Κεφάλαιο 31

1K 64 0
                                    

Ο Cristianoτης άπλωσε το χέρι του . Η Ηλέκτρα άπλωσε το δικό της και την τράβηξε , και άρχισαν  να περπατάνε προς το σπίτι… Μετά από λίγο το τραπέζι ήταν έτοιμο. Αποφάσισαν να πάνε στο αγαπημένο μέρος του Cristiano.

-       Λοιπόν έκλεισε.

-       Μα τι ωραία γλυκούλη μου , αρκεί να μην πλακώσουν πάλι οι φωτογράφοι.

-       Μα καλά , αφού το έχουμε ξεκαθαρίσει το θέμα.

-       Ας το ελπίσουμε.

Με αυτά και με αυτά η ώρα πήγε 21.00 ! Ο Cristianoμε την Ηλέκτρα καθόταν στον καναπέ και έβλεπαν τηλεόραση. Ο Cristiano κοίταξε το ρολόι του.

-       Αμάν Ηλέκτρα , πήγε 21.00 . Άντε πάμε σιγά σιγά να ετοιμαστούμε , εσύ κάνεις και τρεις ώρες να ετοιμαστείς.

-       Ρε άιντε…

-       Πες μου τώρα ότι λέω και ψέματα.

-       Η Ηλέκτρα σηκώθηκε , πάω να ετοιμαστώ.

-       Άντε πάνε , και γρήγορα έτσι ;

-       Ότι πεις…

Είπε και πήγε προς το δωμάτιο της. Ο Cristianoαποφάσισε μετά από μισή ώρα να πάει να ετοιμαστεί. Πήγε και αυτός επάνω. Μέσα σε λίγη ώρα ήταν έτοιμος. Η Ηλέκτρα όμως ακόμα δεν είχε κατέβει. Αποφάσισε να πάει να βγάλει το καινούργιο αυτοκίνητο του από το γκαράζ. Έφερε το αυτοκίνητό μπροστά στην πόρτα. Ένα τέταρτο πέρασε και η Ηλέκτρα τελικά κατέβηκε. Ο Cristianoπερίμενε στο τελείωμα στις σκάλες. Η Ηλέκτρα ήταν τόσο όμορφη. Ο Cristianoδεν είχε τι να πει. Κατέβηκε σιγά σιγά τις σκάλες χαμογελώντας. Έφτασε στο πλατύσκαλο και σταμάτησε για να τον κοιτάξει στα μάτια. ‘’Είδες που είμαι έτοιμη και στην ώρα μου ;’’ του είπε γελώντας. Ο Cristiano δεν μιλούσε ,απλά κοιτούσε.

-       Μα καλά μου λες τι έπαθες;

-       Ε , εεε εγώ…

-       Εσύ τι ;

-       Δε , δε , δεν έχω τι να πω.

-       Έλα βρε χαζούλη σύνελθε ,άντε πάμε.

-       Π..π…π… πάμε…

-       Σταμάτα το αυτό γιατί με κομπλάρεις.

-       Καλά.

Όταν η Ηλέκτρα είδε το καινούργιο αυτοκίνητό του γύρισε και είπε:

-       Δεν το πιστεύω Cristiano, είναι το πιο υπέροχο αυτοκίνητο που έχω δει , το προηγούμενο που είχες δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτό.

-       Σου άρεσε;

-       Cristiano ;

-       Ναι..

-       Νομίζω πως είμαι ερωτευμένη.

-       Σώπα .

-       Πήγε πιο κοντά και το χάιδεψε , αχ , ανατρίχιασα!

-       Τόσο πολύ ε;

-       Δεν φαντάζεσαι πόσο , είναι πανέμορφο.

-       Καλά άντε μπες μέσα στο πανέμορφο και πάμε.

Ο Cristianoτης άνοιξε την πόρτα για να μπει μέσα. Μπήκε μέσα και έβαλε μπρός στη μηχανή. Η Ηλέκτρα γύρισε και είπε:

-       Η φωνούλα του , ο εσωτερικός του κόσμος.

-       Τώρα ποιος κομπλάρει ποιόν;

-       Εγώ εσένα;

-       Μπορεί…

-       Καλά , καλά σταματάω!

-       Πω , εδώ δες τι γίνετε…

-       Για την κίνηση λες;

-       Φυσικά  , Σάββατο βράδυ , λογικό είναι να γίνετε χαμός.

-       Ε ναι όσο να πεις.

Έκαναν πάνω από μια ώρα να φτάσουν στο μαγαζί. Είχε πολύ κόσμο.

-       Χαμός γίνετε.

-       Καλύτερα να μην πω τίποτα…

-       ΟΧΧΧ!

-       Τι έγινε; Του είπε και τον έπιασε από το μπράτσο.

-       Δες ποια είναι εδώ.

-       Ποια βρε καρδούλα μου;

-       Η Irina…

-       Η γνωστή;

-       Δυστυχώς , πάμε σιγά σιγά προς τα πίσω.

Εκεί που περπατούσαν νομίζοντας πως δεν του είδε άκουσαν κάποιον να τους φωνάζει :

‘’Cristianooooo…!’’

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant