Κεφάλαιο 40

869 53 0
                                    

Σηκώθηκε και πήγε πάλι αγκαλιά με την μπλούζα στο σαλόνι που έπαιζε η τηλεόραση. Έκανε zappingώσπου πέτυχε μια εκπομπή , γούρλωσε τα πρησμένα από το κλάμα μάτια της και κοίταξε το ρεπορτάζ. Ο τίτλος έγραφε ‘’ CristianoRonaldo και IrinaShayak ξανά μαζί.’’ . Οι φωτογραφίες τους που τους  ακολουθούσαν έκαναν την Ηλέκτρα να φρίξει και να κλείσει την τηλεόραση. Οι φωτογραφίες τους έδειχναν αγκαλιά σε μια παραλία. Μόνο οι δυο τους! Πήρε το κινητό της πάνω από το τραπέζι και πήρε τηλέφωνο τον Cristiano. Έβαλε το κινητό στο αφτί της. Ο Cristianoείχε κλειστό το κινητό του. Η Ηλέκτρα άφησε το κινητό από τα χέρια της να πέσει κάτω… ‘’ τι γίνετε ;’’  είπε και χώθηκε μέσα στον καναπέ . Έβαλε τα χέρια της μέσα στα μαλλιά της και ένιωσε απελπισμένη. Η πόρτα άνοιξε και μπήκε μέσα ο Hugo. Είδε την Ηλέκτρα στον καναπέ έτοιμη να τρελαθεί   και έτρεξε όσο πιο γρήγορα μπορούσε κοντά της.

-       Ηλέκτραααα Ηλέκτρααα , είσαι καλά; Φώναξε και την ταρακούνησε.

Η Ηλέκτρα συνέχισε να κοιτάει στο κενό. Ο Hugoτρόμαξε και άρχισε να φωνάζει πιο δυνατά. Η Ηλέκτρα με βλέμμα απλανές γύρισε και τον κοίταξε.

-       Είσαι καλά; Πες μου τι έπαθες;

Η Ηλέκτρα άνοιξε την τηλεόραση. Βρήκε τυχαία ένα κανάλι που έδειχνε  όλες τις φωτογραφίες του Cristianoκαι της Irina.

-       Αυτό εδώ έπαθα… είπε χαμηλόφωνα λες και δεν μπορούσε να μιλήσει.

Ο Hugoκάθισε δίπλα της και είδε τη συζήτηση και τα όσα λέγονταν στην εκπομπή. Ο Hugoάρπαξε το τηλεκοντρόλ από τα χέρια της Ηλέκτρας και έκλεισε την τηλεόραση.

-       Όλα αυτά είναι ψέματα. Θα δεις… ο Cristianoσε αγαπάει και δεν πρόκειται να κάνει κάτι τέτοιο.

-       Τότε γιατί δυο φορές που τον πήρα τηλέφωνο μου το έκλεισε κατάμουτρα και την Τρίτη το απενεργοποίησε εντελώς; Για πες μου…

Ο Hugoδεν είχε τι να πει. Κοίταζε την Ηλέκτρα χωρίς να ξέρει αν θα έπρεπε να την εμψυχώσει και να την κάνει να πιστέψει ξανά , ή αν θα έπρεπε να της δώσει μια και να τη στείλει στον πάτο της θάλασσας. Ο Hugoάρχισε να της χαϊδεύει τα μαλλιά όσο αυτή κοιτούσε έξω από την μπαλκονόπορτα.

-       Πάω λίγο μέσα να πιώ νερό , εντάξει Ηλέκτρα; Μην πας πουθενά , έρχομαι αμέσως!

Ο Hugoπήγε λίγο πιο μέσα και πήρε το τηλέφωνο στα χέρια του. Πληκτρολόγησε τον αριθμό του Cristiano. Διαπίστωσε όμως για κακή του τύχη πως το τηλέφωνό του ήταν όντως κλειστό. Ξεφύσησε και πήρε τηλέφωνο την Fer.

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora