Κεφάλαιο 43

848 53 0
                                    

ο Cristianoπλησίασε τρομαγμένος από τις φωνές τις να την καθησυχάσει . Μάταια… το μόνο που κατάφερε ήταν να την εξαγριώσει ακόμα περισσότερο και να την αναστατώσει. Οι γιατροί μπήκαν μέσα στο δωμάτιο. Παρακάλεσαν τον Cristianoνα φύγει για να μπορέσουν να την ηρεμήσουν , αλλά αυτός τους παρακάλεσε να μείνει. Κάτι που αυτοί του αρνήθηκαν. Ο Hugo  και η Ferπου καθόταν έξω από το δωμάτιο είχαν τρομάξει. Όταν ο Cristiano βγήκε άρχισαν τις ερωτήσεις.

-       Τι έγινε; Τι έπαθε η Ηλέκτρα ; όλα καλά; Γιατί έτσι; Πες μου… ανησυχώ Cristiano.

Ο Cristianoσήκωσε το κεφάλι  του για να την κοιτάξει. Τα μάτια του ήταν βουρκωμένα.’’ Εγώ το έκανα αυτό;’’ . είπε και τα μάτια του γέμισαν με δάκρια. Ο Hugoδεν απάντησε και έκλεισε τα μάτια του. Ο Cristianoείδε πως δεν θα απαντούσε και δυνάμωσε τον τόνο της φωνής του. ‘’απάντησε μου… εγώ το έκανα ;;; έτσι; Εγώ ευθύνομαι για αυτήν , έτσι δεν είναι; Πως το έκανα αυτό;’’ Ο Cristianoφώναξε τόσο δυνατά που όλοι όσοι ήταν στο διάδρομο γύρισαν και τον κοιτούσαν με περιέργεια και τρόμο.

-       Πρέπει να ηρεμήσεις…

-       Πες μου πώς να ηρεμήσω όταν εγώ ευθύνομαι για το ότι η Ηλέκτρα είναι εκεί πέρα μέσα και ουρλιάζει επειδή απλά με είδε… την έκανα να φοβάται εμένα , ποιόν; ΕΜΕΝΑ! Το διανοείσαι;

-       Έλα κάθισε λίγο  , να σου φέρω κάτι να πιείς; Λίγο νερό ίσως…

-       Δεν με παρατάς και εσύ; Είπε αγριεμένα και έσπρωξε  όλους όσους ήταν εμπόδιο στο δρόμο του προς την έξοδο.

Ο Hugo έτρεξε να τον προλάβει να μην κάνει καμιά τρέλα αλλά δεν τον πρόλαβε. Αυτός είχε ήδη φύγει , με αποτέλεσμα τα λάστιχα του αυτοκινήτου του να κάνουν όσους ήταν εκεί να κλείσουν τα αφτιά τους. Η Fer έτρεξε πίσω του καθυστερημένα.

-       Πού πάει;

-       Δεν ξέρω , φοβάμαι μη κάνει καμιά τρέλα.

-       Έχε του εμπιστοσύνη , τουλάχιστον τώρα ξέρει τι κάνει!

-       Δεν τον ξέρεις καλά τον Cristiano.

-       Έλα πάμε μέσα μήπως μας χρειαστεί η Ηλέκτρα , και μην ανησυχείς γι αυτόν. Μια χαρά θα είναι!

Την άκουσε και μπήκαν πάλι μέσα. Την ώρα που πήγαιναν ,  ο γιατρός έβγαινε από το δωμάτιο της Ηλέκτρας. Η Fer έτρεξε να τον προλάβει.

-       Γιατρέ; Πως είναι η Ηλέκτρα;

-       Κοιτάξτε να δείτε , πέρασε μια κρίση όταν είδε τον κ.Ronaldoοπότε καταλαβαίνετε πως δεν της κάνει καλό να τον βλέπει.

-       Ναι , φυσικά και το καταλαβαίνω αυτό.

-       Θα του απαγορεύσουμε την είσοδο στο δωμάτιο  , μια τέτοια κρίση μπορεί να γίνει μοιραία σε ότι αφορά την επαναφορά της.

-       Καταλαβαίνω , σας ευχαριστώ πολύ γιατρέ.

Ο γιατρός έφυγε. Ο Hugoήταν ακριβώς πίσω από τη Fer

-       Το άκουσες , σωστά;

-       Ναι το άκουσα , δεν θα το αντέξει.

Η Ferκούνησε απελπισμένη το κεφάλι της και αγκάλιασε τον Hugo. Εντωμεταξύ ο Cristianoέφτασε στο σπίτι της Irina. Με βίαιο τρόπο άνοιξε την εξωτερική πόρτα του κήπου για να μπει μέσα. Όταν τον κατάλαβε η Irina του άνοιξε την πόρτα.

-       Αγάπη μου , ήρθες; Τι έπαθες; Γιατί είσαι έτσι; Η μητέρα σου είναι καλά γλυκέ μου;

-       Θα σε σκοτώσω , το κατάλαβες; Θα σε σκοτώσω… της είπε αρπάζοντας την από το λαιμό.

 Από το θυμό του , τα μάτια του είχαν γουρλώσει και πραγματικά πλέον φαινόταν σαν τρελός.

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora