-6.Bölüm-

464 48 38
                                    


Merhabalar Hayaller Sakinleri :)

Bu kadar çabuk buluşacağımızı düşünmezdim, ama ilham perilerim uçuş uçuş bana doğru uçtular, bütün gün bölümü yazdım ve bitirdim. Hatta uzun bir bölüm bile oldu. Dünkü bölümü yüklemeden önce uzun süre bölüm gelmediği için şimdi yine bölüm yüklememi özür olarak kabul edin lütfen. Umarım beğenirsiniz.
Sevgili @TgzSaudade , bu bölüm senin. Kerem'le yıldızlarınız pek barışık değil biliyorum, ama bu bölümün sonunda ki Kerem'i seversin diye düşündüm, umarım da seversin :)

Hayallerinizin bir gün gerçek olması dileği ile...

İyi okumalar🎈
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~


...melek kalpli kız...

«Balkabagı?!» - gözlerini kocaman açmış bir şekilde bana bakıyor Zeynep.

«Bitter Çikolata Kıvırcık?»

«Balkabağııı, nasılsın nereye böyle ya?» - yanıma gelip dostça kolunu omzuma mı attı o benim? Ne olmuş bu kıza ya?

«Zeynep?»

«Efendim Kerem?»

«Hayırdır?»

«Umarım hayırdır.» - kaşlarımı çatıyorum. Öğlen öğlen içki mi içmiş ne yapmış?

«Ne diyorsun Zeynep? Sen iyi misin?»

«Şey, hayırdır diyorum, nereye böyle diyorum...Onu diyorum ben, evet.» - hala omzumda duran kolundan kurtuluyorum.

«Hey, sen iyi misin?»- omuzlarından tutup hafifçe sarsıyorum. Bana hala saf saf bakmakla meşgul.

«Ateşin mi çıktı, fazla mı içtin ne yaptın?» - elimi alnına koyuyorum, normal.

«Ne oldu Kerem, endişelendin mi yoksa?» -şimdiye kadar suskun durup sırıtarak bizi izleyen Mine giriyor lafa.

«Yok ya endişelenmek değil. Sadece sence de garip davranmıyor mu?»

«Bilmem...» -en iyi arkadaşı ve ‚Bilmem' diyor. Haydaaaa!

«Neyse, yok bir şeyi herhalde.»

«Yok yok, iyiyim ben. Bomba gibiyim.»

«İyi öyleyse soruma cevap verebilirsin.»

«Sorun? Hangi soru?»

«Adalı Enişte kimmiş dedim?»

«Adalı Enişte mi? O da kimmiş?»

«Zeynep! Ben de sana soruyorum. Baya tanıdığım var burada, söyle bana kim olduğunu, uyarayım çocuğu. Bavullarını toplayıp kaçsın.»

«Balkabağı!»

«Ya Kerem biz senden bahsediyorduk! Hem benim arkadaşım pamuk gibi bir kız.» - gözlerimin Zeynep'in gözleri kadar açıldığına eminim. Adalı enişte? Enişte? Ben?!

«Ne?»

«Ya siz Zeynep'le anlaşamıyorsunuz ya, ben de yine kavga mı ettiniz anlamında sordum Zeynep'e. Lakabını da bana borçlusun.» - bir Adalı Enişte olmadığım kalmıştı...

«Ben de şaşırmıştım zaten, kim bu kıza katlanır diye...» - ben katlanıyormuşum meğerse.

«Sen.»- Mine patlatıyor kahkahayı, tabi ona hava hoş.

BozcaadAşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin