Κεφάλαιο 29

1K 67 1
                                    

Της έκλεισε τα μάτια και την κατεύθυνε προς τον κήπο. Αυτή έκανε συνεχώς ερωτήσεις αλλά αυτός δεν απαντούσε σε καμία. Στο τέλος την πήγε στον κήπο. Εκεί της άνοιξε τα μάτια Η Ηλέκτρα δεν πίστευε στα μάτια της.

-       Αυτά εδώ τα έκανες για ‘ μένα;

-       Όλα για σένα.

-       Μα είναι πάρα πολλά. Πότε πρόλαβες να τα κάνεις όλα;

-       Το τηλεφώνημα που λέγαμε;

Η Ηλέκτρα γύρισε και τον αγκάλιασε σφιχτά. Το ίδιο έκανε και αυτός. ‘’Έλα κάθισε να φάμε.’’ Όλα ήταν στολισμένα με κεριά και λουλούδια. Ο δροσερός αέρας φυσούσε και έπαιρνε απαλά τα μαλλιά της Ηλέκτρας.

-       Πόσο υπέροχα είναι όλα;

-       Τώρα που είσαι εσύ μαζί μου είναι μαγευτικά.

Έφαγαν όλα όσα είχαν ετοιμάσει οι μαγείρισσες. Γέλασαν ,  μίλησαν ως αργά. Ήταν γύρω στις 2.00  τα ξημερώματα όταν αποφάσισαν να πάνε για ύπνο. Ο Cristianoμε την Ηλέκτρα ανέβηκαν μαζί τις σκάλες σιγά , σιγά. Το δωμάτιο της Ηλέκτρας ήταν το πρώτο που έβλεπες όταν έφτανες στο πλατύσκαλο. ‘’Εδώ είναι το δωμάτιό σου.’’ Είπε και της άνοιξε την πόρτα.

-       Όλα τα πράγματά σου είναι στην ντουλάπα.

-       Καληνύχτα τότε. Θα τα πούμε το πρωί.

-       Καληνύχτα καρδιά μου.

-       Σ’ αγαπώ!

-       Και εγώ.

Η Ηλέκτρα μπήκε μέσα και έκλεισε την πόρτα. Ο Cristianoπήγε προς το δωμάτιό του που ήταν προς το τέλος του διαδρόμου. Όταν έκλεισε την πόρτα επεξεργάστηκε το δωμάτιο. Είχε δυο μεγάλα παράθυρα που κοιτούσαν στον πίσω κήπο. Το κρεβάτι ήταν μεγάλο με ουρανό. Κουρτίνες κρεμόταν από πάνω αι κατέληγαν στο πάτωμα. Η Ηλέκτρα έτρεξε γρήγορα και πήδηξε επάνω στο κρεβάτι. Το στρώμα ήταν λες και ξάπλωνε επάνω σε ένα σύννεφο. Στο βάθος του δωματίου υπήρχε μια τεράστια ντουλάπα. Πιο δίπλα μια ανοιχτή πόρτα καθώς ήταν το μπάνιο. Ήταν τεράστιο. Ένας ατελείωτος καθρέφτης κάλυπτε όλον τον τοίχο. Ακούμπησε το νεσεσέρ της πάνω στο μαρμάρινο ράφι κάτω από τον καθρέφτη. Βούρτσισε τα δόντια της και περιεργάστηκε λίγο τον χώρο. Βγήκε πάλι έξω , άνοιξε την ντουλάπα και φόρεσε τις πυτζάμες τις. Ξάπλωσε στο κρεβάτι και έβλεπε έξω την θέα. Καθώς σκεφτόταν και έβλεπε τη γαλήνια νύχτα έξω , την πήρε ο ύπνος. Το πρωί οι ηλιαχτίδες του ήλιου δεν την άφηναν να κοιμηθεί , έτσι αποφάσισε να σηκωθεί. Κοίταξε το ρολόι που είχε αφημένο στο κομοδίνο. Η ώρα ήταν 11.00 το πρωί. Έτσι όπως γύρισε το κεφάλι της είδε στο μαξιλάρι της ακουμπισμένο ένα σημείωμα.

‘’Σε περιμένω κάτω στην πισίνα για να φάμε πρωινό και να κολυμπήσουμε’’!

Σε μισή ώρα ήταν κάτω στην πισίνα. Ο Cristianoήταν ήδη εκεί και έπαιζε με τα σκυλιά του.

-       Καλημέρα.

-       Ξύπνησες πριγκίπισσά μου;

-       Ξύπνησα πρίγκιπά μου , εσύ τι κάνεις εδώ;

-       Να εδώ , παίζω! Έτοιμη να φάμε;

-       Αμέ!

Αφού έφαγαν μετά είπαν να κολυμπήσουν

-       Πάω λίγο μέσα να ενημερώσω τις μαγείρισσες και έρχομαι , εσύ αν θες μπορείς να μπεις και θα έρθω και εγώ μετά.

-       Εντάξει. Είπε και της έδωσε ένα φιλί.

Ο Cristianoμπήκε μέσα στο σπίτι. Η Ηλέκτρα πήγε προς την πισίνα. Μπήκε μέσα και άρχισε να κολυμπάει. Καθώς η πισίνα ήταν αρκετά μεγάλη αποφάσισε να πάει πιο βαθιά. Όταν κατάλαβε όμως πως δεν πατούσε , ένιωσε ξαφνικά έναν πόνο. Το πόδι της πονούσε υπερβολικά σε σημείο να μη μπορεί να κολυμπήσει. Άρχισε να φωνάζει για βοήθεια αλλά κανείς δεν την άκουγε. Ο Cristianoγύρισε μέσα στην τρελή χαρά να της ανακοινώσει το σημερινό μενού καθώς ήταν το αγαπημένο της. Τρόμαξε τόσο πολύ που άρχισε να φωνάζει το όνομά της. Έπεσε μέσα στην πισίνα για να τη σώσει. Όταν έφτασε κοντά της , την έπιασε και την έβγαλε έξω. Ο Cristianoήταν σε πανικό. Ήξερε πως η Ηλέκτρα είχε απλά χάσει τις αισθήσεις της.

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςWhere stories live. Discover now