Κεφάλαιο 56

813 56 0
                                    

Κατέβηκε τις σκάλες και πριν προλάβει να φωνάξει την Ηλέκτρα την είδε πεσμένη στο πάτωμα. Η σακούλα που είχε στα χέρια του έπεσε και έτρεξε να τη βοηθήσει. Την πήρε στην αγκαλιά του λέγοντας το όνομα της. Μάταια όμως… την σήκωσε και την πήγε να ξαπλώσει.

-       Ηλέκτρα μου , Ηλέκτρα μου… έλα σύνελθε! Γιατί σε άφησα μόνη; Της έπιασε το σφυγμό για να βεβαιωθεί.

-       Κανονικός!

Έτρεξε στο μπάνιο και άρχισε να ψάχνει στα ντουλάπια για ένα μπουκάλι κολόνια. Στο τέλος βρήκε μια ξεχασμένη πίσω, πίσω μετά από αρκετή ώρα. Πήγε όσο πιο γρήγορα μπορούσε πίσω στο δωμάτιο. Ψέκασε το χώρο και το δεξί χέρι της. Έβαλε το μπουκάλι με το άρωμα στη μύτη της.

-       Έλα Ηλέκτρα , άνοιξε τα μάτια σου.

Ο Cristianoκαθώς κρατούσε το χέρι της ένιωσε μια πίεση.

-       Ηλέκτρα; Της φίλησε το χέρι ενώ αυτή το έσφιγγε όλο και πιο πολύ. Πάω να σου φέρω ένα ποτήρι νερό.

Της άφησε το χέρι πάνω στο στρώμα και έτρεξε όσο πιο γρήγορα μπορούσε. Σε λίγα δευτερόλεπτα ξανά γύρισε , πριν φτάσει όμως στο τελευταίο σκαλοπάτι παρατήρησε κάτι στο πάτωμα κοντά στην πόρτα. Επιβράδυνε το βήμα του και έσκυψε πάνω από το λεκέ.

-       Αυτό είναι αίμα!

Πήγε κοντά στην Ηλέκτρα και της κούνησε το κεφάλι. Στη δεξιά πλευρά του μαξιλαριού είχε τέσσερις σταγόνες αίμα.

-       Τι έγινε εδώ;

Η Ηλέκτρα σιγά , σιγά άνοιξε τα μάτια της.

-       Γύρισες; Είπε και έπιασε το κεφάλι της από πόνο.

-       Εδώ είμαι , τι έγινε καρδούλα μου; Δεν φαντάζεσαι πόσο πολύ τρόμαξα!

-       Να σου πω άλλη στιγμή. Δεν μπορώ να μιλήσω από τον πονοκέφαλο.

-       Έλα να πιείς λίγο νερό. Της σήκωσε το κεφάλι και της έδωσε να πιεί.

-       Cristiano πονάω!

-       Έλα ξάπλωσε. Μήπως χτύπησες πουθενά;

-       Το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι είναι… έβγαλε μια κραυγή πόνου και έπιασε το κεφάλι της.

-       Να σου δώσω ένα Deponμήπως;

-       Καλό μου ακούγεται.

Ο Cristianoανέβηκε επάνω και έψαξε στα συρτάρια της κουζίνας.

-       Πού είναι; Σήκωσε επάνω το βλέμμα του και κατάλαβε πως έψαχνε σε λάθος μέρος. Δεν ξέρω τι κάνω μου φαίνετε! Πήρε το κουτί και έβγαλε ένα χάπι. Πήγε κάτω και σήκωσε την Ηλέκτρα όρθια για να μπορέσει να το καταπιεί.

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant