Κεφάλαιο 57

844 56 0
                                    

-       Ξέρεις τι κάνεις σε τέτοιες περιπτώσεις;

-       Άσε με να μαντέψω… τρέχεις;;;

-       Όσο πιο γρήγορα μπορείς!

Την άρπαξε από το χέρι και άρχισαν να τρέχουν.

-       Cristiano, ακόμα πίσω μας είναι.

-       Τρέχα και μη μιλάς!

Έτρεχαν δέκα λεπτά για να  ξεφύγουν , ακόμα όμως δεν τα είχαν καταφέρει.

-       Πάμε στο σκάφος αλλιώς μας βλέπω να κάνουμε το γύρω του νησιού . Cristiano αν συνεχίσουν να τσιρίζουν θα τις ξεμαλλιάσω!

-       Στρίψε από εδώ , είπε χαμογελώντας.

-       Γιατί νομίζω ότι χαθήκαμε;

-       Ξέρω που είμαστε.

-       Cristianoτρέχουμε αρκετή ώρα και αυτές δεν κουράζονται με τίποτα.

-       Θες δηλαδή να σταματήσουμε και να γυρίσω σπίτι μόνο με το αντηλιακό;

-       Το ξανά σκέφτηκα!

Τα κορίτσια που τους ακολουθούσαν γινόταν όλο και περισσότερα καθώς έβλεπαν τον Cristianoνα τρέχει και τις φωνές των θαυμαστριών του.

-       Να το λιμάνι.

-       Σου είπα πως ξέρω που πάμε.

-       Λίγο ακόμα , ψιθύρισε στον εαυτό της.

-       Ανέβα γρήγορα!

Η Ηλέκτρα ανέβηκε από το βατήρα και έβλεπε τις θαυμάστριες να κοντεύουν. Ο Cristianoέτρεξε να βάλει μπρός στη μηχανή. Όταν είδαν οι θαυμάστριες του πως το σκάφος άρχισε να απομακρύνετε άρχισαν να φωνάζουν ‘’Cristianoσε αγαπάμε’’ ‘’Cristianoμη φεύγεις!’’ και άλλα παρόμοια. Όταν βγήκαν από το λιμάνι και ανοίχτηκαν στη θάλασσα , αγκυροβόλησε και κατέβηκε κάτω. Άρχισε να γελάει δυνατά όταν είδε το ύφος της Ηλέκτρας. Αυτή καθόταν στον καναπέ με σταυρωμένα τα χέρια.

-       Πες μου ότι ζήλεψες να πέσω στη θάλασσα!

-       Δεν ζήλεψα , κουράστηκαν τα πόδια μου!

-       Εντάξει , αφού δεν ζήλεψες , είδες πόσο γλυκές είναι οι θαυμάστριές μου; Και εγώ τις αγαπώ πολύ!

-       Τι έκανες λέει;

-       Τις αγαπώ!

-       Τις αγαπάς;

-       Μα είναι τόσο καλές!

-       Καλές;

-       Πάω για βουτιά!

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςOnde histórias criam vida. Descubra agora