Κεφάλαιο 15

1.4K 81 0
                                    

Η Ηλέκτρα του χαμογέλασε και του κράτησε σφιχτά τα δυο χέρια. Αυτός έσκυψε και τη φίλησε. Ξάφνου ένιωσαν ένα φλας να χτυπά το πρόσωπό τους. Ο Cristiano γύρισε και κοίταξε στο σκοτάδι.

-       ΩΧ! ΟΧΙΙΙ..!

-       Ήταν αυτό που κατάλαβα;

-       Ακριβώς! Πάμε να φύγουμε…

Έτρεξαν και οι δυο προς το αυτοκίνητο του Cristiano όσο πιο γρήγορα μπορούσαν. Για κακή τους τύχη όμως διάφοροι φωτογράφοι πετάχτηκαν μπροστά από το αυτοκίνητο και τους σταμάτησαν για να απαθανατίσουν αυτήν την άτυχη στιγμή.

-       Δεν το πιστεύω αυτό.

Η Ηλέκτρα προσπαθώντας να κρύψει το πρόσωπό της από τους φωτογράφους είπε:

-       Τι θα κάνουμε τώρα;

-       Περίμενε και κρύψε όσο πιο καλά μπορείς το πρόσωπό σου. Εντάξει;

-       Εντάξει! Είπε και ακολούθησε τις οδηγίες του.

Ο Cristiano πάτησε μέχρι τέρμα το γκάζι του αυτοκινήτου του. Αυτό που ήθελε το πέτυχε. Όλοι οι φωτογράφοι που τους είχαν περιλούσει με τα φλας τους έκαναν πίσω καθώς φοβήθηκαν μήπως ο Cristiano τους έκανε κακό.

-       Καλά. Τώρα ετοιμάσου για τα χειρότερα. Είπε ο Cristiano χωρίς να κοιτάξει την Ηλέκτρα.

-       Πραγματικά δεν θέλω και βασικά δεν μπορώ να φανταστώ τι θα γίνει στην τελική.

-       Η αλήθεια είναι πως αρχικά πρέπει να αρχίσεις να τρέμεις.

-       Τι μεγάλη παρηγοριά.

-       Αν δεν αντιμετωπίσεις την αλήθεια κατάματα , εκεί να δεις πόσο υπέροχα θα είναι όλα.

-       Δεν φαντάζεσαι πόσο πολύ φοβάμαι Cristiano.

-       Κοίτα τώρα να δεις τι θα γίνει. Θα πας στο σπίτι σου , θα κοιμηθείς χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα από αυτά που έγιναν και θα έρθω το πρωί να δούμε τι θα γίνει.

-       ΑΧΑ! Αν θεωρείς πως έτσι πρέπει να γίνει.

-       Έτσι ακριβώς! Περίμενε τηλεφώνημα μου το πρωί πριν ανοίξεις την τηλεόραση ή διαβάσεις κάτι άλλο. Εντάξει;

-       Εντάξει!

Όταν έφτασαν στο σπίτι της Ηλέκτρας αυτή καθώς πήγε να του δώσει ένα αποχαιρετιστήριο φιλί αυτός τραβήχτηκε μακριά. Ήταν όντως πολύ απόμακρος , σαν κάτι να σκεφτόταν χωρίς να ήθελε να διακόψει τη σκέψη του.

-       Καλά. Καληνύχτα ,  θα τα πούμε. Είπε η Ηλέκτρα και κατέβηκε από το αυτοκίνητο.

Καθώς έκλεινε την πόρτα τον άκουγε να μουρμουρίζει κάτι στα Ισπανικά χωρίς να βγάζει νόημα τον όσων έλεγε. Το βράδυ για την Ηλέκτρα πέρασε πολύ βασανιστικά. Κάθε φορά που έκλεινε τα μάτια της έβλεπε εφιάλτες. Έβλεπε τα χειρότερα που θα μπορούσαν να συμβούν στους δυο τους μετά από όλα όσα έγιναν. Από τη μια η αδερφή του Cristiano , από την άλλη οι φωτογραφίες. Γύρισε και κοίταξε το ρολόι. Η ώρα ήταν 4.30. Και σιγά σιγά και βασανιστικά οι ώρες και τα λεπτά περνούσαν. Δεν μπορούσε άλλο να περιμένει ξαπλωμένη στο κρεβάτι της. Περίμενε το τηλεφώνημα του Cristiano. Πρώτη φορά κάτι δεν αργούσε τόσο πολύ.  Έτρεξε να το σηκώσει χωρίς να χάσει στιγμή .Προσπαθώντας να βρει το κινητό της μέσα στα σεντόνια. Όταν το βρήκε απάντησε γρήγορα.

-       Πες μου τι έγινε.

-       Έχω και καλά και κακά νέα.

-       ΩΩΩΧ!

-       Δε νομίζω πως τα κακά θα σε χαροποιήσουν και πάρα πολύ.

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora