Κεφάλαιο 30

1K 66 0
                                    

Τρόμαξε τόσο πολύ που άρχισε να φωνάζει το όνομά της. Έπεσε μέσα στην πισίνα για να τη σώσει. Όταν έφτασε κοντά της , την έπιασε και την έβγαλε έξω. Ο Cristianoήταν σε πανικό. Ήξερε πως η Ηλέκτρα είχε απλά χάσει τις αισθήσεις της. Είχε πιεί αρκετό νερό. Της έκανε συνεχώς μαλάξεις στο στήθος για να αρχίσει να παίρνει κανονικά αναπνοές. Τα χείλη της είχαν αρχίσει να μελανιάζουν. Ο Cristianoπροσπάθησε να της δώσει το φιλί της ζωής. Ήταν το μόνο που άρχισε να πιάνει. Η Ηλέκτρα τελικά συνήλθε. Έγειρε στο πλάι και άρχισε να βήχει καθώς τα πνευμόνια της είχαν γεμίσει νερό. Ο Cristianoδεν της μίλησε , καθόταν και την κοιτούσε μέχρι να επανέλθει στο κανονικό. Αφού σταμάτησε ο βήχας γύρισε και της είπε: ‘’ είσαι καλά ; Δε φαντάζεσαι πόσο πολύ ανησύχησα’’ Την κοίταξε στα μάτια όπως έκανε και αυτή. Η Ηλέκτρα πήγε να μιλήσει. Η φωνή της ήταν βραχνιασμένη για λίγα δευτερόλεπτα.

-       Εκεί που κολυμπούσα ένιωσα έναν έντονο πόνο σαν να μην μπορούσα να κουνηθώ. Φώναξα για βοήθεια αλλά κανείς δεν με άκουσε , από εκεί και μετά δεν θυμάμαι τίποτα άλλο. Ο βήχας δεν την άφηνε να ολοκληρώσει αυτό που ήθελε να πει.

-       Έλα , πάμε πάνω να σε βοηθήσω να ξαπλώσεις. Την πήρε αγκαλιά και την ανέβασε στο δωμάτιό της.

-       Θέλω να πάω λίγο στο μπάνιο αλλά σε παρακαλώ μη φύγεις.

-       Μπορείς να περπατήσεις μόνη σου;

-       Αν δεν μπορέσω θα είσαι κοντά μου έτσι ;

-       Φυσικά.

 Είπε και την άφησε να ακουμπήσει τα πόδια της στο πάτωμα. Έκανε ένα βήμα αλλά έχασε την ισορροπία της. Ο Cristiano πρόλαβε και την κράτησε.

-       Μάλλον δεν μπορείς να πας μέχρι εκεί.

-       Και εγώ αυτό νομίζω.

-       Έλα να σε βοηθήσω να πας μέχρι εκεί.

Την βοήθησε να πάει μέχρι το μπάνιο , την άφησε να καθίσει και έκλεισε την πόρτα πίσω του . Η Ηλέκτρα έβαλε τις πυτζάμες της και στέγνωσε τα μαλλιά της. Πήγε να σηκωθεί αλλά ένιωσε μια ζαλάδα και πάλι κάθισε κάτω. Φώναξε τον Cristianoγια να έρθει να τη σηκώσει. Ο Cristianoμπήκε μέσα για να την βοηθήσει να πάει να ξαπλώσει. Προσπάθησαν μαζί να περπατήσουν ως το κρεβάτι. Σιγά σιγά πήγαν ως εκεί. Ο Cristianoτην ακούμπησε στο μαξιλάρι. Της έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο και είπε :

-       Κοιμήσου εσύ να ξεκουραστείς και θα τα πούμε το απόγευμα , εντάξει;

-       Όχι όχι , μην φύγεις από κοντά μου σε παρακαλώ , έλα ξάπλωσε δίπλα μου  ,μη με αφήνεις μόνη μου.

-       Είσαι σίγουρη;

-       Ναι , μη φεύγεις.

-       Όπως θες , έτσι και αλλιώς χατίρι δεν μπορώ να σου χαλάσω.

Η Ηλέκτρα του χαμογέλασε και με ένα στραβό χαμόγελο. Ο Cristianoπήγε και ξάπλωσε δίπλα της. Η Ηλέκτρα πήγε πιο κοντά του και ξάπλωσε στο στήθος του. Την Ηλέκτρα την πήρε σιγά σιγά ο ύπνος. Ο Cristianoδεν μπορούσε να καθίσει εκεί για να την προσέχει καθώς έπρεπε να κανονίσει κάποιες δουλειές. Η Ηλέκτρα ξύπνησε κατά τις 16.00 η ώρα. Ο Cristianoδεν ήταν εκεί. Ξεσκεπάστηκε και πήγε προς την πόρτα για να πάει προς τα κάτω. Κατέβηκε τις σκάλες, και έψαξε στο σαλόνι, στην κουζίνα και στα υπόλοιπα δωμάτια. Δεν έβρισκε τον Cristianoπουθενά. Βγήκε έξω και έριξε μια πρόχειρη ματιά στον κήπο. Δεν ήταν ούτε εκεί. Η Ηλέκτρα άρχισε να ανησυχεί. Ήταν περίπου μισή ώρα που τον έψαχνε. Τελικά τον βρήκε σε μία γωνία του πίσω κήπου. Καθόταν στην τεράστια σκιά ενός δέντρου και μιλούσε στο τηλέφωνο. Την είδε από μακριά και της έκανε νόημα να πάει εκεί κοντά. Όταν η Ηλέκτρα πλησίασε αρκετά, ο Cristianoέκλεισε το τηλέφωνο. Η Ηλέκτρα πήγε πιο κοντά και κάθισε δίπλα του στις ρίζες του δέντρου.

-       Δεν ήσουν εκεί όταν ξύπνησα.

-       Ναι , έπρεπε να κανονίσω κάποιες δουλείες σχετικά με έναν αγώνα.

-       Για πες μου τώρα , τι θα κάνουμε το βράδυ;

-       Δε μου λες εσύ πριγκίπισσα , ακόμα δεν μπορείς να περπατήσεις και θες να βγεις και έξω;

-       Μπορώ να περπατήσω , έκανα όλο το γύρω του σπιτιού για να σε βρω.

-       Καλά τότε , είπε και την πήρε αγκαλιά , τι θα έλεγες να βγούμε το βράδυ;

-       ΑΧΧ! Τέλεια . Για πότο όμως ε;

-       Ότι θέλει η αγάπη μου.

-       Αλλά ξέρεις τι;

-       Τι έγινε;

-       Πείνασα λίγο.

-       Ο Cristiano γέλασε και είπε , άντε πάω στις μαγείρισσες να ω να ετοιμάσουν το τραπέζι να φάμε.

-       Μην με αφήσεις μόνη μου.

Ο Cristianoτης άπλωσε το χέρι του . Η Ηλέκτρα άπλωσε το δικό της και την τράβηξε , και άρχισαν  να περπατάνε προς το σπίτι…

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςWhere stories live. Discover now