Ήταν μια ηλιόλουστη μέρα, ο ήλιος έλαμπε και η βόλτα στην παραλία ήταν υπέροχη. Ήταν μόνοι τους , κάνεις δεν ήταν τριγύρω , μόνο πιο πέρα υπήρχαν κάποια μαγαζάκια τα οποία σκέφτηκαν να επισκεφθούν στη συνέχεια αφού πρώτα απολάμβαναν ο ένας τον άλλον. Το κινητό του όμως χτύπησε εκεί που δεν το περίμενε κανείς από τους δύο. Η ώρα ήταν 16.00 , η φωνή του σε ένα σημείο λύγισε και στο τέλος έσβησε και το τηλέφωνο έπεσε από τα χέρια του. Η Ηλέκτρα πανικοβλήθηκε και πήγε γρήγορα κοντά του . Πήρε το κινητό από την άμμο αφού πρώτα το καθάρισε από τους κόκκους που είχε πάνω του , είδε τον αριθμό π οποίος ήταν άγνωστος. Το κράτησε στα χέρια της και γύρισε να κοιτάξει τον Cristiano. Το βλέμμα του κοιτούσε στο άπειρο και τα μάτια του ήταν έτοιμα να βουρκώσουν. Αποφάσισε να ακουμπήσει το χέρι της στο μάγουλό του μήπως και συνέλθει. Αυτός δεν κουνήθηκε , συνέχισε να κοιτάει στο άπειρο.
- Με τρομάζεις. Τι γίνετε;
Αυτός δεν απάντησε.
- Αυτό ήτανε.
- Πρέπει να φύγουμε.
- Πάμε , αρκεί σε παρακαλώ να μου πεις.
- Η μαμά μου είχε ένα ατύχημα , πρέπει να φύγω , μπορώ να σε πάω μέχρι ένα σημείο κοντά στο σπίτι σου αλλά πρέπει να πα πάω πολύ γρήγορα.
- Ούτε να το συζητάς. Είναι σοβαρά;
- Δεν μου είπαν αλλά πρέπει να φύγω.
Σηκώθηκε και έτρεξε προς το αυτοκίνητο , η Ηλέκτρα διότι δεν θα τον προλάβαινε έτρεξε όσο πιο γρήγορα μπορούσε. Μπήκε στο αυτοκίνητο και περίμενε να ξεκινήσει. Στο δρόμο πήγαινε με 150 km/h. Κουβέντα δεν μπορούσες να του πάρεις. Έφτασαν σε ένα δρόμο κάπου κοντά , αυτή τον χαιρέτησε και έφυγε. Αυτός όμως δεν απάντησε. Με το που έκλεισε η πόρτα , γκάζωσε τη μηχανή και έφυγε όσο πιο γρήγορα μπορούσε. Πήγε στο σπίτι χωρίς να πει ούτε αυτή κουβέντα. Η ώρα πήγε 21.00 και ο Cristiano δεν πήρε ούτε ένα τηλέφωνο. Η Ηλέκτρα πήρε στα χέρια της το κινητό της και καθρεφτιζόταν στην οθόνη καθώς μέχρι τώρα δεν είχε ανάψει καθόλου. Προσπαθούσε να ηρεμίσει γιατί η κατάσταση της είχε πει ο Cristiano πως δεν ήταν εύκολη καθώς είχε δεχθεί αρκετά συναισθηματικά με τη μητέρα του ύστερα από το θάνατο του πατέρα του. Στις 22.00 επιτέλους χτύπησε. Η Ηλέκτρα αναγνώρισε τον αριθμό. Ήταν αυτός.
- Ναι;
YOU ARE READING
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρεις
RomanceΚαι όταν άνοιξε τα μάτια της είδε τον πρίγκιπα των ονείρων της..οοοοχι οχι λάθος...το γοβάκι ταίριαζε τέλεια..μάταια..ούτε αυτό είναι!Μα που μπορεί να είναι; Μα και βέβαια..το βρήκα επιτέλους..λοιπόν..μια φορά και έναν καιρό τα παραμύθια έπαψαν να υ...