Η Irinaδεν μπορούσε να αναπνεύσει. Η φωνή της δεν μπορούσε να βγει , μόνο το στόμα της ανοιγόκλεινε. Η αναπνοή της κόπηκε και άρχισε να μελανιάζει το πρόσωπο της. Ο Cristianoτην άφησε να πέσει κάτω. Αυτή έπαιρνε βαθιές αναπνοές. Άρχισε να βήχει , έπαιρνε κοφτές ανάσες και σιγά σιγά άρχισε να επανέρχεται το χρώμα της. Καθώς ήταν πεσμένη στο πάτωμα και προσπαθούσε να αναπνεύσει άπλωσε τα χέρια της για να πιάσει τα πόδια του Cristiano μήπως και τη βοηθήσει. Αυτός της κλώτσησε τα χέρια θέλοντας να δείξει την περιφρόνηση του. Μετά από λίγα λεπτά η Irinaμπόρεσε να μιλήσει με δυσκολία.
- Τι… έπαθες; Μου λες; Τρελάθηκες;
- Άθλια , εσύ φταις για όλα , είπε φωνάζοντας και πιάνοντας την από το μαλλί. Η Irina τσίριξε.
- ΣΚΑΣΕ! της φώναξε και την έβαλε να καθίσει στον καναπέ.
- Μπορείς να μου πεις τι έπαθες και θες να με σκοτώσεις; Την χαστούκισε και πριν προλάβει να συνεχίσει την πρόταση της , της είπε:
- Τι έπαθα εγώ στο νησί; Τι ήταν αυτά που μου έδωσες;
- Τίποτα…
Την χαστούκισε για δεύτερη φορά…
- ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ! Της φώναξε και τα μάτια του άρχισαν να γυαλίζουν για δεύτερη φορά.
- Εντάξει , εντάξει . θα σου πω!
- Άργησες πολύ… είπε και σήκωσε το χέρι του για να τη ξανά χτυπήσει.
- Όχι , όχι , θα σου πω! Κάποια χάπια που μου έδωσε ο γιατρός μου έτσι ώστε να τα διαλύσω μέσα σε κάτι που θα πιείς και να χάσεις εν μέρει τα λογικά σου , ήταν κάτι σαν ειδική παραγγελία , γι αυτό!
Ο Cristianoκατέβασε το χέρι του.
- Αυτό ήταν όλο;
- Ναι , αυτό . είπε φοβισμένα η Irina.
Την άρπαξε και την έσυρε ως την πόρτα. Την άφησε να πέσει κάτω και έπειτα της φώναξε:
- Αυτό θα μου το πληρώσεις πολύ ακριβά! Ακούς; Πολύ ακριβά!
Την έσπρωξε και χτύπησε με δύναμη την πόρτα πίσω του. Η Irinaκρατώντας την κοιλιά της από τον πόνο είπε με λυγμούς:
- Δεν κατάλαβες καλά… εσύ θα μου το πληρώσεις! Εσύ και αυτή η βλαμμένη η Ηλέκτρα , που νομίζετε ότι θα σας αφήσω έτσι…
Ο Cristianoγύρισε πίσω στο νοσοκομείο. Ο Hugoκαι η Ferπερίμεναν έξω από το δωμάτιο της Ηλέκτρας. Όταν είδαν τον Cristiano να φτάνει σηκώθηκαν και οι δύο όρθιοι.
- Τι έγινε; Που ήσουν; Μας τρόμαξες!
- Καλά είμαι , πως είναι η Ηλέκτρα; Τι είπαν οι γιατροί;
- Έλα λίγο να καθίσεις , του είπε η Ferξεροβήχοντας.
Ο Cristianoδεν είχε κανένα λόγο να ξεσπάσει τα νεύρα του στη Ferκαι τον Hugo , και έτσι απλά υπάκουσε σε αυτά που του έλεγαν.
- Κοίταξε , θα πρέπει να φανείς ήρεμος σε αυτό που θα σου πούμε.
- Αν συνεχίσεις έτσι αμφιβάλλω , γι αυτό πες μου γρήγορα!
- Σου απαγόρευσαν την είσοδο στο δωμάτιο της Ηλέκτρας.
Ο Cristianoέβαλε το πρόσωπό του μέσα στις παλάμες του και ξεφύσησε.
- Δεν μπορεί , δεν μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο…
- Πέρασε μια αρκετά ισχυρή κρίση , έτσι και ξανά γίνει κάτι τέτοιο μπορεί να μην καταφέρει να συνέλθει ποτέ!
- Δεν μπορώ όμως να μη τη βλέπω , δεν το αντέχω το καταλαβαίνεις; Θα τρελαθώ!
Η Ferτον κοίταξε και μετά ακούμπησε πίσω στον τοίχο. Ο Cristianoήταν όντως απελπισμένος.
- Τι θα κάνω;
Η Ferτον κοίταξε όπως και τον Hug.
- Γιατί μας κοιτάς έτσι; Ρώτησε ο Cristiano.
- Έχω μια ιδέα!
- Τι ιδέα;
- Άκου προσεκτικά…
Το σχέδιο της Ferάρεσε πολύ στον Cristiano. Ένιωσε επιτέλους ένα είδος ικανοποίησης. Έτσι το σχέδιο τέθηκε σε λειτουργία. Κάθε φορά που βεβαιωνόταν ότι η Ηλέκτρα κοιμόταν άφηναν τον Cristianoνα μπαίνει στο δωμάτιο. Αυτός καθόταν εκεί με τις ώρες και της μιλούσε. Όταν έβλεπαν πως είναι έτοιμη να ξυπνήσει , τότε έφευγε! Αυτό γινόταν για μια εβδομάδα περίπου , μέχρι που ένα βράδυ ο Hugoκαι η Ferτον άφησαν ολομόναχο , εκεί καθώς ήταν σίγουροι πως η Ηλέκτρα δεν θα ξυπνούσε. Αυτός κάθισε δίπλα στο κρεβάτι και της χαίδευε τα μαλλιά. Τα μάτια του Cristianoάρχισαν να κλείνουν αλλά αυτός προσπαθούσε να μείνει ξύπνιος. Ξαφνικά άκουσε το όνομά του από το στόμα της Ηλέκτρας. Ήταν αυτή , και τον φώναζε μέσα στον ύπνο της. Ένα χαμόγελο απλώθηκε στο πρόσωπο της Ηλέκτρας καθώς κοιμόταν…
YOU ARE READING
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρεις
RomanceΚαι όταν άνοιξε τα μάτια της είδε τον πρίγκιπα των ονείρων της..οοοοχι οχι λάθος...το γοβάκι ταίριαζε τέλεια..μάταια..ούτε αυτό είναι!Μα που μπορεί να είναι; Μα και βέβαια..το βρήκα επιτέλους..λοιπόν..μια φορά και έναν καιρό τα παραμύθια έπαψαν να υ...