Κεφάλαιο 42

863 55 1
                                    

Πήγε πάλι κοντά στον Cristianoκαι την Fer. Φαινόταν πως ο Cristianoτα είχε τελείως χαμένα. Έπιασε το χέρι της Ferκαι την τράβηξε στο τέλος του διαδρόμου για να της πει όλα όσα του είπε ο γιατρός. Η Ferδεν εξεπλάγην και τόσο πολύ καθώς ήταν σίγουρη πως η Irinaκάτι θα σκάρωνε σίγουρα . Ο  Hugoόσο του μιλούσε η Ferήταν σκεπτικός σαν να μην άκουγε τι του έλεγαν. Παράτησε την Ferκαι έτρεξε προς το γραφείο του γιατρού. Χτύπησε την πόρτα και μπήκε μέσα.

-       Γιατρέ θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι…

-       Παρακαλώ , πείτε μου.

-       Όλα τα αποτελέσματα που έχουν βγει και θα βγούνε από τις εξετάσεις του αδερφού μου , γίνετε να χρησιμοποιηθούν εναντίον αυτού που έδωσε όλες αυτές τις ουσίες σε αυτόν; Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός.

-       Φυσικά και κατάλαβα τι θέλετε να μου πείτε , βεβαίως και γίνετε κάτι τέτοιο.

-       Σας ευχαριστώ πολύ γιατρέ , είπε ο Hugoκουνώντας το κεφάλι του σκεπτικά , και κάτι ακόμα , η Ηλέκτρα πως είναι;

-       Κοιτάξτε μπορεί να την φέρατε εγκαίρως πριν χειροτερέψει η κατάστασή της αλλά δεν μπορώ να σας πω πως είναι απολύτως καλά , σίγουρα θα χρειαστεί κάποια θεραπεία που θα διαρκέσει κάποιο χρονικό διάστημα.

-       Ευχαριστώ πολύ γιατρέ , για ότι νεότερο προκύψει σας παρακαλώ να με ειδοποιήσετε…

-       Φυσικά.

Ο Hugoβγήκε από το γραφείο και επέστρεψε πάλι με τη  Ferκαι τον Cristiano.

-       Τι έπαθες; Πού πήγες;

-       Θα σου πω πιο μετά…

-       Καλά.

-       Ο Cristiano τι κάνει;

-       Είναι στον κόσμο του.

-       Κατάλαβα , είπαν πως θα του βάλουνε ορό , αρκεί πρώτα να κάνει κάποιες εξετάσεις.

Η Ferκούνησε το κεφάλι της κοιτώντας τον Cristiano.

-       Η άλλη η αλλοπρόσαλλη πού είναι;

-       Η Irina;

-       Υπάρχει και άλλη;

-       Αυτό να μου πεις, τον πήρε μια φορά τηλέφωνο αλλά του είπα να μη το σηκώσει και δεν μου έφερε αντίρρηση.

-       Κατάλαβα , η Irinaδεν θα πρέπει όμως να βρει τη μαμά.

-       Λες να της τηλεφωνήσουμε να το ξέρει και αυτή;

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant