Μόλις έφτασαν μπροστά στο σπίτι της Ηλέκτρας ο Cristiano την βοήθησε με τη βαλίτσα και μετά την αποχαιρέτησε. Την φίλησε και ξανά μπήκε στο αυτοκίνητο. Ο Cristiano έφυγε και η Ηλέκτρα ανέβηκε επάνω στο σπίτι της. Ξεκλείδωσε και μπήκε μέσα. ‘’ Σπίτι μου σπιτάκι μου !’’ Όλα ήταν όπως τα είχε αφήσει πριν τρεις μέρες. Πως αλλιώς να ήταν άλλωστε. Πήγε μέσα στο δωμάτιό της και άδειασε τη βαλίτσα. Έπειτα άνοιξε τα παράθυρα και άρχισε να καθαρίζει. Μετά από μιάμιση ώρα όλα ήταν στην εντέλεια. Η Ηλέκτρα ξάπλωσε να ξεκουραστεί. Χτύπησε το κουδούνι. Άργησε να πάει να ανοίξει γιατί ήταν αρκετά κουρασμένη. Μετά από λίγο σηκώθηκε να ανοίξει την πόρτα. Ήταν ο Cristiano. Άφησε την πόρτα ανοιχτή και πήγε πάλι να ξαπλώσει.
- Νωρίς τελείωσες. Είπε με δυσκολία.
- Ναι , ούτε εγώ το περίμενα. Πάμε;
- ΜΠΑ! Πού να πάμε τώρα; Εγώ με το ζόρι περπατάω.
- Γιατί τι έγινε; Είπε και κάθισε στην πολυθρόνα.
- ΑΧΧΧ εσύ ! δεν είναι να κάνεις δουλειές στο σπίτι. Μιλάμε η μέση μου όχι μόνο πονάει…
- Κάτσε τότε να σε τρίψω.
- Αχ θα το κάνεις αυτό για μένα;
- ΕΕΕ.. αν πονάς , θες να κάθομαι να σε κοιτάω;
- Όχι όχι… έλα!
Ο Cristianoέτριψε την Ηλέκτρα και μετά από λίγη ώρα αυτή ένιωθε καλύτερα.
- Πώς αισθάνεσαι;
- Πολύ καλύτερα από πριν… είπε και χαμογέλασε με ανακούφιση!
Η ώρα μέχρι το απόγευμα που ήταν ο αγώνας πέρασε πολύ γρήγορα. Ο Hugo με την Ferήρθαν να πάρουν την Ηλέκτρα από το σπίτι για να πάνε στο γήπεδο. Ο Cristianoήταν ώρα που είχε φύγει. Η Ηλέκτρα φόρεσε ένα μπλουζάκι με την στάμπα της REALκαι τον αριθμό της φανέλας του Cristiano.
- Έτοιμη; Ρώτησε ο Hugo.
- Πανέτοιμη…
- Ηλέκτρα μου τι όμορφη που είσαι!
- Να σαι καλά Fer. Και συ σήμερα είσαι πολύ όμορφη!
- Στα έλεγα εγώ! Γύρισε ο Hugoκαι είπε στη Fer.
Όλοι γέλασαν και ο Hugoέβαλε μπρος στο αυτοκίνητο. Σε περισσότερο από μια ώρα έφτασαν στο γήπεδο. Ο Cristianoτους είχε βάλει στις θέσεις V.I.Pως καλεσμένους οπότε θα βλέπανε τον αγώνα χωρίς ενοχλήσεις από τους οπαδούς. Ο αγώνας μετά από λίγο ξεκίνησε. Όλα πήγαιναν καλά. Μέχρι που ένας συμπαίκτης του Cristiano τον χτύπησε κατά λάθος στο χέρι. Ο Cristianoέπεσε κάτω από τους πόνους. Η Ηλέκτρα πετάχτηκε επάνω από την τρομάρα της.
- Όλα θα πάνε καλά , δεν χτύπησε πολύ. Την καθησύχασε ο Hugo.
Έτσι και έγινε. Μετά από λίγο ο Cristianoήταν και πάλι στον αγώνα. Στο πρώτο ημίχρονο δεν μπήκε κανένα γκολ. Μόνο κάτι αποτυχημένες προσπάθειες και από τις δυο ομάδες. Το δεύτερο μέρος του αγώνα ξεκίνησε. Ο Cristianoστο 75’ έκανε τη διαφορά. Έβαλε γκολ για την ομάδα του. Ο Hugo , η Ferκαι η Ηλέκτρα αγκαλιάζονταν από τη χαρά τους. Ο αγώνας κόντευε να τελειώσει. Η αντίπαλη ομάδα δεν έβαλε κανένα γκολ , μόνο κάτι αποτυχημένες προσπάθειες. Τα λεπτά περνούσαν ώσπου ο αγώνας τελείωσε. Νικητές ήταν ο Cristianoκαι η ομάδα του. Όλοι πανηγύριζαν και τραγουδούσαν στις κερκίδες. Όλοι αγκάλιαζαν τον Cristiano στο γήπεδο. Αυτός από τη χαρά του έφυγε από το γήπεδο και πήγε προς τις κερκίδες. Έτρεξε επάνω στις θέσεις των V.I.P. για να βρει την Ηλέκτρα. Η Ηλέκτρα όταν τον είδε εκεί κοντά έτρεξε προς το μέρος του όπως έκανε και αυτός. Ο Cristianoτην αγκάλιασε σφιχτά και την σήκωσε ψηλά. Άρχισε να την στροβιλίζει γύρω, γύρω χωρίς σταματημό.
- Το γκολ που έβαλα ήταν για σένα. Από εδώ και πέρα είσαι το γούρι μου! Είπε και την αγκάλιασε σφιχτά!
ESTÁS LEYENDO
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρεις
RomanceΚαι όταν άνοιξε τα μάτια της είδε τον πρίγκιπα των ονείρων της..οοοοχι οχι λάθος...το γοβάκι ταίριαζε τέλεια..μάταια..ούτε αυτό είναι!Μα που μπορεί να είναι; Μα και βέβαια..το βρήκα επιτέλους..λοιπόν..μια φορά και έναν καιρό τα παραμύθια έπαψαν να υ...