Κεφάλαιο 24

1.1K 68 1
                                    

-       Αυτό που άκουσες. Δεν γίνετε να συνεχιστεί άλλο αυτή η κατάσταση.

-       Μα…

-       Σε παρακαλώ , χρειάζομαι λίγο χρόνο. Τα είπε όλα αυτά έχοντας ακόμα γυρισμένη την πλάτη της.

Ο Cristianoτώρα πλέον άρχισε να γίνετε όλο και πιο ανήσυχος.

-       Θα τα διορθώσω όλα , στο υπόσχομαι.

-       Τέρμα οι υποσχέσεις , βαρέθηκα πια. Θέλω μόνο να φύγεις.

Ο Cristianoήξερε πως δεν πρόκειται να αλλάξει γνώμη αν δεν τα διόρθωνε όλα. Έκλεισε με δύναμη την πόρτα πίσω του. Ο θόρυβος της πόρτας έκανε την Ηλέκτρα να λυγίσει. Έπεσε κάτω και άρχισε να κλαίει. ‘’γιατί σε μένα; Γιατί μου πάνε όλα στραβά; Γιατί να μην μπορούσε να κρατήσει όλο αυτό που ζούσα τόσο καιρό; Το ένα πρόβλημα μετά το άλλο.’’ Πέρασαν πάνω από πέντε εβδομάδες. Πλέον η Ηλέκτρα ήταν σίγουρη πως ο Cristianoτα παράτησε για τα καλά. Προσπαθούσε να βγάλει από το μυαλό της όλες τις σκέψεις που αφορούσαν τον Cristiano. Είχε να βγει από το σπίτι όλες αυτές τις ήμερες. Η εξωτερική της εικόνα δεν θύμιζε καθόλου την παλιά Ηλέκτρα. Κυκλοφορούσε σαν φάντασμα μέσα στο σπίτι. Όσοι προσπάθησαν να την συνετίσουν απλά έχασαν το χρόνο τους άδικα. Αυτή η απόσταση την σκότωνε. Ήξερε πως δεν μπορούσε χωρίς αυτόν πλέον. Είχε μετανιώσει πικρά που έβαλε αυτόν τον τοίχο ανάμεσά τους. Έκανε όνειρα βλέποντας όλες αυτές τις ρομαντικές ταινίες που έβλεπε βάζοντας τον εαυτό της στη θέση των πρωταγωνιστών. Τα παντζούρια ήταν όλη μέρα κλειστά. Το φώς του ήλιου την πείραζε και τα νεύρα της δεν ήταν πολύ καλά. Το μόνο που την ηρεμούσε ήταν τα βάσανα των άλλων ανθρώπων. Έβλεπε  τις μεσημεριανές εκπομπές και σχολίαζε μόνη της. Ήταν η έβδομη εβδομάδα και συνέχιζε να ζει έτσι. Ήταν μεσημέρι. Είχε την τηλεόραση δυναμωμένη. Ξαφνικά άκουσε μια γνώριμη φωνή. Έτρεξε να δει ποιος ήταν αυτός που η φωνή του την χαλάρωνε και την ηρεμούσε. Τα αφτιά της και τα μάτια της δεν της έλεγαν ψέματα. Ήταν αυτός. Ήταν ο Cristiano. Η φωτογραφία τους έπαιζε σε βίντεο ξανά και ξανά. Αλλά ήταν η πρώτη φορά που δεν την ένοιαξε. Γιατί επιτέλους έκανε αυτό που η ίδια περίμενε. Ήταν ο πρωταγωνιστής στη δικιά της ταινία…

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora