Κεφάλαιο 32

987 61 1
                                    

-       Μας είδε…

-       Τι κάνουμε τώρα;

Η Irina τους πλησίασε.

-       Γύρνα και προσποιήσου πως δεν συμβαίνει τίποτα… καλά;

-       Έγινε.

Ο Cristianoκαι η Ηλέκτρα γύρισαν προς τη μεριά που ερχόταν η φωνή της Irina.

-       Καλά βρε μούργο , τώρα κάνεις πως δεν μας βλέπεις;

-       Γεια σου και εσένα Irina τι κάνεις;

-       Καλά είμαι καραμελίτσα μου , να εδώ…

Είπε και έσκυψε να τον φιλήσει στο μάγουλο παιχνιδιάρικα. Η Ηλέκτρα όταν το είδε αυτό άρχισε να θυμώνει και να κοιτάει κάπως… ο Cristianoόμως τραβήχτηκε προς τα πίσω , γεγονός που χαροποίησε ιδιαίτερα την Ηλέκτρα. Η Ηλέκτρα χαμογέλασε διακριτικά. Αυτή η κίνησή του δεν άρεσε και πάρα πολύ στην Irinaκαι αποτραβήχτηκε. Έτσι όπως γύρισε είδε δίπλα στον Cristianoτην Ηλέκτρα. Την επεξεργάστηκε από πάνω μέχρι κάτω. Ο Cristianoκατάλαβε πως κάτι δεν πήγαινε καλά. Η Ηλέκτρα με τον Cristianoκοιτάχτηκαν για λίγο.  Ο Cristianoέβηξε μπας και επιτέλους έλεγε κάτι η Irina.

-       ΕΜ… τι είπαμε ότι κάνεις Irina;

Η Irinaσυνέχισε να σκανάρει την Ηλέκτρα αδιάκριτα κοιτώντας ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια.

-       Δε μου λες; Τι θα γίνει; Είπε νευριασμένα ο Cristiano.

-       ΕΜ…ναι … ναι!

-       Τι ναι , ναι; Πάμε να φύγουμε Ηλέκτρα.

-       Πάμε…

-       Ώστε Ηλέκτρα ε;

-       Ναι , Ηλέκτρα , πάμε Cristiano;

-       Εγώ είμαι η Irina , η πρ…

-       Ξέρω ποια είσαι.

-       Ώστε με ξέρεις ε;

-       Μπορώ να κάνω και αλλιώς; Είπε χαμογελώντας ειρωνικά.

-       Τι καλή , ώστε είστε μαζί τώρα από ότι βλέπω.

-       Όχι Irinaδεν είμαστε μαζί , είμαστε απλά φίλοι. Είπε αμέσως ο Cristiano.

Το μάτι της Irina’sάστραψε ξαφνικά , πράγμα που παρατήρησαν και οι δυο τους.

-       Φεύγουμε τώρα…

ο Cristiano τράβηξε την Ηλέκτρα. Η Irina τους φώναξε καθώς έφευγαν : ‘’ Θα τα πούμε πολύ σύντομα γλυκουλίνο μου…’’ Καθώς απομακρύνονταν η Ηλέκτρα μουρμούριζε :

-       Καραμλίτσα μου , γλυκουλίνο μου…

-       Ζήλεψες βρε χαζούλη μου;

Είπε και της άνοιξε την πόρτα για να μπει στο αυτοκίνητο. Η Ηλέκτρα μπήκε μέσα και περίμενε τον Cristianoνα μπει και αυτός για να του απαντήσει.

-       Σε διαβεβαιώνω καθόλου.

-       ΑΑΑΑ… ναι ε; καθόλου , δε φάνηκε τίποτα.

-       Να το λες και εσύ αυτό.

-       Ναι… τι να λέμε!

-       Τίποτα , πρόσεχε τώρα και οδήγα!

-       Ότι πεις , που θες να πάμε τώρα; Για πες…

-       Βασικά μου έφυγε η όρεξη για κόσμο , ποτό και τέτοια.

-       Πάμε σπίτι ; Να καθίσουμε στην πισίνα;

-       Λίγο πιο μακριά από την πισίνα…

-       Άντε καλά πιο μακριά. Είπε και χαμογέλασε πλατιά στην Ηλέκτρα.

Μετά από μια ώρα έφτασαν στο σπίτι. Μπήκαν μέσα και πήγαν προς το πίσω μέρος του σπιτιού. ‘’ Έλα κάθισε’’ είπε και της έδειξε την ξαπλώστρα. Η Ηλέκτρα κάθισε..

-       Πάω μέσα να πάρω ένα μπουκάλι κρασί , εντάξει;

-       Εντάξει…

Η Ηλέκτρα περίμενε μέχρι που ήρθε με δυο ποτήρια και ένα μεγάλο μπουκάλι κρασί. ‘’ ΑΧ τι τέλεια..!’’ ο Cristianoάνοιξε το μπουκάλι και έβαλε στα ποτήρια. Πήγε να καθίσει στην απέναντι ξαπλώστρα.

-       Όχι , έλα να καθίσεις δίπλα μου.

-       Άντε να έρθω εκεί…

Κάθισε δίπλα της και της έπιασε το χέρι. ‘’ Κρύωσες πριγκίπισσα μου’’! έβγαλε το σακάκι του και της το έδωσε. Τσούγκρισαν τα ποτήρια τους και ήπιαν. Μετά από λίγο τους πήρε ο ύπνος αγκαλιά στην ξαπλώστρα.

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant