Η Ηλέκτρα κοίταξε το τηλέφωνο. Η ώρα δεν περνούσε με τίποτα. Ήταν σίγουρη πως το ρολόι της είχε κολλήσει. Μπορεί να πέρασε μόνο μία μέρα από τότε που γνώρισε τον Cristiano. Τα λεπτά περνούσαν βασανιστικά μα το τηλέφωνο δε χτυπούσε. Στο δωμάτιο μπήκε η Χριστίνα με την κ.Νούλα.
- Άντε ετοιμάσου να πάμε καμία βόλτα.
- Ωχχχ.. έλα τώρα! Τι σε έπιασε πρωινιάτικα;
Η μαμά της ανέλαβε:
- Σταμάτα να γκρινιάζεις και πάμε.
- Και αν δεν θέλω ;
- Απλά δεν δεχόμαστε αντιρρήσεις.
- Δεν έχω όρεξη όμως.! ΤΕΛΕΙΩΣΕ!
- Και τι καταλαβαίνεις που κάθεσαι μέσα και πας από δωμάτιο σε δωμάτιο;
- Απλά βαριέμαι. ΕΛΕΟΣ! Σταματήστεεε!
- Μα έχεις βγάλει ρίζες! Και λες έλεος;
- Είπα πως βαριέμαι. Με το ζόρι γίνετε; Δεν γίνετε. Είπε και γύρισε την πλάτη.
- Καλά. Κάτσε μόνη σου. Εμείς φεύγουμε. Κάνε μόνη σου να φας και σε λίγο που θα έρθει ο μπαμπάς σου βάλτου να φάει. Καλά;
- Καλά.
Μετά από μισή ώρα αφού η Ηλέκτρα άλλαξε τρία δωμάτια με το κινητό της αγκαλιά το τηλέφωνό της χτύπησε. Η Ηλέκτρα από τη βιασύνη της ούτε καν κοίταξε τον αριθμό καθώς η καρδία της χτυπούσε τόσο δυνατά που μπορούσε να την ακούσει ακόμα και αυτή η ίδια. Η Ηλέκτρα με λαχτάρα απάντησε το τηλέφωνο κρύβοντας στον τόνο της μια κρυφή χαρά.
- Ναιιι;;;;ναιιι;;ναι;;; Cristiano; Εσύ ; Τι γίνετε; Είσαι καλά; Ξέρεις εγώ τώρα ξύπνησα και είδα τελείως τυχαία πως χτυπούσε το κινητό μου και λέω αχχ ποιος να είναι ; και είδα πως ήσουν εσύ. ΤΙ σύμπτωση έτσι; Καθώς τα είπε όλα αυτά με μια ανάσα το τηλέφωνο έμεινε για λίγο σιωπηλό.. δεν απάντησε… η Ηλέκτρα πριν σκεφτεί όμως τι είπε στον συνομιλητή της άκουσε ένα συνεχές γέλιο. Στην άλλη γραμμή ακούστηκε μια γνώριμη φωνή που ήταν της Εύας.
- Πες μου σε ποια ερώτηση θέλεις να απαντήσω πρώτα ; χαχαχαχαχαχαχαχχαχα!
- Αααααααααα…εσυ;
- Αααααααα..εγώ! Μάλλον κάποιον άλλον περίμενες!
- Πώς το κατάλαβες;
- Δεν καρφώθηκες καθόλου.
- Αααα πες έτσι να καταλάβω. Λοιπόν για πες. Τι ήθελες;
Ξαφνικά όμως πριν ακόμα απαντήσει η Εύα η Ηλέκτρα κοιτώντας την οθόνη του κινητού της είδε πώς ένας άλλος αριθμός τηλεφωνούσε!
- Εύα μου σε κλείνω και θα σε πάρω μετά. Γειά γειά γειά.!
Κλείνει το τηλέφωνο και απαντάει στην άλλη γραμμή με περισσότερη χαλαρότητα.
- Παρακαλώ;
- Ηλέκτρα; Εσύ;
Χωρίς όμως να καταλάβει ποιος είναι.
- Η ίδια. Ποιος είναι;
- Ο Cristiano. Με ξέχασες κι όλας εεε;
- Αααα Cristiano τι κάνεις; Φυσικά και δεν σε ξέχασα! Όλα καλά;
- Με συγχωρείς που δεν σε πήρα πιο νωρίς αλλά είχα κάποιες δουλειές να κανονίσω.
- Μην ανησυχείς!
- Εεεμμ.. σήμερα το απόγευμα έχω ένα μικρό κενό και αναρωτιόμουν μήπως θα ήθελες να…. Πάμε … μια βόλτα.
- Χμμμ..! Ναι ! Σίγουρα. Και εγώ δεν έχω κανονίσει τίποτα για σήμερα.
- Θα περάσω να σε πάρω. Κατά τις 21.00 είναι εντάξει;
- Είναι τέλεια. Θα τα πούμε τότε σε λίγη ώρα. Τα λέμε . Φιλιά!
- Τα λέμε Ηλέκτρα μου!
Η Ηλέκτρα έκλεισε το κινητό της και έτρεξε να ετοιμαστεί.
YOU ARE READING
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρεις
RomanceΚαι όταν άνοιξε τα μάτια της είδε τον πρίγκιπα των ονείρων της..οοοοχι οχι λάθος...το γοβάκι ταίριαζε τέλεια..μάταια..ούτε αυτό είναι!Μα που μπορεί να είναι; Μα και βέβαια..το βρήκα επιτέλους..λοιπόν..μια φορά και έναν καιρό τα παραμύθια έπαψαν να υ...