Κεφάλαιο 6

1.9K 123 3
                                    

Έκλαιγε χωρίς να μπορεί να σταματήσει. Η ώρα πάλι καλά πέρασε πολύ γρήγορα. Το ρολόι έδειχνε 7.00 . Πήρε το αρκουδάκι της και ξάπλωσε κοντά στον τοίχο. Τώρα την πήρε πιο γρήγορα ο ύπνος αλλά ήταν βασανιστικός. Έβλεπε συνέχεια στιγμές μαζί του ,  το πρόσωπό του , άκουγε τη φωνή του , ένιωθε το άγγιγμα του. Ξυπνούσε πάλι όλο και περισσότερο καθώς ο ήλιος ανέτειλε και την έπιαναν τα κλάματα. Σε ένα σημείο όταν το ρολόι έγραφε 9.00 αποφάσισε να σηκωθεί από το κρεβάτι και να κάνει μια βόλτα. Ευτυχώς όλοι έλειπαν από το σπίτι και μπορούσε να κάνει ότι θέλει αυτή. Πήρε την κουβέρτα της , κάθισε στον καναπέ και άνοιξε την τηλεόραση.

……………………………………………………………………………………….

Ο καιρός πέρασε. Ήταν σχεδόν τρείς μήνες. Η Ηλέκτρα ξανά βρήκε τους ρυθμούς της και συνέχισε να διασκεδάζει χωρίς πλέον να στεναχωριέται όπως πριν. Οι μέρες περνούσαν όλο και πιο γρήγορα και δεν καταλάβαινε πως περνούσε ο καιρός. Η μια βδομάδα διαδεχόταν την άλλη με πολύ φούρια χαμόγελα και πολλά πάρτι. Έτσι οι μήνες γινόταν τέσσερις και πέντε και έξι ώσπου εκεί που έβλεπε τηλεόραση , μια είδηση ήρθε να την καθηλώσει.

‘’Ο διάσημος ποδοσφαιριστής Cristiano Ronaldo αποφάσισε να συνεχίσει την καριέρα του και πάλι πίσω στην Ελλάδα. Φήμες λένε πως κάτι άλλο τον τραβάει να γυρίσει πίσω. Φωτογραφίες του διάσημου ποδοσφαιριστή κυκλοφόρησαν παντού με την καινούργια του κοπέλα αγνώστου ταυτότητας καθώς κανείς δεν ξέρει όχι μόνο το όνομά της αλλά  ούτε και την καταγωγή της.’’

Η Ηλέκτρα έκλεισε την τηλεόραση και πήρε στα χέρια της το τηλέφωνο καθώς πήγαινε προς τον αριθμό του τηλεφώνου της φίλης της. Κοντοστάθηκε λίγο στον αριθμό του Cristiano , αμέσως όμως άλλαξε γνώμη και συνέχισε να ψάχνει το νούμερο. Το βρήκε και πάτησε το πράσινο κουμπί.

-       Ναι;

Ακούστηκε από την άλλη πλευρά της γραμμής.

-       Εγώ είμαι. Ετοίμασε βαλίτσες ! Φεύγουμε!

Μετά από τέσσερις ώρες πήρε τηλέφωνο ή φίλη της για να περάσουν να την πάρουν . Έφτασαν στο αεροδρόμιο και περίμεναν καθώς η πτήση είχε καθυστέρηση. Ξαφνικά από την πύλη της πτήσης που έφτασε άρχισαν να βγαίνουν οι συμπαίκτες του Cristiano.Η Ηλέκτρα γύρισε το κεφάλι της. Όταν είδε όμως τον τελευταίο που ερχόταν σηκώθηκε και είπε ‘’ Φεύγουμε  τώρα’’. Όλοι  σηκώθηκαν από το παγκάκι που καθόταν και άρχισαν να περπατάνε προς την έξοδο. Καθώς έφευγαν ο Cristiano ήταν ο τελευταίος όπως και η Ηλέκτρα από την παρέα της. Συναντήθηκαν σε ένα σημείο τελείως τυχαία. Αυτός την αναγνώρισε και έσκυψε το κεφάλι. Χωρίς να το καταλάβει , ο Cristiano ήρθε μπροστά της και της έκοψε το δρόμο.

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςWhere stories live. Discover now