Κεφάλαιο 25

1.1K 72 1
                                    

  Ήταν μεσημέρι. Είχε την τηλεόραση δυναμωμένη. Ξαφνικά άκουσε μια γνώριμη φωνή. Έτρεξε να δει ποιος ήταν αυτός που η φωνή του την χαλάρωνε και την ηρεμούσε. Τα αφτιά της και τα μάτια της δεν της έλεγαν ψέματα. Ήταν αυτός. Ήταν ο Cristiano. Η φωτογραφία τους έπαιζε σε βίντεο ξανά και ξανά. Αλλά ήταν η πρώτη φορά που δεν την ένοιαξε. Γιατί επιτέλους έκανε αυτό που η ίδια περίμενε. Ήταν ο πρωταγωνιστής στη δικιά της ταινία… επιτέλους κράτησε την υπόσχεσή που της έδωσε. Την υπερασπίστηκε. Κάθισε προσεκτικά για να ακούσει την εκπομπή.

-      Τα περιοδικά και όλες οι εκπομπές είναι τραβηγμένα πάνω σε εσένα και την καινούργια σου κοπέλα. Είπε η παρουσιάστρια.

-      Ο Cristianoγέλασε , έλα τώρα Κατερίνα. Αυτό είναι άλλη μια παραπληροφόρηση των Μ.Μ.Ε.

-      ΧΜ! Δεν είμαι σίγουρη πως οι φωτογραφίες σας λένε το ίδιο.

-      Έλα τώρα , κάθε άνθρωπος όταν περνάει μια δύσκολη μέρα θέλει να νιώσει λίγη τρυφερότητα. Για να νιώσει ότι κάποιος είναι κοντά της και θέλει να την βοηθήσει.

-      Τρυφερότητες ακούω , Cristiano ,  μου φαίνετε πως η φλόγα ανάβει σιγά σιγά. Η Παρουσιάστρια προσπαθούσε συνέχεια να πιάσει στην παγίδα της τον Cristiano. Έπειτα γύρισε και είπε στο κοινό. Δε νομίζετε και σεις; Μείνετε συντονισμένοι για πιο καυτές αλήθειες από τον γνωστό ποδοσφαιριστή.

Η Ηλέκτρα κούνησε το κεφάλι της. Μετά  από πέντε λεπτά διαφημίσεων επιτέλους η εκπομπή συνεχίστηκε. Η Ηλέκτρα κράτησε σφιχτά τα πόδια της κοντά στο σώμα της. Η παρουσιάστρια ξεκίνησε και πάλι να μιλάει.

-      Είμαστε και πάλι εδώ μετά τις διαφημίσεις για να αποκαλύψουμε ακόμα πολλές λεπτομέρειες για το ειδύλλιο μεταξύ του γνωστού ποδοσφαιριστή και της καινούργιας συντρόφου του. Ο Cristiano ακούγοντας τα λόγια της παρουσιάστριας σκέπασε τα μάτια του με το χέρι του , γύρισε στην παρουσιάστρια και είπε:

-      Καταρχάς θα ήθελα να προσθέσω πως η κοπέλα που είναι μαζί μου στην φωτογραφία δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια καλή φίλη.

-      Καλή  φίλη έτσι; Οπότε πολύ σύντομα μπορεί να δούμε κάποιες αρκετά καυτές στιγμές μεταξύ σας. Έχεις τέτοιες βλέψεις;

-      Φυσικά και όχι Κατερίνα. Με την κοπέλα είμαστε απλά δύο καλοί φίλοι που γνωριζόμαστε από παλιά . Δεν θα γινόταν με τίποτα να συμβεί κάτι παραπάνω.

-      Δηλαδή μας δηλώνεις ότι δεν τρέφεις αισθήματα για την κοπέλα αυτή.

-      Τελείως φιλικά.

-      Ώστε έτσι Cristianoγλυκέ μου , οπότε ο χωρισμός σας με τη Fer δεν οφείλετε στην κοπέλα που απεικονίζουν τα περιοδικά.

-      Η Ferδεν υπήρξε ποτέ κοπέλα μου , επίσης Κατερίνα. Το μόνο που μας συνέδεε ήταν αυτή η απλή σχέση μεταξύ εμένα και της γυναίκας του αδερφού μου.

-      Έχω μείνει έκπληκτη. Οπότε αφού το πεδίο είναι ελεύθερο σίγουρα θα έχει υπάρξει κάτι τον τελευταίο καιρό.

-      Δηλώνω μόνος και η αλήθεια είναι πως χρειάζομαι αρκετό χρόνο για να σκεφτώ.

-      ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!

-      Κι όμως αληθινό…

-      Επανερχόμαστε μετά τις διαφημίσεις.

-      Μείνετε συντονισμένοι για την έκπληξη που ετοιμάζω.

Είπε ο Cristianoκαι έκλεισε το μάτι στην κάμερα. Η περίοδος των διαφημίσεων πέρασε πολύ βασανιστικά για την Ηλέκτρα. Μετά από αρκετή ώρα η εκπομπή συνεχίστηκε.

-      Είμαστε και πάλι πίσω για να απολαύσουμε τον υπέροχο ποδοσφαιριστή που θα μας συνοδεύσει μέχρι τα τελευταία λεπτά της εκπομπής μας. Και ας αφήσουμε την πολυτάραχη ζωή του ποδοσφαιριστή που θα αναλύσουμε πιο μετά και ας πάμε να μας εξηγήσει όλα όσα αφορούν το επάγγελμά του.

Ο  Cristianoάργησε να απαντήσει. Κοίταζε επίμονα και πίσω από την κάμερα. Στο τέλος μετά από λίγη ώρα αποκαλύφθηκε το τι γινόταν. Έδειξε με το δάχτυλό του κάτι στο πάνω μέρος της οθόνης και τότε βγήκε το μήνυμα που έστελνε ο ίδιος στην Ηλέκτρα.

‘’Το έκανα για σένα , δεν μπορώ να ζήσω μακριά σου. Μου λείπεις και σε θέλω πίσω. Σ’ αγαπώ!’’ 

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςOnde histórias criam vida. Descubra agora