Ο Cristianoτην κοίταξε με ένα βλέμμα απορίας.
- Μη πάει το μυαλό σου στο πονηρό.
- Ο Cristianoέσκυψε και την φίλησε. Άντε πάμε!
Έκαναν γύρω στη μισή ώρα για να φτάσουν στο σπίτι του Cristiano. Όταν επιτέλους έφτασαν η Ηλέκτρα κατέβηκε από το αυτοκίνητο. Ο Cristianoτην έπιασε από τη μέση και μπήκαν μέσα στο σπίτι. Όταν μπήκαν μέσα όλα ήταν ήσυχα. Κανείς δεν ήταν εκεί.
- Δεν είναι κανείς εδώ;
- Μπα , όλοι έφυγαν.
- ΧΜ! έτσι ε;
- Έλα πάμε πάνω…
- ΓΚΟΥΧ , ΓΚΟΥΧ , κάτι είπαμε. Τι έγινε;
- Ο Cristiano γέλασε , απλά θα πηγαίναμε να καθίσουμε στο σαλόνι.
- ΑΑΑΑ..!ΧΑΧΑΧΑΧΑ…! όχι , όχι το κάτω σαλόνι είναι πιο ωραίο.
- Πιο ωραίο;;;
- Ναι , είναι όλο παράθυρα και γεμάτο φως.
Ο Cristianoγύρισε και κοίταξε το σαλόνι.
- Για να το λες εσύ! Την πήρε από το χέρι και πήγαν να καθίσουν.
- ΑΧΧΧ! Τι κούραση είναι αυτή σήμερα. Η Ηλέκτρα ακούμπησε το κεφάλι της στο στήθος του.
- Κουράστηκες;
- Δεν φαντάζεσαι πόσο. Είπε και έκλεισε τα μάτια της.
- ΩΩ! Καλά τώρα θα κοιμηθείς;
- Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ με ηρεμεί να ξαπλώνω στο στήθος σου και να ακούω την καρδιά σου να χτυπά.
- Για συνέχισε…
- Η Ηλέκτρα πήγε να συνεχίσει αφού πρώτα χασμουρήθηκε.
- Η ζεστασιά σου με τυλίγει , η φωνή σου που ακούω από τόσο κοντά λες και είναι δική μου φωνή…
Ο Cristianoτην διέκοψε με ένα φιλί. Η ώρα πέρασε γρήγορα και ο ήλιος άρχισε να δύει.
- Τι ώρα πήγε;
- ΑΜΑΝ! Πέρασε η ώρα… Είναι ήδη 18.30.
- Η Ηλέκτρα σηκώθηκε επάνω και είπε στον Cristiano , πάνε γρήγορα να ετοιμαστείς γιατί πρέπει να πάω και εγώ στο σπίτι να ετοιμαστώ.
- Καλά , πάω! Κανόνισε να φύγεις.
- Καλά καλά άντε γρήγορα.
Ο Cristianoφόρεσε το μαύρο του κουστούμι και ήταν απόλυτα έτοιμος.
- Φεύγουμε.
- Άντε , άντε θα αργήσουμε και πάλι θα φωνάζεις και δεν θα φταίω κι όλας.
Ο Cristianoγέλασε και άνοιξε την εξώπορτα. Μετά από μια ώρα έφτασαν στην εκκλησία μαζί με τον Hugoκαι την Fer. Η Ηλέκτρα έλαμπε όχι μόνο από χαρά αλλά γιατί η αγάπη της έδινε φως , λάμψη! Το χαμόγελο της ήταν πλέον μόνιμο αξεσουάρ. Όποτε ήταν κοντά στον Cristiano ήταν πιο όμορφη από όλες εκεί. Ο Cristianoήταν το ίδιο όμορφος όποτε ήταν κοντά στην Ηλέκτρα. Η αγάπη πήγαινε και στους δυο, Επιτέλους και οι δυο βρήκαν την πραγματική ευτυχία στο πρόσωπο κάποιου άλλου. Δυο μισά πλέον ενώθηκα σε ένα. Το σ’ αγαπώ ήταν μια λέξη που πλέον δεν χαρακτήριζε συναισθήματα. Αλλά αντιπροσώπευε το είναι , τον χαρακτήρα των δυο τους, Πλέον ήταν πανευτυχείς!
YOU ARE READING
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρεις
RomanceΚαι όταν άνοιξε τα μάτια της είδε τον πρίγκιπα των ονείρων της..οοοοχι οχι λάθος...το γοβάκι ταίριαζε τέλεια..μάταια..ούτε αυτό είναι!Μα που μπορεί να είναι; Μα και βέβαια..το βρήκα επιτέλους..λοιπόν..μια φορά και έναν καιρό τα παραμύθια έπαψαν να υ...