Merhaba Hayaller Sakinleri :)
Çoktandır yazmayı beklediğim bölümlere giriş yapacağız bu bölümün sonunda🙈 Onun için bölümü nasıl bulacaksınız çok merak ediyorum, çünkü hikayenin gidişatı değişiyor. Kısada olsa yorum bırakırsanız çok sevinirim :)
Hayallerinizin bir gün gerçek olması dileği ile...
İyi okumalar 🎈
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
...yeşil gözler...
«Projeyi teslim etmemize son üç gün çocuklar, bu son günlerde projeyi iyice gözden geçirmenizi istiyorum. Çarşamba gün olan toplantıda hiçbir aksaklık çıkmasın.»
«Merak etme Baba, Zeynep'le bence gayet iyi iş çıkardık.»
«Evet Ahmet Bey. Ayrıca Çarşamba gününe kadar da gayet titiz çalışacağımıza emin olabilirsiniz efendim.»
«Aferin size. Şimdilik bu kadar. Olurda aksaklık olursa hemen haberdar olmak istiyorum.»
«Tabii efendim.»
«Çıkabilirsiniz.» - önde Bitter Çikolata Kıvırcık, arkasında ben Babamın odasından çıkıyoruz.
«Bu proje bitsin, bir hafta boyunca uyumayı düşünüyorum!»
«Vallahi, ne yalan söyleyeyim Bitter Çikolata Kıvırcık, bende yoruldum.»
Proje için çalıştığımız odaya geldiğimizde, odanın önünde bizi bekleyen Yağmur ve Can'ı görüyoruz.
«Oğlum siz ne yapıyorsunuz burada?»
«Abicim müjde vermek için de mi gelemeyeceğiz?» - sırıtarak bana bakan Can'a bakıyorum.
«Yağmur?»
«Efendim Zeynep?»
«Müjdeyi bekliyoruz.» - beklenti içinde karşımızda dikilen ikiliye bakıyorum.
«Biz...» - Yağmur başlıyor konuşmaya, ama gerisini getirmiyor.
«Evet...» - devam etmeleri için Bitter Çikolata Kıvırcık dayanamayıp lafa giriyor.
«...sevgiliyiz!» - Yağmur'un yarım kalmış cümlesini Can tamamlıyor.
«Yaaaa çok sevindiiiim!» - Zeynep hemen Yağmur'a sarılıyor.
Ben de o sırada Can'a sarılıyorum.
«Bence bunu kutlamalıyız!»
«Sana katılıyorum Bitter Çikolata Kıvırcık! Hatta Çarşamba günü projeyi teslim ettikten sonra. İkisini de kutlamış oluruz.»
«Katılıyorum, iyi fikir.»
«Tamam abicim kutlarız!»
«Aynen. Ama biz artık gidelim, siz çalışın. Hem bizim de işe gitmemiz lazım.»
«Tamam, görüşürüz.»
«Görüşürüz.»
İkisi gittikten sonra biz de odaya giriyoruz.
«Bitter Çikolata Kıvırcık?»
«Hm?»
«Kaldık mı sap gibi?»
«Birazcık öyle oldu...»
«Eeee? Ne yapacağız?» - gözlerimi kısıp sırıtarak Zeynep'e bakıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BozcaadAşk
FanficHani böyle kitaplar vardır, tam sahil kenarında güneşlenirken okumak istersiniz. Ilık bir yaz esintisinin eşliğinde hayaller kurdururlar insana. Mutlu ederler, bir gülümseme yerleştirirler insanın yüzüne. İşte Bitter Çikolata Kıvırcık'ın ve Balkabağ...