- Ξέχασες ότι είχες αγώνα; ΧΑΧΧΑΑΧΑΧΧΑ!
- Καλά καλά… Γέλα όσο θες! Πρέπει να φύγουμε…
- ΧΑΧΑΧΑΧΑ! Ξέχασε..! ΧΑΧΑΑΧ… Μόνο εσύ θα μπορούσες να το κάνεις αυτό!
- Άσε τα γέλια και μάζεψε ότι άφησες.
- Άντε καλά!
- Και θα έρθεις μαζί μου έτσι;
- Τι θα κάνω λέει;
- Ε, καλά μόνος μου θα πάω στον αγώνα;
- Ε, τόσο καιρό με παρέα πήγαινες;
- Χμ! Δεν ξέρω! Μπορεί!
- Ε , τότε νομίζω πως θα νιώσεις μοναξιά μια φορά στον αγώνα!
- Και αν με πειράζει;
- Δεν πειράζει εμένα όμως!
- ΑΑΑ! Ώστε έτσι ε ; Καλά μπες τώρα στο αυτοκίνητο!
- Και παρεμπίπτοντος τώρα που έμαθα το δρόμο για την έξοδο, τώρα πια θα φύγω όποτε θέλω!
Μετά από λίγη ώρα στο γήπεδο…
- Έλα να σου δείξω που θα καθίσεις! Και θα σου συστήσω κάποιους φίλους μου να σου κάνουν παρέα. Αλλά πρώτα περίμενε ένα λεπτό να πάω να αλλάξω.
Μετά από δέκα λεπτά.
- Ούτε εγώ κάνω τόση ώρα να ντυθώ και να βαφτώ.
- Βρε άιντε από κει..! Μας δουλεύεις κι όλας. Έλα να σου δείξω που θα καθίσεις.
- Μπήκαν από μια πόρτα έτσι ώστε να βρεθούν κατευθείαν στο κουβούκλιο με τους παίκτες κοντά στο γήπεδο. Ο Cristiano γνώρισε την Ηλέκτρα σε κάποιους από τους συμπαίκτες του. Ο αγώνας συνεχιζόταν χωρίς όμως να γίνετε τίποτα. Η Ηλέκτρα έβλεπε συνέχεια τον Cristiano να απογοητεύεται. Βλέποντας τον έτσι η Ηλέκτρα αγχωνόταν και αυτή μαζί του. Ο αγώνας συνεχιζόταν. Κάποια στιγμή η Ηλέκτρα κουράστηκε τόσο πολύ που έβαλε το πρόσωπό της μέσα στα χέρια της κλείνοντας για λίγο τα μάτια της. Άκουσε έναν ήχο απογοήτευσης και αρκετές δυνατές φωνές. Ο ι φωνές που ακουγόταν έλεγαν ‘’ ΌΧΙ…ΟΧΙ..ΟΧΙ...’’ και διάφορες άλλες βρισιές που η ίδια δεν είχε ακούσει. Γούρλωσε τα μάτια της , καθώς τρόμαξε υπερβολικά σήκωσε το κεφάλι της και κοίταξε δεξιά αριστερά, έβλεπε κόσμο να είναι απογοητευμένος. Γύρισε και κοίταξε στο γήπεδο. Ο Cristiano είχε νευριάσει τόσο πολύ που άρχισε να ξεριζώνει το γρασίδι. Φώναζε και χτυπούσε! Τότε κατάλαβε τι γινόταν. Ο Cristiano και η ομάδα του έχασε… Αυτός ο αγώνας ήταν ο πιο σημαντικός από ποτέ. Μετά από ένα δεκάλεπτο η Ηλέκτρα περίμενε τον Cristiano στην πίσω είσοδο.
- Είσαι καλά;
- Καλύτερα να σε πάω σπίτι γιατί είμαι πραγματικά πολύ κουρασμένος.
- Μήπως θες να πάμε γα ένα ποτό; Γιατί σε βλέπω είσαι λίγο συγχυσμένος.
- Όχι , όχι. Πραγματικά χρειάζομαι λίγο ύπνο για να συνέλθω.
- Σίγουρα;
- Δε μου λες , τι ξέρεις πως τον αγώνα τον χάσαμε εξ αιτίας μου έτσι;
- Εεεε... εγώ…
- Άστο , δεν πειράζει… Πάμε να φύγουμε.
Μια φωνή ακούστηκε από μακριά. Η Ηλέκτρα γύρισε γιατί άκουσε πως ήταν γυναίκα.
‘’ Cristiano μου , είσαι καλά;’’
YOU ARE READING
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρεις
RomanceΚαι όταν άνοιξε τα μάτια της είδε τον πρίγκιπα των ονείρων της..οοοοχι οχι λάθος...το γοβάκι ταίριαζε τέλεια..μάταια..ούτε αυτό είναι!Μα που μπορεί να είναι; Μα και βέβαια..το βρήκα επιτέλους..λοιπόν..μια φορά και έναν καιρό τα παραμύθια έπαψαν να υ...