Κεφάλαιο 18

1.2K 87 2
                                    

-       Ετοιμάσου και κράτα την ψυχραιμία σου. Γύρισε και είπε ο Cristiano στην Ηλέκτρα.

-       Πόσο εύκολο το έχεις;

-       Σ’ αγαπώ!

-       ΑΑΑΑ! Τόσο εύκολο…

-       Είναι!

Η μητέρα του Cristiano τότε γύρισε και είπε :

-       Τι ψιθυρίζετε εσείς εκεί πέρα;

-       Απολύτως τίποτα.

-       Έλα κάτσε εδώ κοπέλα μου. Είπε και της έδειξε μια πολυθρόνα. Η  Ηλέκτρα γύρισε και κοίταξε τον Cristiano. Αυτός της κούνησε το κεφάλι καταφατικά. Αυτή προχώρησε σιγά , σιγά για να καθίσει εκεί όπου της έδειξε η μητέρα του.

-       Κάτσε και εσύ παιδί μου.

Ο Cristiano πήγε να καθίσει. Τότε το λόγο πήρε η αδερφή το η Elma.

-       Λοιπόν πιστεύω πως σίγουρα ξέρεις κοπέλα μου πως έχει η κατάσταση...

-       Ναι , ξέρω.

-       Τότε θα ξέρεις πως όλο αυτό  δεν μπορεί να συνεχιστεί. Σωστά;

Η Ηλέκτρα γύρισε και κοίταξε την Elma και αμέσως μετά τον Cristiano. Ο Cristiano χτύπησε με δύναμη το μπράτσο της πολυθρόνας στην οποία καθόταν.

-       Την άποψή μου την ξέρετε και δεν συμφωνώ με όλο αυτό.

-       Ναι όμως δεν γίνετε αλλιώς.

-       Φυσικά και γίνετε. Ούτε εγώ ούτε η Fer θέλουμε κάτι τέτοιο.

-       Η Fer είναι μικρή και δεν ξέρει ποιο αυτό είναι το σωστό.

-       ΩΩΩ! Σε παρακαλώ. Κάναμε αυτή τη συζήτηση λίγο πιο πριν.

-       Το χρέος παραμένει χρέος στους γονείς της Fer.

-       Όταν όμως έχουμε τα λεφτά να τα βγάλουμε πέρα μόνοι μας δε χρειαζόμαστε την οικονομική βοήθεια του πατέρα της Fer.

-       Νομίζεις.

-       Δε νομίζω καθόλου. Σταματάω αυτήν εδώ τη στιγμή. Εγώ αυτή θέλω και δε σηκώνω κουβέντα.

Η Ηλέκτρα δεν ήξερε τι να πει. Απλά κοιτούσε σαστισμένη . Η μητέρα του ξεστόμισε διάφορα ακαταλαβίστικα πράγματα στα ισπανικά.

-       Madre, por favour.

-       Σταματήστε το αυτό , ξέρετε πως δε θα βγει άκρη.

-       Κάτσε , εσύ τώρα τι έπαθες;

-       Μα τσακωνόμαστε τόση ώρα για κάτι που δεν μας ενδιαφέρει άμεσα. Είπε η Elma.

-       ΩΩΩ! Έλα τώρα , εσύ άλλα υποστήριζες.

Η Elma γύρισε και κοίταξε τον Hugo. Ο Hugo κούνησε το κεφάλι του σαν να της λέει ‘’ευχαριστώ’’.

-       Μα καλά τι κάνετε εσείς οι δυο εκεί; Είπε η Maria Dolores.

-       H Fer είναι στο δρόμο και έρχεται.

-       Και γιατί αυτό;; Είπε η Katia θυμωμένα.

-       Γιατί εγώ την κάλεσα. Να σας πει και αυτή τη γνώμη της και να δείτε πως έχει. Εξήγησε ο Cristiano.

-       Και τώρα δηλαδή την κοπέλα γι αυτό την καλέσατε; Για να μας ακούει να λέμε τα ίδια και τα ίδια ξανά και ξανά; Διαμαρτυρήθηκε η Elma.

Χτύπησε το κουδούνι. Ο Hugo πετάχτηκε πάνω.

-       Πάω να ανοίξω την πόρτα. Η Fer θα είναι.

-       Γιατί να πας να ανοίξεις εσύ και όχι ο Cristiano;  Αναρωτήθηκε η μητέρα του.

-       Έλεος τώρα. Και σε αυτό θα κάνεις κουμάντο;

Ο Hugo έφυγε και πήγε να ανοίξει την πόρτα. Η Maria άρχισε να ψιθυρίζει διάφορα χωρίς να καταλαβαίνει κανείς. Μέσα στο σαλόνι μπήκε ο Hugo αγκαλιά με την Fer.

-       Αυτό τώρα τι είναι; Είπε η μητέρα τους.

-       Μαμά με τη Fer ήμαστε μαζί ενάμισι χρόνο.

Η μητέρα του κοίταξε όλους του παραβρισκόμενους και μετά λιποθύμησε.!

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςWhere stories live. Discover now