Ξεκλείδωσε την πόρτα , τράβηξε τα κλειδιά , πήγε ξανά κοντά της και τα έβαλε στην παλάμη της.
- ΦΥΓΕ!
Και γύρισε την πλάτη του. Η Ηλέκτρα άνοιξε την παλάμη της και είδε τα κλειδιά. Πήρε μια βαθιά ανάσας και πήγε προς την πόρτα ,φορώντας μόνο ένα πολύ λεπτό μπλουζάκι χωρίς ζακέτα. Γύρισε και της έπιασε το χέρι. Την κοίταξε στα μάτια για αρκετά λεπτά. Αυτή του ανταπέδωσε τις ματιές. Στο τέλος ο Cristiano πήρε ένα σακάκι που είχε κρεμάσει κοντά στην πόρτα και της το φόρεσε.
- Πάρε αυτό και να ξέρεις κάτι πριν φύγεις.
Τον κοίταξε μέσα στα μάτια για ακόμη μια φορά περιμένοντας να τελειώσει την φράση του.
- Όταν σε άφησα δεν το ήθελα. Το μήνυμα που σου στάλθηκε δεν το έστειλα εγώ. Και η μητέρα μου έπαθε ότι έπαθε γιατί είχε ακούσει για μένα από τρίτους πως δεν ακολουθώ τα σχέδιά της. Μπορείς να φύγεις τώρα. Και συγνώμη για όλα.
Γύρισε και κατευθύνθηκε προς την πόρτα αφού τον άκουσε με σκυφτό το κεφάλι.
- Περίμενε. Της είπε και έβαλε το χέρι στην τσέπη του βγάζοντας κάποια χρήματα και δίνοντάς της.
- Αυτά είναι για να φτάσεις στο σπίτι σου.
Η Ηλέκτρα σκέφτηκε πως έπρεπε να τα πάρει γιατί δεν γινόταν να γυρίσει με τα πόδια στο σπίτι. Τον κοίταξε στα μάτια καθώς τα έπαιρνε από το χέρι του. Την κοίταξε και αυτός. Στο δευτερόλεπτο τα μάτια και των δυο πέταξαν σπίθες γιατί και οι δύο ένιωθαν πλέον το ίδιο συναίσθημα. Ο Cristiano έσκυψε και την φίλησε. Αυτή ανταπέδωσε το φιλί. Απομακρύνθηκε μετά από λίγο και του χαμογέλασε. Αυτός της ανταπέδωσε το χαμόγελο.
- Μου έλειψες.
- Και εμένα . Πολύ! Είπε χαμογελώντας. Θέλω να μου εξηγήσεις τι έγινε γιατί πραγματικά δεν κατάλαβα τίποτα.
- Έλα να καθίσουμε.
Κάθισαν και της εξήγησε πως η μητέρα του δεν έπαθε τίποτα. Δεν έπαθε κανένα αναπνευστικό πρόβλημα. Πως το πραγματικό πρόβλημα ήταν η καρδιά της. Ήταν έτοιμη να μην αντέξει παραπάνω όταν έμαθε πως ο Cristiano δεν ήταν με την κοπέλα που του διάλεξε εδώ και καιρό η μητέρα του. Ο νευρικός κλονισμός μετά το πρόβλημα με την καρδιά της που πέρασε ήταν ακόμα πιο σημαντικός. Είπε πως το μήνυμα το έστειλε ο θείος του γιατί δεν μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο ο ίδιος. Και πως όσα όσα έδειξαν οι ειδήσεις και οι εκπομπές ήταν για να καθησυχάσουν τη μητέρα του, γιατί ευτυχώς ούτε η κοπέλα που είχε επιλέξει η μητέρα του θέλει μια τέτοια ζωή που δεν επέλεξε αυτή η ίδια. Η Ηλέκτρα τον κοιτούσε με γουρλωμένα μάτια.
- Αυτά νόμιζα πως συνέβαιναν μόνο στις ταινίες.
- Κι όμως… Τέλος πάντων αυτά πέρασαν τώρα , και το κυριότερο , είμαστε και πάλι ευτυχισμένοι. Έτσι δεν είναι;
- Έτσι θέλω να πιστεύω.
- Λοιπόν τι λες; Θέλεις να περάσουμε δυο μέρες εδώ μαζί και μετά να γυρίσουμε πίσω;
Του χαμογέλασε και αφού το σκέφτηκε λίγο είπε:
- Σύμφωνοι!
YOU ARE READING
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρεις
RomanceΚαι όταν άνοιξε τα μάτια της είδε τον πρίγκιπα των ονείρων της..οοοοχι οχι λάθος...το γοβάκι ταίριαζε τέλεια..μάταια..ούτε αυτό είναι!Μα που μπορεί να είναι; Μα και βέβαια..το βρήκα επιτέλους..λοιπόν..μια φορά και έναν καιρό τα παραμύθια έπαψαν να υ...