-50.Bölüm-

334 29 65
                                    

Merhaba Hayaller Sakinleri :)

Hikayeyi en başta planladığım gibi bitirmeye karar verdim. Yazmaya, uzatmaya denedim ama olmuyor. Aklımda yeni hikayeler var, kalbim artık onları anlatmak istiyor. Umut beslemenizi sağladığım için çok özür dilerim.
Haftaya 'Epilog' bölümü, ve böylelikle final bölümü yayınlanacak. Umarım bu açıklama ile sizi çok üzmemişimdir ve yine de bu bölümün tadını çıkarabilirsiniz.

Hayallerinizin bir gün gerçek olması dileği ile...

İyi okumalar 🎈

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~



...naif bir melodi...



Neredeyim? Ne yapıyorum? Bilmiyorum. Galiba mutluluktan uçuyorum. Ben böyle kendimi anlamaya çalışırken ilk dansımız bitiyor. Bizi yönlendirecek olan şarkıcı ikinci bir dans müziği çalmaya başlamadan önce bize herkesin eşlik etmesini istiyor. Pist arkadaşlarımızla, ailemizle, akrabalarımızla dolmaya başlıyor. Deniz'le Mine ve Can'la Yağmur hemen yanımızda dans etmeye başlıyorlar.

«Çok güzelsiniz Zeynep!» - Mine'nin yüz ifades adeta gözlerinden kalp fışkıran emoji gibi.

«Çok teşekkürler Bambine'm!»

«Abicim maşallah size ya! Tahta olsa da vursam!» - kafana vurabilirsin Can. Dilimin ucuna gelse bile bunu dile getirmiyorum. Arkadaşlar, sevdiğimiz insanlar kıymetli. Onlara iyi davranmamız da çok önemli. Ben Eleni teyzenin vefatından sonra bunu da anladım.

«Sağol Can!» - bak çocuğun yüzü ne güzel gülmeye devam ediyor Kerem! Şimdi o ilk düşündüğün şeyi söyleseydin yüzü düşecekti, üzülecekti.

«Damat? Kızımla dans etmeme müsade var mı?» - sesin geldiği yöne dönüyorum. Zeynep'in babası ile annesi dans ederek yanımıza kadar gelmişler.

«Tabii ki. Ben de Leyla anne ile dans etmek isterim kabul ederseniz.» - ne kadar gülümsesem de istemeyerek Zeynep'le dans etmeyi bırakıp onu babasının kolları arasına bırakıyorum.

«Seve seve damadım ile dans ederim.» - Zeynep'lerin yanı başında Leyla anne ile dans etmeye başlıyoruz.

«Kerem'cim bu akşam ikinizi de çok çok mutlu görüyorum. Hep böyle mutlu olun, birbirinizi mutlu edin. Birbirinizi çok sevin, ama saygı duymayı da hiç bir zaman unutmayın. Bu söylediklerimi Zeynep'e de söyleyeceğim.»

«Tamam Leyla anne.»

«Senin Leyla annen olmayı çok sevdim ben, umarım bu hep böyle kalır.» - başımı aşağı yukarı sallamakla yetiniyorum.

«Müsade varsa ben de gelinimle dans etmek isterim.» - niye herkes gelinle dans etmek istiyor? Heyoooo! Burada ben de varım! Damat ben!

«Aman efendim buyrun!» - Çetin amca gülerek Zeynep'le dans etmeyi bırakıyor.

«O zaman ben de karımı geri isterim.»

«Buyrun.» - ben de gülmesine gülerek karşılık veriyorum. İlk tanışmamızdan negatif enerjinin hep kalacağından çok korkmuştum, ama öyle olmadı.

«Annecim?» - babamın Zeynep'le dans etmeye başlaması ile kollarımı açarak ve gülerek anneme bakmaya başlıyorum.

«Oğlum?» - annem gülerek kollarıma giriyor ve dans etmeye başlıyoruz. Yanımıza gelen fotoğrafçıya poz veriyoruz. Biraz daha dans ettikten sonra dans müziği bitiyor ve hiç beceremediğim klasik türk düğün müziklerine geçiş yapılıyor. Zeynep, Mine, Yağmur ve annemler adeta kopuyorlar. Can'la Deniz bile beceriyorlar. Ben bu oyunlar için fazla coolum ya. Evet evet, ondan. Beceriksiz falan değilim ben. Coolum.

BozcaadAşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin