Κεφάλαιο 17

1.2K 82 0
                                    

Ήταν αρκετά σοβαρός πράγμα που φόβισε υπερβολικά την Ηλέκτρα.

-       Τι έγινε;

-       Δεν μπορώ να σου πω από το τηλέφωνο. Θα καταλάβεις μόλις έρθεις από το σπίτι.

-       Τουλάχιστον πες μου τι να περιμένω.

-       Κοίτα , απλά θέλουν να σε δούνε και να σε γνωρίσουν γιατί προσπάθησα να τους πείσω.

-       Καλά , σε ένα εικοσάλεπτο θα είμαι εκεί. Να με περιμένετε.

-       Καλά , άντε.

-       Περίμενε , περίμενε…

-       Πες γρήγορα.

-       Μη με αφήσεις μόνη μου όταν έρθω σε παρακαλώ.

-       Μην ανησυχείς γι αυτό.

-       Σ ‘ αγαπώ!

-       Βιάσου…

Η Ηλέκτρα έκλεισε το τηλέφωνο και πήγε γρήγορα να ντυθεί. Αφού ντύθηκε και ετοιμάστηκε κατέβηκε κάτω στο δρόμο για να βρει ένα ταξί κάτι που βρήκε αρκετή ώρα μετά. Ήταν πολύ αγχωμένη. Σε μισή ώρα έφτασε καθυστερημένα στο σπίτι του Cristiano.’’ ΟΥΦ! Άργησα! Βάλε Θεέ μου το χέρι σου’’ Είπε και πήγε προς την κεντρική ξύλινη είσοδο του σπιτιού. Χτύπησε το θυροτηλέφωνο που έγραφε με μεγάλα γράμματα το όνομα του Cristiano. Ο Cristiano έτρεξε και της άνοιξε όσο πιο γρήγορα μπορούσε.

-       Επιτέλους. Η καρδιά μου ήταν έτοιμη να φύγει από τη θέση της.

-       Μην αγχώνεσαι τόσο πολύ  γιατί φαίνετε.

-       1 ΦΟΥ..2 ΦΟΥ…3 ΦΟΥ…

-       Ηρέμησες;

-       Έτσι λέω.

-       Άντε πάμε.

Την πήρε από το χέρι και μπήκαν μέσα. Η Ηλέκτρα δίστασε λίγο. Ο Cristiano είχε ήδη μπει μέσα.

-       Έλα μπες.

Η Ηλέκτρα μπήκε μέσα. Ανέβηκαν από τη μεγάλη σκάλα. Βρέθηκαν στο μεγάλο σαλόνι. Εκεί περίμενε σοβαρή όλη η οικογένεια του Cristiano  .Ο ίδιος ήταν ακριβώς πίσω από την Ηλέκτρα. Την κρατούσε γιατί ένιωθε πως έτσι και την άφηνε θα έπεφτε.

-       Να σας γνωρίσω την Ηλέκτρα. Είπε ευγενικά ο Cristiano.

Η Ηλέκτρα χαμογέλασε αμήχανα.

-       Ηλέκτρα από εδώ η μητέρα μου MariaDolores , η αδερφή μου η Elma , η άλλη αδερφή μου η Katiaπου έχεις ήδη γνωρίσει , και ο αδερφός μου ο Hugo.

-       Χάρηκα πολύ για τη γνωριμία.

Τότε η μητέρα του Cristianoγύρισε και με ειρωνικό ύφος είπε: Δε νομίζω να είναι αμοιβαία τα αισθήματα.

-       Ετοιμάσου και κράτα την ψυχραιμία σου. Γύρισε και είπε ο Cristianoστην Ηλέκτρα.

-       Πόσο εύκολο το έχεις;

-       Σ’ αγαπώ!

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςWhere stories live. Discover now