Οι πρώτες ακτίνες του ήλιου άρχισαν να του ενοχλούν. Η Ηλέκτρα έκρυψε το πρόσωπό της κάτω από το χέρι του Cristiano . Αυτός σήκωσε το άλλο χέρι του και έτριψε τα μάτια του.
- Τι ώρα είναι;
- Η Ηλέκτρα σήκωσε το κεφάλι της και κοίταξε το ρολόι στο χέρι του Cristiano , 8.05 ! είπε με βραχνιασμένη φωνή και χασμουρητά.
- ΠΟΟ..!
- Εγώ από τώρα δεν σηκώνομαι . Θα καθίσω να κοιμηθώ εδώ , αλλά έχει πολύ ήλιο.
- Πάμε μέσα στον καναπέ.
Η Ηλέκτρα σηκώθηκε με μισόκλειστα μάτια και προσπάθησε να περπατήσει τρεκλίζοντας. ‘’ Κάτσε να σε κρατήσω να πάμε σιγά σιγά μαζί μέσα’’ είπε με ένα μεγάλο χασμουρητό. Πήγαν μέσα σιγά σιγά. Ξάπλωσαν στον καναπέ και ξανακοιμήθηκαν. Η Ηλέκτρα σκεπάστηκε πάλι με το σακάκι του Cristianoκαι ακούμπησε δίπλα του. Με το που έκλεισε τα μάτια της κοιμήθηκε. Πέρασα δυο ώρες και ακόμα δεν ξύπνησαν. Ξάφνου χτύπησε το κουδούνι, Την πρώτη φορά που χτύπησε δεν απάντησε κανείς. Το κουδούνι συνέχισε να χτυπάει. ‘’Το κουδούνι ‘’ μουρμούρισε στον Cristiano. ‘’ το άκουσα’’ μουρμούρισε και αυτός. ‘’ ΕΕΕ… πάνε άνοιξε’’ είπε η Ηλέκτρα. ‘’νυστάζω’’. Σε λίγο ήρθε η υπηρέτρια να ανοίξει την πόρτα. Ακούστηκε ένας διάλογος μπροστά στην πόρτα χωρίς να είναι πολύ ξεκάθαρος. Η πόρτα έκλεισε και ο Cristiano άνοιξε το ένα του μάτι.
- Ποίος ήταν;
- Η κυρία Irinaκύριε , και είπες πως θα περάσει αργότερα.
- ΠΟΟ.. καήκαμε. Marisa θα βγούμε, αν έρθει πάλι αυτή η κυρία Irina, είπε με περιφρόνηση, δεν θα είμαστε εδώ.
- Μάλιστα κύριε…
ο Cristiano σκούντηξε την Ηλέκτρα.
- Πού είπες ότι θα πάμε;
- Έξω.
- Ναι αλλά νυστάζω.
- Δεν πειράζει , άντε σήκω να ετοιμαστείς.
- Άσε με βρε Cristiano στην ησυχία μου.
- Prada, Dior, Armani, Louis Viton κλπ, κλπ…
- Σηκώθηκα!
- Ωραία , άντε πάνε πάνω.
- Πάω , πάω!
Με το που πάτησε η Ηλέκτρα το πόδι της στο πρώτο σκαλί ακούστηκε πάλι το κουδούνι.
- Πάω να ανοίξω , γύρισε και είπε στην Ηλέκτρα , άντε πάνε να ετοιμαστείς εσύ.
- Πάω είπα… Η Ηλέκτρα μπήκε μέσα στο δωμάτιο.
Ο Cristianoπερίμενε λίγο και έπειτα άνοιξε την πόρτα και είδε την Irina.
- ΩΧΧ! Εσύ;
- Ξύπνησες καραμελίτσα μου ;είπε και μπήκε μέσα.
- Δεν θυμάμαι να σου είπα να περάσεις μέσα.
- Δεν πειράζει γλυκουλίνι μου.
- Εσένα , εμένα όμως με ρώτησες αν πειράζει;
- Εσένα αγοράκι μου δεν πιστεύω να σε πειράζει , κάποτε άλλωστε χαιρόσουν και πάρα πολύ.
- Κ Α Π Ο Τ Ε όπως είπες , τώρα είναι άλλο. Η Irinaκάθισε στον καναπέ.
- Μα κάτσε , γιατί στέκεσαι όρθια;
Εκεί που μιλούσαν και ο Cristianoειρωνευόταν την Irinaη Ηλέκτρα χωρίς να ξέρει βγήκε από το δωμάτιο.
- Cristianoείμαι έτοιμη, άντε πάμε καλέ μου!
Η Irinaγύρισε και είδε την Ηλέκτρα στο πλατύσκαλο. Ο Cristianoτης έκανε νοήματα.
- Βρε , βρε ποια είναι εδώ δες , Cristianoη κοπελίτσα από χθες δεν είναι; Για πες μου τι κάνει εδώ; Φίλοι δεν είπατε πως είστε;
Ο Cristianoκαι η Ηλέκτρα κοιτάχτηκαν. Η Irinaτους κοιτούσε καχύποπτα.
YOU ARE READING
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρεις
RomanceΚαι όταν άνοιξε τα μάτια της είδε τον πρίγκιπα των ονείρων της..οοοοχι οχι λάθος...το γοβάκι ταίριαζε τέλεια..μάταια..ούτε αυτό είναι!Μα που μπορεί να είναι; Μα και βέβαια..το βρήκα επιτέλους..λοιπόν..μια φορά και έναν καιρό τα παραμύθια έπαψαν να υ...