Κεφάλαιο 45

837 48 0
                                    

Ο Cristianoσταμάτησε και την κοίταξε. Αυτή δεν είχε τα μάτια της ανοιχτά , σίγουρα θα έβλεπε όνειρο! Ο Cristianoδεν την άγγιξε , έμεινε να την κοιτάει. Η Ηλέκτρα δεν σταμάτησε ούτε λεπτό να παραμιλάει. Άρχισε να τον αναζητάει μέσα στον ύπνο της , φώναζε το όνομα του απεγνωσμένα , και έτσι το χαμόγελο χάθηκε από τα χείλη της.

-       Μην με αφήνεις , εγώ σε περιμένω. Πάντα θα σε περιμένω! Μην φεύγεις… είπε και ησύχασε.

Ο Cristianoπήγε πιο κοντά της , συνέχισε να της χαϊδεύει τα μαλλιά και πλησίασε να της ψιθυρίσει στο αφτί:

-       Εγώ θα είμαι πάντα εδώ για σένα. Δεν πρόκειται να σε αφήσω ποτέ , να το ξέρεις!

Η Ηλέκτρα χαμογέλασε και γαλήνευσε καθώς κοιμόταν. Ο ήλιος φάνηκε πολύ γρήγορα. Η Ferκαι ο Hugo μετά από λίγο ήρθαν για να καθίσουν με την Ηλέκτρα.

-       Καλημέρα καλέ μου, πως τα περάσατε το βράδυ;

-       Θα σου πω , άντε πάμε έξω , Hugoκάθισε εδώ και θα σου στείλω την Ferμετά.

-       Καλά , άντε πηγαίνετε έξω!

Η Ferκαι ο Cristianoβγήκαν στο διάδρομο.

-       Για πες τώρα που είμαστε μόνοι μας…

-       Φώναζε το όνομα μου στον ύπνο της!

-       Θα τρόμαξε πάλι , φαίνετε…

-       Όχι , όχι με ήθελε κοντά της!

-       Δεν θα κατάλαβες καλά , αυτή ακούει το όνομα σου και παθαίνει κρίση.

-       Αλήθεια σου λέω!

Ο Hugo τους διέκοψε.

-       Fer, έλα γρήγορα μέσα.

-       Έρχομαι , έρχομαι! Είπε και έτρεξε στο δωμάτιο. Η Ηλέκτρα ήταν ξύπνια. Όταν την είδε της χαμογέλασε.

-       Ήρθες επιτέλους!

-       Τι έπαθες γλυκιά μου;

-       Ο Cristiano ήταν εδώ.

-       Που εδώ;

-       Εδώ , δίπλα μου! Όλη τη νύχτα. Μου χαίδευε τα μαλλιά και μου ψιθύριζε στο αφτί.

Ο Hugoψιθύρισε στη Ferπως πάει να φωνάξει το γιατρό.

-       Πάνε , πάνε! Για πες μου γλυκιά μου , τι είναι αυτά που λες;

-       Ήταν εδώ σου λέω… δεν με άφησε ούτε λεπτό!

-       Μήπως έβλεπες όνειρο;

-       Όχι και όνειρο , σου λέω τον αισθάνθηκα.

Η Ferπλησίασε και κάθισε δίπλα της.

-       Έλα ησύχασε…. Έτσι και αλλιώς δες πόσο νωρίς είναι!

-       Ναι , δίκιο έχεις…

Έκλεισε τα μάτια της και άρχισε να τραγουδάει σιγανά , για να την πάρει ο ύπνος. Ο γιατρός πήγε στον διάδρομο για να μιλήσει με τον Cristiano.

-        Κ.Ronaldoτι έγινε πάλι;

-       Τίποτα το δυσάρεστο , απλά η Ηλέκτρα φώναξε το όνομά μου στον ύπνο της.

-       Θα πάω να δω τη ψυχολογία της μέσα και θα σας πω μετά τι συμβαίνει.

Ο γιατρός μπήκε μέσα για να εξετάσει την Ηλέκτρα.

-       Καλημέρα σας κορίτσια. Τι κάνετε;

-       Να εδώ γιατρέ μου , καθόμαστε και μιλάμε.

-       Για πες μου Ηλέκτρα για το όνειρο που είδες.

-       ΑΧΧΧ! Γιατρέ μου δεν ήταν όνειρο. Ο Cristianoήταν εδώ. Τον ένιωθα , τον αισθανόμουνα.

-       Πόσο σίγουρη είσαι καλή μου; Μπορεί να ήταν μια παραίσθηση.

-       Δεν ήταν παραίσθηση. Είμαι σίγουρη πως γύρισε και μου έχει λείψει τόσο πολύ , μακάρι να τον ξανά έβλεπα! Είπε και πλάγιασε πίσω στο κρεβάτι της.

-       Τότε σου έχω μια έκπληξη , που νομίζω ότι θα σου αρέσει.

-       Τι έκπληξη γιατρέ;

-       Κλείσε τα μάτια σου Ηλέκτρα. Είπε και χαμογέλασε.

 Η Ηλέκτρα υπάκουσε και έκλεισε τα μάτια της χαμογελώντας , έχοντας την ελπίδα πως θα δει το όνειρο της και θα το αγκάλιαζε όπως ήθελε. Ο γιατρός βγήκε έξω και φώναξε τον Cristiano. Ο Cristianoμπήκε μέσα στο δωμάτιο.

-       Αγάπη μου;

Η Ηλέκτρα άνοιξε τα μάτια της διάπλατα στο άκουσμα της φωνής του  και χαμογέλασε πλατιά.

-       Είσαι πάλι εδώ κοντά μου! Γύρισες πίσω…

Ο Cristianoτην αγκάλιασε σφιχτά και αυτή του ανταπέδωσε την αγκαλιά.  Τότε αυτός έσκυψε και τη φίλησε. Τα μάτια και των δυο βούρκωσαν.

-       Μου έλειψες!

-       Εμένα πιο πολύ..

-       Με ξέχασες Cristiano…

-       Δεν σε ξέχασα , και ούτε πρόκειται να σε ξεχάσω! ΠΟΤΕ …ΠΟΤΕ …. ΠΟΤΕ! Της είπε και την φίλησε…!

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςWhere stories live. Discover now