Ο Cristiano την κοίταξε χωρίς να θέλει να πει ψέματα και δικαιολογίες.
- Πήγα εκεί για…
- Διστάζεις Cristiano , τι έγινε; Πριν ακόμα φύγεις από τον αγώνα ήσουν κάπως , τρέχει τίποτα μεταξύ σας; Μήπως δεν ήταν μόνο τα χάπια στο νησί;
- Δεν γίνετε να το πιστεύεις αλήθεια αυτό , έτσι;
- Τότε γιατί δεν μου λες την αλήθεια; Είπε η Ηλέκτρα έτοιμη να βάλει τα κλάματα. Μασάς τα λόγια σου , δεν μου λες τίποτα , φεύγεις τα μεσάνυχτα από το σπίτι
- Αν σου έλεγα δηλαδή ότι θα πάω εκεί , θα με άφηνες;
- Γιατί να πας εκεί; Δεν έχεις καμιά δουλειά στο σπίτι της. Δεν καταλαβαίνεις πως κάνει τα πάντα για να είστε ξανά μαζί;
- Ναι όμως , εγώ πιστεύεις θα την άφηνα να κάνει κάτι τέτοιο;
- Αυτό κάνεις…
Τα μάτια της βούρκωσαν. Γύρισε από την άλλη για να μη τον βλέπει. Ο Cristiano άπλωσε το χέρι του για να της ακουμπήσει τον ώμο και να την παρηγορήσει.
- Μην με ακουμπάς. Δεν μου έχεις δώσει όμως μια εξήγηση. Τι έκανες στο σπίτι της χθες το βράδυ; Τα δάκρια της άρχισαν να κυλάνε.
- Για να της πω για το γράμμα που σου έστειλε.
- Και συζητούσατε όλο το βράδυ; Γιατί μου λες ψέματα;
- Δεν σου λέω ψέματα Ηλέκτρα μου. Να ορίστε , δες και το γράμμα. Της είπε και το έβγαλε από την τσέπη του.
- Ωραία , και ας πούμε πως γι αυτό πήγες. Γύρισες στις 12.00 το μεσημέρι. Το βρίσκεις λογικό;
- Όχι δεν είναι , αλλά άσε με να σου εξηγήσω. Ούτε εγώ ξέρω πως έγινε όλο αυτό.
- Τόση ώρα περιμένω μια εξήγηση!
- Έβαλα μόνος μου ένα ποτό για να πιώ. Σηκώθηκα να φύγω και ζαλίστηκα , κάθισα στον καναπέ και μετά ξύπνησα στο ίδιο σημείο και ήταν σχεδόν μεσημέρι.
- Και περιμένεις να σε πιστέψω…
- Αυτή είναι η αλήθεια!
- Έβαλες μόνο σου το ποτό είπες , έτσι; Και μετά πως ζαλίστηκες; Πως κοιμήθηκες εκεί χωρίς να το καταλάβεις; Για πες μου…
- Δεν ξέρω πως με πήρε ο ύπνος. Δεν κάθισα να τη ρωτήσω το πώς… έφυγα κατευθείαν.
Η Ηλέκτρα γύρισε το κεφάλι της και σκούπισε τα δάκρυα της.
- Cristiano θα φύγω…
- Θα φύγεις και θα πας που;
- Στο σπίτι μου , γυρίζω πίσω!
- Μα… μα… όχι δεν μπορείς! Και εγώ μετά πως;
- Δεν μπορώ άλλες εξηγήσεις και ψέματα. Εντάξει; Είπε καθώς σηκωνόταν από την καρέκλα. Μην προσπαθήσεις να με σταματήσεις. Δεν γίνετε αλλιώς και το ξέρεις. Είμαι εδώ μέσα όλη μέρα. Δεν με αφήνεις να βγω έξω γιατί λες πως θα μας δουν μαζί και τι θα πούνε για εμένα όταν έχω πάρει απόφαση για το αντίθετο. Και τώρα αυτά τα πάρε δώσε με την Irina.
- Μην με αφήσεις πάλι. Κανείς από τους δυο μας δεν το άντεξε την τελευταία φορά.
- Δεν σου ζητάω να χωρίσουμε. Σου ζήτησα να πάω στο σπίτι μου. Τουλάχιστον εκεί μπορώ να κάνω ότι θέλω εγώ , χωρίς να χρειάζεται να δίνεις εξηγήσεις , δε νομίζεις;
- Όχι , γιατί εγώ ποτέ δεν σου απαγόρευσα κάτι. Είπε και σηκώθηκε και αυτός επάνω.
- Τότε γιατί δεν με παίρνεις μαζί σου όταν πας έξω;
- Γιατί συνήθως βγαίνω για δουλειά.
- Και για να πας στην Irina.
- Ξέρεις πως αυτό…
- Πάω να μαζέψω τα πράγματά μου.
Ο Cristiano έτρεξε πίσω της και την τράβηξε από το χέρι. Την τράβηξε με τόση δύναμη που η Ηλέκτρα χτύπησε επάνω του με δύναμη.
- Άσε με να φύγω!
- Ποτέ… και το ξέρεις! Τουλάχιστον όχι έτσι. Είπε και την φίλησε χωρίς αυτή να θέλει γι αυτό και τον σταμάτησε.
- Αν σταματούσες και δεν έκανες έτσι θα έβλεπες πως αυτά τα κάνω για εσένα.
- Ναι , για το καλό μου! Ξέρω τι θα πεις.
- Όχι δεν το κάνω για το καλό σου. Το κάνω για μια έκπληξη που ετοιμάζω.
- Έκπληξη; Τι έκπληξη;
- Αν σου πω θα πάψει να είναι. γι αυτό μείνε! Μην με αφήνεις!
Η Ηλέκτρα πήγε να απαντήσει όταν τους διέκοψε η Marissa.
- Κύριε , είναι έξω στην είσοδο και σας περιμένει η κυρία Irina.
Η Ηλέκτρα γύρισε και κοίταξε τον Cristiano.
- Τι ήρθε να κάνει εδώ;
- Διώξε την, Marissa.
- Της είπα να φύγει κύριε , αλλά αυτή δεν φεύγει με τίποτα. Είπε πως έχει κάτι για εσάς και την κυρία Ηλέκτρα.
- Δεν θέλουμε ούτε αυτήν ούτε τα δώρα της , είπε θυμωμένα ο Cristiano.
- Άστιν να μπει Cristiano…
ESTÁS LEYENDO
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρεις
RomanceΚαι όταν άνοιξε τα μάτια της είδε τον πρίγκιπα των ονείρων της..οοοοχι οχι λάθος...το γοβάκι ταίριαζε τέλεια..μάταια..ούτε αυτό είναι!Μα που μπορεί να είναι; Μα και βέβαια..το βρήκα επιτέλους..λοιπόν..μια φορά και έναν καιρό τα παραμύθια έπαψαν να υ...