Merhaba Hayaller Sakinleri :)
Aşağı yukarı bir hafta önce Duyuru'yu paylaştıktan sonra bana aşırı motivasyon geldi, ilham perilerim etrafımda uçup duruyorlar :)
🧚♀️🧚🏻♂️
Bir kaç kişi de 'Keşke bir bölüm gelse.' dedikten sonra daha fazla dayanamadım, yorum okumayı da çok özledim. Bol bol yorum yazın tamam mı? :) Bölüm çok uzun değil maalesef, zamanında öyle yazmışım, ama umarım yine de okuyunca mutlu olursunuz.Hayallerinizin bir gün gerçek olması dileği ile...
İyi okumalar🎈
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
...rengârenk balonlar...
Anneme ve babama bilmeleri gerektiği kadarını anlatmanın rahatlığıyla yatağıma uzanmış son birkaç günde olanları düşünüyorum.
Tam umudumu kaybetmişken, kalben yaralıyken en büyük dileğime kavuşmuş olmama hâlâ zorlukla inanıyorum. Ama o kadar çok mutluyum ki. Tarif et deseler imkansız derim.
Anlatılmaz yaşanır olan türden.
'Aşk nedir?' diye sorsalar, 'Benim için aşk kalbimden sonsuz sayıda rengârenk balonların göğe doğru yükselip, uçan kuşlarla birlikte rüzgarda dans ederek uzaklaşması.' derim.
Öyle rengârenk bir duygu. İçinde her rengi barındıran.Mutlu bir şekilde telefonuma uzanıp kızlarla olan grubumuza yazıyorum. Annemin dediğine göre Mine ve Deniz hala buradalar. Onlar gitmeden Mine'yi tekrar görmek isterim. Ben üzgünken ne kadar üzülmüştü Yağmur'la birlikte. Kızlara döndüğümü bildirdiğim gibi gelmek istiyorlar.
Onlar gelene kadar duşa girip çıkıyorum. Saçlarımı kuruturken geliyorlar.
«Zeynep neredesin sen ya?! Meraktan ve endişeden dokuz doğurduk Yağmur'la!»
«Ben şimdi 18 kere teyze mi oldum yani? Aman tanrım!»
«Haha. Ne çok güldük değil mi Yağmur?» - Mine bana hoşnutsuz bir bakış atıyor.
«Oooh şakalar yaptığımıza göre keyfimiz yerinde!»
«Hemde şimdiye kadar hiç olmadığı kadar Yağmur.»
«Ya gel buraya şapşal şey! Seni çok merak ettik!» - Mine daha fazla dayanamamış olacak ki yanıma gelip hemen sarılıyor.
«İyiyim Bambine.» - Mine'den ayrılmamla Yağmur sarılıyor.
«İyi olmana çok sevindik Zeynep.» - Yağmur'dan da ayrıldığımda yatağımın üstüne oturuyoruz.
«Anlat hadi!»
«Neyi anlatayım Yağmur?» - suçsuz gibi gözlerimi kocaman açıp bakıyorum. Kızları biraz daha sinirlendirsem bir şey olmaz değil mi ya? Olmaz olmaz!
«Zeyneeeeep!» - Bambine hiç ama hiç bambi tatlılığında olmayan bir bakış atıyor bana.
«Tamam ya, şaka yaptım!»
«Yapma şaka maka. O kontenjanın doldu senin!»
«Tamam ya.» - küçük bir kedicik gibi büzülüyorum.
Sonra kızların meraklı bakışlarına daha fazla dayanamayıp başlıyorum anlatmaya. Hiçbir ayrıntıyı pas geçmeden. Anlattıkça daha iyi idrak edebiliyorum olanları, sanki daha önce bir hayalin içinde yaşıyormuş gibi hissettiğimi fark ediyorum. Anlatmam bittiğinde ben dahil olmak üzere hepimiz gülümsüyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BozcaadAşk
FanfictionHani böyle kitaplar vardır, tam sahil kenarında güneşlenirken okumak istersiniz. Ilık bir yaz esintisinin eşliğinde hayaller kurdururlar insana. Mutlu ederler, bir gülümseme yerleştirirler insanın yüzüne. İşte Bitter Çikolata Kıvırcık'ın ve Balkabağ...