Κεφάλαιο 22

1.2K 73 1
                                    

Ο γάμος τελείωσε μαζί με όλα τα γλέντια που τον περιτριγύριζαν. Πέρασε περίπου ένας μήνας. Όλοι ήταν ευτυχισμένο , όλα κυλούσαν ήρεμα. Για αρκετό καιρό δεν είχε δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα. Η καθημερινότητα όλων ήταν αρκετά φυσιολογική. Ένα απόγευμα ήταν αυτό που θα σημάδευε τη ζωή του Cristianoκαι της Ηλέκτρας. Ήταν μια από τις ομορφότερες βόλτες που είχαν κάνει ποτέ. Ο ήλιος άρχισε να δύει. Καθόταν αγκαλιά σε ένα παγκάκι.

-       Δε νομίζεις πως πρέπει να φύγουμε σιγά ,  σιγά;

-       Κάτσε λίγο ακόμα.

Οι ακτίνες του ήλιου άρχισαν να τους χαϊδεύουν το πρόσωπο. Μετά από μια ώρα η Ηλέκτρα είπε:

-       Άντε πάμε. Άρχισε να νυχτώνει και έτσι και έχει πάλι κίνηση στο δρόμο…

-       Άντε πάμε…

Το επόμενο πρωί..

Η Ηλέκτρα σηκώθηκε κατά τις δέκα. Έβαλε ρούχα και πετάχτηκε στο φούρνο. Αγόρασε ψωμί και διάφορα κουλουράκια , έκανε μια βόλτα , πήγε σε διάφορα μαγαζιά. Έπειτα πέρασε από ένα περίπτερο. Ξαφνικά είδε κάτι γνώριμο σε κάποια περιοδικά. Σταμάτησε και κοίταξε καλύτερα. Γούρλωσε τα μάτια , σχεδόν χλόμιασε. Ανοιγόκλεισε τα μάτια. ‘’ Τι γίνετε εδώ;’’ Είδε άλλα τέσσερα περιοδικά. Τα αγόρασε και τα τέσσερα. Η πωλήτρια την κοιτούσε λίγο περίεργα , άλλωστε ήταν πολύ λογικό. Μέχρι να πάει στο σπίτι αρκετός κόσμος στον δρόμο την κοιτούσε πολύ περίεργα. Άνοιξε την τσάντα της και πήρε το κινητό. Πληκτρολόγησε τον αριθμό του Cristiano.

-       Ναι;

-       Κοιμάσαι;

-       Τώρα όχι , πες…

-       Άρα δεν έχεις βγει καθόλου από το σπίτι.

-       Τι να σο πω, έτσι και υπνοβατούσα λες να το ήξερα;

-       Δεν είναι ώρα για πλάκες.

-       Πες μου τέλος πάντων τι έγινε.

-       Έλα όσο πιο γρήγορα μπορείς σπίτι μου.

-       Τι έγινε ρε συ; Πες μου…

-       Δεν μπορώ να σου πω από το τηλέφωνο.

-       Καλά καλά σε λίγο θα έρθω από εκεί.

-       ΓΡΗΓΟΡΑ!

-       Καλά ντε , μη φωνάζεις , εσύ που είσαι τώρα;

-       Πάω σπίτι.

-       Καλά καλά , κλείσε και έρχομαι.

Ο Cristianoμέσα σε είκοσι λεπτά έφτασε στο σπίτι της Ηλέκτρας. Ανέβηκε επάνω και χτύπησε την πόρτα. Η Ηλέκτρα άνοιξε την πόρτα χωρίς να τον κοιτάξει στα μάτια.

-       Τι έγινε; Ακουγόσουν χάλια.

Την ξανά κοίταξε και είπε:

-       Και δείχνεις…

-       Έλα μέσα και θα δείχνεις σαν και εμένα.

-       Τι έπαθες στα καλά καθούμενα;

Η Ηλέκτρα πήρε τα περιοδικά στα χέρια της  και του τα έδωσε.

-       Για ρίξε μια ματιά.

Ο Cristianoτην κοίταξε χαμογελώντας . Όταν κοίταξε τα περιοδικά όμως, το χαμόγελό του χάθηκε… ‘’ΑΔΥΝΑΤΟΝ’’!

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςWhere stories live. Discover now