Κεφάλαιο 58

873 56 0
                                    

Ο κόσμος ήταν μαζεμένος στο κάτω σαλόνι. Ακουγόταν δυνατές συζητήσεις και τα ποτήρια να τσουγκρίζουν. Το κουδούνι χτύπησε και η Marissa έτρεξε να ανοίξει. Η κοπελιά που στεκόταν στην πόρτα ήταν παγωμένη από το κρύο και το χιόνι. Έτρεμε ολόκληρη! Τα μαλλιά της ήταν ανακατεμένα , τα ρούχα της και το παλτό της ήταν σκισμένα και λερωμένα. Η Marissa δεν κατάλαβε ποια ήταν.

-       Παρακαλώ;

-       Δεν με κατάλαβες , έτσι;

Η κοπέλα χαμογέλασε και μέσα στη νύχτα τα άσπρα της δόντια φαινόταν από χιλιόμετρα μακριά.

-       Συγνώμη , ποιόν θέλετε;

-       Marissa, κάνε στην άκρη να βρω τον κύριο σου. Βλέπω έχετε κόσμο.

-       Κυρία Irina; είπε και γούρλωσε τα μάτια.

Η Irinaτην έσπρωξε και μπήκε μέσα. Τώρα πια φαινόταν πως κρατούσε κάτι στα χέρια της. Εντόπισε τον Cristianoκαι την Ηλέκτρα στο πλατύσκαλο. Το μάτι της γυάλισε και άρχισε να περπατάει προς τις σκάλες. Έσπρωχνε όποιον έβρισκε μπροστά της. Ο Cristianoτην είδε και τρομαγμένος έκρυψε την Ηλέκτρα πίσω του. Είδε το χέρι της Irinaπου κρατούσε ένα πιστόλι. Όταν είδαν το όπλο οι καλεσμένοι έμειναν σαστισμένοι.

-       Irina , τι κάνεις;

-       Διάλεξες αυτή και όχι εμένα!

-       Τι έχεις πάθει;

-       Θα την σκοτώσω , πάλι μαζί μου θα είσαι!

-       Irina σύνελθε…

-       Φύγε από μπροστά της!

-       Irina δεν είσαι καλά…

-       Αν  συνεχίσεις έτσι θα σκοτώσω και εσένα , δεν έχω και πολύ υπομονή. Είπε τσιρίζοντας.

-       Ηρέμησε και έλα να το συζητήσουμε…

-       Δεν θα το συζητήσουμε! Είπε και πυροβόλησε στον αέρα…

Τσιρίδες ακούστηκαν από παντού. Η Katia , η Fer , η Χριστίνα , και η Elmaτράβηξαν την Ηλέκτρα πιο πέρα. Ο Cristianoέκανε νόημα στον Hugoνα καλέσει την αστυνομία. Ο Hugoέτρεξε προς τα δωμάτια για να βρει το τηλέφωνο.

-       Γιατί με άφησες Cristiano; είπε αρχίζοντας να κλαίει απαρηγόρητη. Εγώ ήθελα να είμαστε μαζί , να περπατάμε χεράκι , χεράκι και να μη με αφήσεις ποτέ!

-       Irina, δεν είσαι καλά!

-       Είμαι μια χαρά!

Όσο μιλούσαν , οι αστυνομικοί μπήκαν από την πόρτα.

-       ΑΚΙΝΙΤΟΙ!

Η Irinaπυροβόλησε τρεις φορές στον αέρα.

-       Να μείνετε εκεί που είστε αλλιώς θα πυροβολήσω εκείνη την ακατανόμαστη!

-       Δεν θα σε πειράξουμε Irina , απλά λέγαμε να πάμε μια βόλτα και λέγαμε να έρθετε μαζί με τον Cristianoκαι εσείς μαζί μας… ο αστυνόμος έκανε νόημα στον Cristiano.

-       Cristianoμου, πάμε; ρώτησε η Irina.

-       Πάμε Irina… ο Cristianoκατέβηκε επιφυλακτικά τις σκάλες. Θα μου δώσεις αυτό που κρατάς στα χέρια σου;

-       Αυτό;

-       Ναι.. αυτό εδώ. Θα μου το δώσεις;

-       Αλλά θα έρθεις μαζί μου ε;

-       Θα έρθω. Δώστο μου τώρα.

Η Irinaτου έδωσε το πιστόλι και κατέβηκε τις σκάλες.

-       Μας περιμένουν και άλλοι;

-       Ναι , γι αυτό θα πας εσύ μαζί τους για να προλάβω να βάλω κάτι πιο πρόχειρο εγώ και να έρθω, εντάξει;

-       Δεν θα με αφήσεις μόνη μου , έτσι;

-       Όχι , θα έρθω και εγώ!

Η Irinaέχοντας ένα χαμόγελο χαμένο και το βλέμμα της να ατενίζει για αρκετή ώρα προχώρησε και βγήκε έξω. Ο Cristiano την έβαλε στο περιπολικό.

-       Γεια σου  Cristianoμου , θα τα πούμε πολύ σύντομα! Γεια σου…

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora