konuştuk, yıldızları seyrettik. Yoksa hepsi rüya mıydı?! N'olursun rüya olmasın, iki medeni insan gibi ilk konuşmamızdı çünkü.
Balkabağı ile ilgili olan bir şeyin kabus ya da rüya olmamasını dileceğimi söyleselerdi gülme krizine girerdim. Ama şimdi gerçek olmasını istiyorum.
Ben bunları düşünürken aşağıdan Hayaller Sultanı'nın ve Balkabağı'nın kahkaha sesleri duyuluyor piyano sesinin eşliğinde. Üstümde short pijamamın olmasına aldırmadan merakıma yenik düşüp merdivenleri hızlıca aşağı iniyorum.
Oturma odasının kapısına gelmemle şaşkınlığım kocaman bir gülümsemeye yer bırakıyor.
Gözlerimin önüne serilen manzara şu: Balkabağı ve Hayaller Sultanı piyano müziği eşliğinde eğlenerek dans ediyor.
Piyano parçası o kadar güzel ki! Rahatlatıyor, mutlu ediyor, kalbimin en derinlerine dokunuyor. Ruhumu iyileştiriyor. Bu güzel tınılar ve karşımda ki sevgi dolu anneanne-torun ilişkisi güne musmutlu başlamama sebep oluyor.
«Dur çocuğum yavaş, düşüreceksin beni!» - hem gülüyor Hayaller Sultanı, hem söyleniyor. Çok tatlııı!
«Anneannem sen Süper-Anneanne'sin, sana hiçbirşey olmaz!»
«Ah be Kerem! Dans etmiyoruz uçuyoruz evladım.»
«Tutuyorum ben seniii, hem de sımsıkı! Güven bana anneannem.»
«Sana güveniyorum çocuğum da, kendi yaşlılığıma güvenmiyorum.» - ay yerim ben seni!
«Sen gençlere taş çıkarırsın anneannem!»
«Zevzek seniii!»
Onlar şakalaşıp dans ederken parça son buluyor. Bense ikisini, bir de piyano parçasını alkışlamaya başlıyorum. İkisi hemen bana bakmaya başlıyor, yüzlerinde saniyeler önce biten eğlencenin şahidi olan gülümsemeleri ile.
«Ah Zeynep'ciğim, uyandırdık mı?»
«Sonunda be Bitter Çikolata Kıvırcık! Gün bitti.»
«Balkabağı, güne o kadar güzel başladım ki, sinirimi sen bile bozamazsın.»
«Hmmm?»- inanamamışcasına kaşları havaya kalkıyor.
«Hmhm. Ya ben şeyi soracaktım. Az önce dans ettiğiniz parçanın adı ne? Bir de kim çalıyor?»
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BozcaadAşk
FanficHani böyle kitaplar vardır, tam sahil kenarında güneşlenirken okumak istersiniz. Ilık bir yaz esintisinin eşliğinde hayaller kurdururlar insana. Mutlu ederler, bir gülümseme yerleştirirler insanın yüzüne. İşte Bitter Çikolata Kıvırcık'ın ve Balkabağ...