Κεφάλαιο 37

869 52 0
                                    

-       Σ ‘ αγαπώ  ,  σ ‘αγαπώ! Φώναξε η Ηλέκτρα προσεκτικά όμως γιατί γύρω υπήρχε κόσμος.

-       Δεν μου λες  , της είπε ψιθυριστά , αν σε φιλήσω λες να μας δουν ε ;

-       Εδώ ναι , αν πάμε μέσα λες να μας δουν;

Ο Cristianoγέλασε και ακούμπησε την Ηλέκτρα κάτω. Της έπιασε το χέρι και την τράβηξε προς την πόρτα που πήγαινε στα αποδυτήρια. Βρέθηκαν σε ένα μεγάλο θάλαμο στον οποίο δεν υπήρχε κανείς. Ο Cristianoτην αγκάλιασε σφιχτά , την έφερε πιο κοντά του και την φίλησε αφήνοντας πολλά υπονοούμενα με αυτό το φιλί. Η Ηλέκτρα ανταποκρίθηκε. Αυτός την αγκάλιαζε όλο και πιο σφιχτά , αυτή αποτραβήχτηκε και του είπε ‘’με πονάς λίγο καρδούλα μου!’’ . Ο Cristianoχωρίς να το έχει καταλάβει χαλάρωσε τα χέρια του και συνέχισε να τη φιλάει. Κανείς δεν είχε φανεί τόση ώρα σε εκείνο το θάλαμο. Έτσι και οι δυο καθησυχάστηκαν. Η Ηλέκτρα τον τράβηξε με τα χέρια μακριά της.

-       Άκουσες κάτι;

-       Όχι , σαν τι να άκουσα;

-       Ακούστηκε κάτι σαν βήματα από μέσα.

-       Μα κανείς δεν είναι εδώ…

Η Ηλέκτρα δεν είπε τίποτα άλλο . Ο Cristianoδεν σταμάτησε ούτε στιγμή και συνέχισε να τη φιλάει. Η Ηλέκτρα άνοιξε τα μάτια της χωρίς να το θέλει. Κοίταξε προς την καμάρα που σχηματίζονταν ανάμεσα στο θάλαμο και στα αποδυτήρια , έσπρωξε τον Cristianoμε δύναμη μακριά της. Τότε αυτός γύρισε και της είπε: ‘’ μπορείς να μου πεις τι επ…’’  αυτό που ήθελε να πει διακόπηκε όταν είδε προς τα πού κοιτούσε η Ηλέκτρα. Όταν γύρισε και κοίταξε εκεί που κοιτούσε και η Ηλέκτρα αντίκρισε αυτό που δεν περίμενε να δει. Δεν πίστευε την Ηλέκτρα όταν του είπε πως άκουγε βήματα. Τώρα όμως , το πλήρωνε… ο ήχος από τις γόβες της αντηχούσε σε όλο το θάλαμο. Ο Cristiano ένωσε τα φρύδια του από θυμό.

-       Για πες μου εσύ τι κάνεις εδώ. Πώς βρέθηκες εδώ;

Δεν ακούστηκε τίποτα άλλο εκτός από τα βήματα που αντηχούσαν στο χώρο.

-       Πες μου τι κάνεις εσύ εδώ… δεν μου απαντάς και αρχίζω και νευριάζω.

Το χαμόγελο της Irina’sάρχισε να γίνετε όλο και πιο πονηρό.

-       ώστε εδώ έτσι; Και είστε και μοναχούλια σας μωρέ , αχ τα γλυκά μου…! Είπε παιχνιδιάρικα προσπαθώντας να τον ενοχλήσει. Η Ηλέκτρα κοίταξε τον Cristianoανήσυχη!

-       Πες τι θέλεις και τελείωνε.

Η Irinaπήγε και τον τσίμπησε στο μάγουλο. Ο Cristianoτην κράτησε σφιχτά από τον καρπό για να σταματήσει.

-       Φύγε τώρα! Της είπε απειλητικά. Η Irinaπροσπάθησε να ελευθερώσει το χέρι της.

-       Όχι καλέ μου τόσο εύκολα! Έχω πολλά στοιχεία εδώ που δεν μπορείς να διαψεύσεις. Η Ηλέκτρα πήγε πιο κοντά στον Cristiano.

-       Εσύ καλή μου πες μου πόσο πολύ φοβάσαι; Σε βλέπω έχεις γίνει άσπρη… σας κρατάω στο χέρι!

Ο Cristianoτην κράτησε πιο σφιχτά κοντά του.

-       Τι θέλεις για αντάλλαγμα;

-       Αντάλλαγμα για ποιο πράγμα; Γύρισε την πλάτη της και τους κοίταξε με την άκρη του ματιού της.

-       Για τις φωτογραφίες μιλάω ,  τι αντάλλαγμα θέλεις να μου τις δώσεις αυτές και όλα τα σχετικά ενοχοποιητικά στοιχεία;

-       ΧΜ! για να σκεφτώ! Είπε και ακούμπησε τα δάχτυλά της στο πιγούνι της.

 Πέρασε λίγη ώρα. Ο Cristianoμε την Ηλέκτρα κοιτάχτηκαν αρκετές φορές. Η Ηλέκτρα του ψιθύριζε συνεχώς ‘’τι πας να κάνεις ; ‘’ , αλλά αυτός δεν απαντούσε. Απλά ήθελε να προφυλάξει τη σχέση του από όλους.

-       ΤΟ ΒΡΗΚΑ! Είπε πονηρά η Irina.

-       Σε ακούω…

-       2 μέρες στο νησί μου , μόνοι μας , χωρίς να υπάρχει επαφή με κανέναν από εδώ κοντά , χωρίς αντιρρήσεις σε τίποτα , μόνο εγώ και εσύ, μόνοι! Είπε και τον πλησίασε προκλητικά δείχνοντας προς την Ηλέκτρα διάφορα υπονοούμενα.

Η Ηλέκτρα του ψιθύριζε συνέχεια ‘’ όχι ‘’ καθώς είχε απελπιστεί. Ο Cristianoκοίταξε και τις δύο κοπέλες χωρίς να έχει κάτι να απαντήσει…

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςWhere stories live. Discover now