Η Ηλέκτρα ζήτησε να μείνουνε για λίγο μόνοι τους. Όλοι οι υπόλοιποι βγήκαν έξω και έτσι έμειναν οι δυο τους. Ο Hugo ρώτησε τον γιατρό , γιατί δεν καταλάβαινε τι γινόταν.
- Γιατρέ , πως γίνετε να ανάρρωσε τόσο γρήγορα η Ηλέκτρα; Λίγο παράξενο δεν είναι;
- Καθόλου παράξενο. Η βοήθεια του ψυχολόγου , τα χάπια που της χορηγούσαμε την βοήθησαν αρκετά.
- Να είστε καλά γιατρέ , είπε ο Hugoχαμογελώντας από ευχαρίστηση.
- Όσο για το εξιτήριο θα σας ενημερώσω το απόγευμα , μετά το συμβούλιο των γιατρών.
- Σας ευχαριστούμε πολύ γιατρέ του είπε , και έπειτα ο γιατρός έφυγε.
- Πόσο πολύ χαίρομαι που είναι καλά! Είπε τότε η Fer.
- Πάλι καλά γιατί άρχισα να ανησυχώ.
Η Ferαγκάλιασε τον Hugoσφιχτά. Στην άλλη μεριά του τοίχου ο Cristianoμε την Ηλέκτρα είχαν ξαπλώσει στο κρεβάτι αγκαλιά και μιλούσαν.
- Νόμιζα πως δεν θα ξανά γυρνούσες , νόμιζα πως θα έμενες με αυτή την Irina.
- Ποτέ δεν θα το έκανα αυτό , ξέρεις πως δεν συγκρίνεσαι με την Irina, αυτή είναι μοχθηρή και πανούργα , ενώ εσύ είσαι γλυκιά και καλόκαρδη!
- Ξέρεις πως με κάνεις να κοκκινίζω έτσι;
Ο Cristianoτην αγκάλιασε σφιχτά. Η Ηλέκτρα έβγαλε μια φωνή πόνου.
- Τι έπαθες;
- Μου τραβάς τον ορό. Γέλασαν και οι δύο και δεν μίλησαν.
- Πού είναι τώρα;
- Ποιος;
- Η ….
- Η Irina;
- Αυτή!
- Την κανόνισα για τα καλά , δεν πρόκειται να μας ξανά ενοχλήσει.
- Δηλαδή;
- ΕΕΕ.. είναι μεγάλη ιστορία! Θα σου πω άλλη φορά.
Η Ηλέκτρα χασμουρήθηκε.
- Νύσταξες;
- ΕΕΕ… όσο να πεις! Είπε και έκλεισε τα μάτια της.
- Άντε κοιμήσου , όταν ξυπνήσεις θα είμαι εδώ δίπλα σου!
- Μου το υπόσχεσαι πως δεν θα φύγεις ξανά από κοντά μου;
- Θα είμαι πάντα εδώ… είπε και την φίλησε στο κεφάλι.
Το απόγευμα ο γιατρός ενημέρωσε τον Hugoκαι την Ferπως η Ηλέκτρα θα μπορούσε να φύγει στο τέλος της εβδομάδας. Το βράδυ μαζεύτηκαν όλοι στο δωμάτιο της Ηλέκτρας για να το γιορτάσουν. Το βράδυ στο νοσοκομείο επικρατούσε απόλυτη ησυχία. Ακόμα και βελόνα να έπεφτε θα ακουγόταν. Το τηλέφωνο ακούστηκε σε όλους τους διαδρόμους. Μια νοσοκόμα που περνούσε έτρεξε να το σηκώσει.
- Ιδιωτικό νοσοκομείο λέγεται παρακαλώ .
- Ναι γεια σας , είμαι η IrinaShayk και θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση.
- ΑΧΧΧ..! Ναι κυρία Shaykχαίρομαι πολύ που σας γνωρίζω. Φυσικά και μπορείτε να ρωτήσετε ότι θέλετε.
- Ξέρετε ψάχνω κάποια φίλη μου , μόλις γύρισα και τώρα έμαθα πως νοσηλεύεται στο νοσοκομείο σας.
- Πείτε μου πως τη λένε…
- Maria Dolores Dos Santos Aveiro.
- Περιμένετε ένα λεπτό να ψάξω , όχι δεν νοσηλεύεται καμία κύρια με αυτό το όνομα εδώ.
- Είστε σίγουρη;
- Ναι , αρκετά!
- Μήπως κάποια με το όνομα Ηλέκτρα; Γιατί επίθετο δεν ξέρω…
- ΕΜΜ… ναι , περιμένετε. Ναι Ηλέκτρα DosSantosAveiroγράφει εδώ. Είναι προστατευόμενη του κυρίου Hugo Dos Santos Aveiro.
- ΑΧΧΧ.. ναι αυτή ψάχνω , είναι καλά;
- Ναι μια χαρά είναι , καλυτέρεψε αρκετά και έτσι στο τέλος της εβδομάδας θα πάρει εξιτήριο.
- ΑΑΑΑ… ναι ε; τι ωραία , πόσο χάρηκα δεν μπορείς να φανταστείς.
- Να είστε καλά, θα θέλατε κάτι άλλο;
- Όχι ευχαριστώ. Καληνύχτα σας! Είπε και έκλεισε το τηλέφωνο.
Οι μέρες περνούσαν γρήγορα , έτσι και η μέρα που η Ηλέκτρα θα έπαιρνε εξιτήριο έφτασε. Ο Cristianoτην βοήθησε να ετοιμαστεί. Μάζεψε τα πράγματά της. Ο γιατρός πέρασε να τους δώσει το χαρτί να υπογράψουν και να τους αποχαιρετήσει. Αφού ευχαρίστησαν τους γιατρούς και τις νοσοκόμες πήγαν προς τα έξω. ‘’ το αγαπημένο μου αυτοκίνητο’’ είπε αμέσως η Ηλέκτρα! Ο Cristianoχαμογέλασε και της άνοιξε την πόρτα. Μέσα σε μισή ώρα είχαν φτάσει στο σπίτι. Όταν έφτασαν ο Cristianoάφησε έξω το αυτοκίνητο γιατί θα ξανά έφευγε για να πάρει τα φάρμακα της Ηλέκτρας. Ο Hugoκαι η Fer την περίμεναν στο σπίτι για να την βοηθήσουν να βολευτεί. Ο Cristianoτης άνοιξε την πόρτα και την έβγαλε έξω πηγαίνοντας την προς την πόρτα. Έτσι όπως γύρισε είδε ένα μαύρο Jeepκαι μια μαυροφορεμένη φιγούρα μέσα , να τους κοιτάει.
- Όλα τώρα αρχίζουν… ψιθύρισε η Irina!
YOU ARE READING
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρεις
RomanceΚαι όταν άνοιξε τα μάτια της είδε τον πρίγκιπα των ονείρων της..οοοοχι οχι λάθος...το γοβάκι ταίριαζε τέλεια..μάταια..ούτε αυτό είναι!Μα που μπορεί να είναι; Μα και βέβαια..το βρήκα επιτέλους..λοιπόν..μια φορά και έναν καιρό τα παραμύθια έπαψαν να υ...