Κεφάλαιο 23

1.1K 77 2
                                    

Ο Cristianoτην κοίταξε χαμογελώντας . Όταν κοίταξε τα περιοδικά όμως, το χαμόγελό του χάθηκε… ‘’ΑΔΥΝΑΤΟΝ’’!

-       Και εγώ αυτό είπα μόλις το είδα , αλλά έτσι είναι. Πως συμβαίνει;

Κάθισε στον καναπέ. Φαινόταν απεγνωσμένη. Έβαλε το κεφάλι μέσα στα χέρια της. Ο Cristiano κοιτούσε τα περιοδικά ξανά και ξανά ένα προς ένα.

-       Μα καλά πού μας βρήκαν μου λες;

-       Ναι μπορώ να σου πω αν θέλεις. Είπε έχοντας ακόμα το κεφάλι μέσα στα χέρια της.

  Ο Cristianoκάθισε δίπλα της με τα περιοδικά στα χέρια. Άρχισε να χαϊδεύει τα μαλλιά της Ηλέκτρας. Η Ηλέκτρα τραβήχτηκε.

-       Θα δω πως μπορούμε να το κρύψουμε , και να καλύψουμε όλα αυτά.

-       Τι να καλύψουμε δηλαδή; Είπε φωνάζοντας καθώς απομακρύνονταν από τον Cristiano.

-       Αυτά εδώ μπορούν να καταστρέψουν όλη μου τη ζωή. Στο δρόμο άρχισαν ήδη να με αναγνωρίζουν.

-       Ξέρεις πως όλα μπορούν να διορθωθούν.

-       Τι να διορθωθεί; Μου λες; Οι φωτογραφίες  μου κυκλοφορούν στα περιοδικά και το μεσημέρι και στην τηλεόραση;

 Η Ηλέκτρα σηκώθηκε επάνω εκνευρισμένη. Ο Cristianoσηκώθηκε πάνω πηγαίνοντας πιο κοντά στην Ηλέκτρα.

-       Φύγε από κοντά μου. Μην με αγγίζεις…

-       Μα καλά τι έπαθες τώρα;

-       Το είδες με τα μάτια σου. Είμαστε μαζί σε αυτά εδώ τα περιοδικά.

-       Ναι , το είδα. Πρέπει να το πάρεις πιο ψύχραιμα.

-       Πιο ψύχραιμα;

-       Μα ναι… Δες πως κάνεις.

-       Εσύ έχεις συνηθίσει να έχεις μια κάμερα συνεχώς από πίσω σου και έναν φωτογράφο να μελετάει ακόμα και την καινούργια μπλούζα που  μόλις αγόρασες , εγώ όμως δεν θέλω μια τέτοια ζωή.

-       Αυτή εδώ είναι η ζωή μου , και αποφάσισες να είσαι μαζί μου άρα έτσι έχεις όχι μόνο την κοινωνική αλλά και την προσωπική.

-       Ωραία , οπότε τι θέλεις να κάνω; Με τα χέρια της κρατούσε σφιχτά τις ρίζες των μαλλιών της.

-       Να ηρεμίσεις!

-       ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ! Αυτού του είδους η ζωή δεν είναι για μένα. Θέλω να ζω κανονικά όπως ο κάθε φυσιολογικός άνθρωπος.

-       Και τι θέλεις δηλαδή να κάνω; Να αλλάξω τρόπο ζωής; Αυτός είναι Ηλέκτρα και δεν τα παίρνω όλα αυτά της μετρητής. Βγήκαν φωτογραφίες μου με την Ferκαι απλά δεν το λογάριασα , αν και είδες πόσο μας κόστισε αυτό.

-       Είδες τον τίτλο σε αυτό το περιοδικό;;;; ‘’ Η ΠΕΤΡΑ ΤΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣΕΙ’’  Για πες , πώς θα με βλέπει ο κόσμος τώρα;

Ο Cristianoπήγε ξανά κοντά της.

-       Σου είπα να φύγεις μακριά. Γύρισε την πλάτη της. Μετά από λίγη ώρα γύρισε και είπε:

-       Θέλω να μείνω μόνη μου. Φύγε!

-       Μα..;;

-       Άσε με μόνη μου.

-       Θα περάσω το απόγευμα να σε δω. Είπε και πήγε προς την πόρτα.

-       Cristiano;;

-       Ναι;

-       Μην έρθεις το απόγευμα , αν δεν διορθωθούν όλα αυτά. Τότε μόνο θα τα πούμε ξανά.

-       ΤΙ;;;;

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora