Κεφάλαιο 38

839 55 0
                                    

Η Irinaήταν ανυπόμονη για την απάντηση του Cristiano σε σημείο που έχασε την υπομονή της.

-       Θέλω μια απάντηση και σύντομα…

-       Μπορείς να μην είσαι τόσο νευρική πια; Σταμάτα.

-       Εσύ μικρή βούλωστο! Είπε και σήκωσε το χέρι της για να τη χτυπήσει.

 Ο Cristiano καθώς ήταν σκεπτικός πρόλαβε να σταματήσει το χέρι της . Την έσφιγγε πολύ δυνατά μέχρι που αυτή άρχισε να ουρλιάζει από τον πόνο. Τα μάτια του γυάλισαν από θυμό.

-       ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΑ! Είπε θυμωμένα και ξεκάθαρα.

Η Irinaτράβηξε το χέρι της και το ακούμπησε με τις άκρες των δακτύλων της. Κοίταξε πρώτα το πονεμένο χέρι της και μετά γεμάτη οργή τον Cristiano.

-       Ωραία , τότε δώσε μου μια απάντηση. Είπε και έκανε γροθιές τα χέρια της από ανυπομονησία. Η Ηλέκτρα πήγε κοντά του και του ψιθύρισε:

-       Μην πας μαζί της και ας το μάθουν όλοι πως είμαστε μαζί. Θα το αντέξω από το να υποφέρω δυο ολόκληρες μέρες.

-       Ναι όμως μετά θα υποφέρεις όλη σου τη ζωή. Είπε και την κοίταξε στα μάτια. Τα μάτια του Cristiano ήταν γεμάτα απορία.

-       Δεν θα το αντέξω Cristianoνα είστε μόνοι σας και να μην έχετε καθόλου επαφή με όλους τους άλλους τριγύρω.

-       Τα πράγματα όμως θα γίνουν χειρότερα για σένα αν το επισημοποιήσουμε. Δεν μου έχεις εμπιστοσύνη;

-       Εμπιστοσύνη , φυσικά και σου έχω , απεριόριστη!

-       Τότε εμπιστεύσουμε , δεν θα το αντέξεις το να σε γνωρίζουν όλοι στο δρόμο και οπουδήποτε και αν πηγαίνεις. Τουλάχιστον τώρα ξέρεις πως δεν πρόκειται να κάνω τίποτα γιατί σε αγαπώ , σε αγαπώ με όλη μου την καρδιά!

-       Δεν ξέρω αν είναι η σωστή απόφαση.

-       Δεν υπάρχει άλλος δρόμος όμως , έτσι και μάθουν πως όλα αυτά που τους είπα ήταν ψέματα για να τα κουκουλώσουμε , την βάψαμε!

Η Ηλέκτρα δεν απάντησε , κοίταξε μόνο την Irinaπου τους κοιτούσε με ένα μοχθηρό και πανούργο χαμόγελο. Πλέον η Ηλέκτρα ένιωθε ηττημένη. Ήλπιζε αυτή τη φορά να ήταν και η τελευταία που ένιωθε τόσο κατώτερη. Ο Cristiano  σήκωσε το κεφάλι του ψηλά . Η Irinaπερίμενε όλο περηφάνια την απάντηση του Cristiano. Στο πρόσωπο της Ηλέκτρας όμως τα δάκρια άρχισαν να συννεφιάζουν τη χαρά που είχε αποκτήσει τόσες μέρες. Έπιασε τον Cristiano από τον ώμο και του είπε:

-       Σε παρακαλώ μην το κάνεις!

Ο Cristianoδεν την άκουσε και είπε στην Irina:

-       Δέχομαι!

-       Τέλεια! Είπε η Irinaχαμογελώντας πλατιά.

-       Περίμενε όμως , την διέκοψε ο Cristiano , δεν δέχομαι έναν μόνο όρο.

-       Δεν νομίζω πως έχεις άλλη επιλογή αλλά για πες μου για τι πράγμα μιλάς.

-       Όλο αυτό με την επικοινωνία , δεν μπορώ να το δεχτώ!

-       Ωραία λοιπόν , ας αναιρέσουμε αυτόν τον όρο , σύμφωνοι;

-       Σύμφωνοι!

Η Irinaάπλωσε το χέρι της για χειραψία αλλά ο Cristianoτην απέρριψε πλήρως. Η Irina τράβηξε το χέρι της και είπε:

-       Ωραία λοιπόν, αύριο πρωί φεύγουμε , σε περιμένω στο σπίτι μου και από εκεί θα αναχωρήσουμε για το αεροδρόμιο. Είπε και έφυγε κάνοντας πολύ θόρυβο με το περπάτημά της.

-       Γιατί το έκανες αυτό; Εγώ πως θα αντέξω δυο μέρες;

-       Θα σε παίρνω τηλέφωνο κάθε λεπτό. Στο υπόσχομαι!

-       Καλύτερα να διάλεγες να το μάθουν όλοι. Είπε και συνέχισε να κλαίει.

-       Έλα τώρα , σκούπισε τα δάκρια σου , δεν πρόκειται να γίνει τίποτα.

-       Αλήθεια μου λες;

-       Σου έχω πει εγώ ποτέ ψέματα και εξάλλου εγώ εσένα αγαπώ και το ξέρεις αυτό. Έτσι δεν είναι;

-       Έτσι είναι… είπε και χώθηκε μες την αγκαλιά του.

-       Λοιπόν πάμε τώρα ο καθένας στη θέση του και θα τα πούμε αυτά σπίτι. Πάω πρώτος εγώ και μετά από λίγο εσύ σκούπισε τα δάκρια σου και βγες.

Έτσι και έγινε. Ο Cristianoπήγε πρώτος στο γήπεδο και η Ηλέκτρα μετά από λίγο πίσω στον Hugoκαι την Fer. Η Fer παρατήρησε τα κόκκινα μάτια της Ηλέκτρας.

-       Ηλεκτρούλα μου γλυκιά τι έπαθες;

-       Τίποτα Fer, θα στα πω στο σπίτι ,είπε και κοίταξε τον Cristianoμε τους συμπαίκτες του στο γήπεδο.

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςWhere stories live. Discover now