Κεφάλαιο 55

790 51 0
                                    

Ο Cristianoκαι η Ηλέκτρα έφτασαν στο σκάφος.

-       Τώρα αυτό με τι θα φύγει;

-       Έχω στο μπάνιο καθαριστικό για τέτοιους λεκέδες.

-       Τότε πάω να το καθαρίσω!

-       Καλά είσαι; Φαίνεσαι κάπως...

-       Είμαι λίγο νευριασμένη αλλά εντάξει , από εδώ και πέρα κομμένες οι σχέσεις με τον Marceloκαι ότι αφορά την Irina.

Ο Cristianoκούνησε το κεφάλι του καταφατικά. Η Ηλέκτρα κατέβηκε τις σκάλες και ο Cristianoκάθισε στο πάνω σαλόνι. Μετά από πέντε λεπτά ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό του. Ήταν από τον Marcelo. ‘’ πρέπει να σου μιλήσω επειγόντως. Σε περιμένω στο Corner. Είμαι μόνος μου , μη φέρεις την Ηλέκτρα μαζί σου’’

-       Ηλέκτρα , πάω μια βόλτα , δεν θα αργήσω!

-       Πού πας;

-       Μια βόλτα , μέχρι να καθαρίσεις το φόρεμά σου θα είμαι πίσω. Καλά;

-       Καλά! Η Ηλέκτρα έτρεξε επάνω , θα μου κάνεις μια χάρη;

-       Για πες…

-       Θέλω να μου φέρεις ένα profiterole!

-       Κάποια ακόμα πεινάει βλέπω , είπε γελώντας ο Cristiano.

-       Καλά , μη φέρεις τίποτα. Δεν ξανά μιλάω!

-       Πλάκα κάνω, θα σου φέρω.

-       Ευχαριστωωωωω!!! Χαμογέλασε και ξανά κατέβηκε κάτω.

-       Φεύγω!

-       Φύγε!

Ο Cristianoγέλασε δυνατά και έφυγε τραγουδώντας. Το μαγαζί δεν ήταν πολύ μακριά από το λιμάνι. Ο Marceloκαθόταν σε μια γωνία. Ο Cristiano τον πλησίασε.

-       Πρέπει να σου μιλήσω.

-       Σε ακούω.

-       Να παραγγείλεις κάτι;

Ο Cristianoσήκωσε το χέρι του για να έρθει ο σερβιτόρος.

-       Παρακαλώ;

-       Ένα Freddo.

-       Αμέσως.

-       Λοιπόν; Πες μου.

-       Με την Irinaδεν ήμασταν μαζί ποτέ!

-       Τι πράγμα; Ο Cristianoγούρλωσε τα μάτια.

-       Συγχώρεσε με και μη με παρεξηγήσεις.

-       Κάτσε , κάτσε. Κάτι δεν πάει καλά.

-       Ξέρω πως όλα αυτά που σου λέω ακούγονται παρατραβηγμένα.

-       Άσε τις δικαιολογίες και τι πιστεύω εγώ και πες μου τι συμβαίνει γιατί δεν το χω και πολύ να νευριάσω.

-       Λοιπόν , ένα μεσημέρι εκεί που έκανα προπόνηση στο γήπεδο της πίσω αυλής έρχεται ο battlerμου και μου λέει πως με ζητάνε στην είσοδο.

-       Χωρίς λεπτομέρειες πολλές αν γίνετε.

-       Και τέλος πάντων ήταν η Irina, με εκβίασε λέγοντας μου πως έτσι και δεν της έκανα τη χάρη που μου ζητούσε θα έλεγε πράγματα στον τύπο , από αυτά που προσπαθούσαμε να κρύψουμε μαζί τότε. Και η χάρη ήταν αυτή που κατάλαβες!

-       Δεν ξέρω τι να πω. Κάτι τέτοιο δεν το περίμενα από εσένα. Από αυτή περίμενα τα πάντα. Αλλά από εσένα…

-       Cristiano φοβήθηκα!

-       Έβαλες κάτι τέτοιο πάνω από τη φιλία μας.

Σηκώθηκε επάνω χτυπώντας την καρέκλα κάτω.

-       Τι να πω. Ξεφτίλα!

-       Ο Freddo σου;

-       Πιες τον μόνο σου!

Ο Cristianoέφυγε σπρώχνοντας ότι έμψυχο και άψυχο αντικείμενο έβρισκε μπροστά του. Μέσα στα νεύρα του , δεν μπορούσε όμως να ξεχάσει τι του είχε ζητήσει η Ηλέκτρα. Έτσι πέρασε από ένα ζαχαροπλαστείο και πήρε ένα profiterole. Περπατούσε αργά και σκεπτικά μέχρι το σκάφος. Δεν ήταν και πολύ μακριά. Ξαφνικά είδε την Irinaνα βγαίνει από το σκάφος , καθώς περπατούσε είχε ένα μεγάλο χαμόγελο στα χείλη της. Ο Cristianoέτρεξε όσο πιο γρήγορα μπορούσε στο σκάφος γιατί φαινόταν όλα πολύ ύποπτα. Μπήκε μέσα και άρχισε να φωνάζει. ‘’Ηλέκτρα;’’ Χωρίς όμως να λαμβάνει κάποια απάντηση. Αυτό του φάνηκε ακόμα πιο περίεργο. Κατέβηκε τις σκάλες και πριν προλάβει να φωνάξει την Ηλέκτρα την είδε πεσμένη στο πάτωμα. Η σακούλα που είχε στα χέρια του έπεσε και έτρεξε να τη βοηθήσει. Την πήρε στην αγκαλιά του λέγοντας το όνομα της. Μάταια όμως…

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςWhere stories live. Discover now