Κεφάλαιο 3

3.1K 161 2
                                    

Οι ρόδες του αυτοκινήτου ακούστηκαν καθώς σταματούσε μπροστά στην είσοδο του σπιτιού. Στο δευτερόλεπτο ακούστηκε και η κόρνα του. Η Ηλέκτρα κατέβηκε τις σκάλες βιαστικά. Χαμογέλασε στον Cristiano καθώς έμπαινε στο αυτοκίνητο και αυτός της ανταπέδωσε το χαμόγελο. Ο Cristiano έσκυψε , τη φίλησε στο μάγουλο και έπειτα έβαλε μπρός στη μηχανή του αυτοκινήτου.

-       Έτοιμη;

-       Φυσικά!

Έφτασαν σε ένα μεγάλο πάρκο το οποίο ήταν φωτισμένο με διάφορα φαναράκια δεξιά και αριστερά του χωμάτινου δρόμου. Λουλούδια ήταν σπαρμένα διάσπαρτα στο καταπράσινο χόρτο. Ο Cristiano έβγαλε από το σακάκι που φορούσε ένα κόκκινο τριαντάφυλλο και της το χάρισε. Η Ηλέκτρα με το που το είδε του χάρισε ένα λαμπερό χαμόγελο το οποίο για ακόμα μια φορά της το ανταπέδωσε.

-       Αυτό είναι για σένα. Ήταν τόσο όμορφο και μόλις το είδα σε θυμήθηκα.

-       Είσαι τόσο γλυκός! Και το τριαντάφυλλο είναι ότι πιο όμορφο έχω δει.

-       Αρχίζουμε τη βόλτα μας; Τι λες;

-       Και δεν αρχίζουμε;

Οι δύο τους περπατούσαν και περπατούσαν και συνέχισαν να περπατάνε για πάνω από μισή ώρα. Συζητήσανε για πράγματα καθημερινά στη ζωή του καθενός  ,πλέον και οι δύο ήξεραν τα πάντα . Ο Cristiano είπε στην Ηλέκτρα να στρίψει μέσα στο χορτάρι και να προχωρήσει ευθεία. Μέτα από πέντε λεπτά της ζήτησε να κλείσει τα μάτια της με ένα λευκό μαντήλι. Αυτή χωρίς να μπορεί να φέρει αντίρρηση δέχτηκε.

-       Λοιπόν έχουμε σχεδόν φτάσει.

-       Τι έκπληξη είναι όμως; Δεν μου είπες.

-       Όλα στην ώρα τους. Μη βιάζεσαι. Λοιπόν , με το τρία θα ανοίξεις τα μάτια σου. Προς το παρόν κράτα τα κλειστά. Εντάξει;

-       Χααχαχαχαχ.. Καλά. Εντάξει!

-       Λοιπόν.. 1 , 2, 3 άνοιξε τα μάτια σου.

Μέσα στο καταπράσινο χόρτο πλέον υπήρχε ένα τραπεζάκι με δύο κεριά πάνω του. Φαγητό και ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί ,  γύρω γύρω το τραπέζι ήταν περιτριγυρισμένο από φαναράκια αναμμένα και στολισμένα με κορδέλες κάνοντας κύκλο γύρω του.

Ο Cristiano την έβαλε να καθίσει και έπειτα πήγε και αυτός στην θέση του.

-       Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί;

-       Χμμ.. Γιατί όχι;

Της γέμισε το ποτήρι και αφού τσούγκρισαν τα ποτήρια τους, ήπιαν κοιτάζοντας ο ένας τον άλλον στα μάτια.

Η νύχτα κύλισε πολύ γρήγορα ώσπου ήρθε η ώρα να φύγουν διότι ήταν περασμένα μεσάνυχτα. Άρχισαν λοιπόν πάλι να περπατάνε στον φωτισμένο διάδρομο.

-       Το πιο όμορφο και ήρεμο μέρος που έχω δει ποτέ μου.

-       Είναι όντως πού ωραίο. Συνήθιζα να έρχομαι εδώ όταν ήμουν μικρός.

-       Όμορφες παιδικές αναμνήσεις!

 Του χαμογέλασε και συνέχισαν να περπατάνε. Έφτασαν στο αυτοκίνητο , της άνοιξε την πόρτα και αυτή μπήκε μέσα. Αυτός έτρεξε να μπει από τη δική του πόρτα. Και οι δύο έμειναν σιωπηλοί καθ ‘ όλη τη διαδρομή ώσπου έφτασαν πάλι από κει που άρχισαν. Στην είσοδο του σπιτιού της.

-       Ήταν ότι πιο όμορφο έκανα ποτέ!

-       Η αλήθεια είναι πως και ‘μένα θα μου μείνει αξέχαστο!

Ο Cristiano έσκυψε και τη φίλησε. Αφού του χαμογέλασε  περίμενε μέχρι να έρθει και να της ανοίξει την πόρτα. Αφού κρατούσε το τριαντάφυλλο στα χέρια της καθώς έβγαινε από το αυτοκίνητο του έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο. Καθώς έφευγε ο Cristiano άνοιξε το παράθυρο του αυτοκινήτου και της φώναξε ‘’Αύριο θα σου τηλεφωνήσω’’ και χάθηκε μέσα στα σπίτια.

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang