Κεφάλαιο 60

969 54 0
                                    

Όσο περνούσε η ώρα η Ηλέκτρα έγειρε και κοιμήθηκε , νιώθοντας τον Cristianoνα τη σφίγγει όλο και πιο πολύ. Η Ηλέκτρα μετά από λίγο άνοιξε τα μάτια της. Ξεκλείδωσε τα χέρια του από τη μέση της και προσπάθησε να ακουμπήσει το κεφάλι του στο μαξιλάρι του καναπέ. Αυτή σηκώθηκε σιγά σιγά και πήγε προς το δωμάτιό της. Έκλεισε την πόρτα προσεκτικά πίσω της. Έβγαλε από την ντουλάπα ένα ζευγάρι φόρμες για να φορέσει μέσα στο σπίτι. Κρέμασε το φόρεμα που φορούσε στο ρεβεγιόν στη ντουλάπα. Πήρε μια κουβέρτα και πήγε να σκεπάσει τον Cristianoστον καναπέ. Βγήκε έξω και πήγε προς το μέρος του. Η φλόγα του τζακιού είχε φουντώσει και ο Cristianoκοιμόταν βαθιά. Τον φίλησε και έφυγε. Κατέβηκε κάτω στο σαλόνι και κοίταξε το χιόνι έξω από τη τζαμαρία.  Όλα τριγύρω ήταν κάτασπρα και συνάμα τόσο όμορφα , ο ήλιος δεν είχε ανατείλει ακόμα. Κατέβηκε στην κουζίνα να κάνει ένα καφέ μιας που η Marisaείχε άδεια λόγο Χριστουγέννων. Όταν τελείωσε με τον καφέ πήγε στο κάτω σαλόνι και κάθισε μπροστά στην τζαμαρία για να δει τον ήλιο να ανατέλλει μέσα από τα χιονισμένα έλατα του κήπου.  Κοίταξε το ρολόι και είδε πως ήταν ακόμα 6.30 .Οι πρώτες ακτίνες άρχισαν να φαίνονται πίσω από τα δέντρα. Πριν το καταλάβει η ώρα έφτασε 9.00 . ξάφνου το τηλέφωνο χτύπησε και η Ηλέκτρα έτρεξε να το σηκώσει για να μη ξυπνήσει ο Cristiano.

-       Παρακαλώ;

-       Ηλέκτρα μου , η Elmaείμαι.

-       Καλημέρα Elma , τι κάνεις;

-       Καλά είμαι γλυκιά μου. Λοιπόν είμαστε εδώ με την Katiaτον Hugoκαι την Fer και λέγαμε μήπως πηγαίναμε στο σαλέ επάνω στο βουνό , γιατί είδαμε πως ο Cristianoδεν είναι και πολύ καλά.

-       Να σου πω την αλήθεια πρέπει να βγούμε από το σπίτι για να ξεσκάσει. Απλά κοιμάται ακόμα , αν θέλετε μπορείτε να ξεκινήσετε εσείς και όταν ξυπνήσει θα έρθουμε.

-       Εντάξει τότε , θα τα πούμε επάνω! Πάρτε μας τηλέφωνο.

-       Εντάξει Elma , θα τα πούμε!

Η Ηλέκτρα πήγε επάνω να ντυθεί. Βρήκε ότι πιο χειμωνιάτικο είχε γιατί έκανε αρκετό κρύο. Πήγε στο πάνω σαλόνι για να βάλει ξύλα στο τζάκι και να δει τον Cristiano.  Ο Cristianoακόμα κοιμόταν. Έσκυψε στο τζάκι για να βάλει το ξύλο. Ο Cristianoάνοιξε τα μάτια του.

-       Τι ώρα είναι;

-       Ξύπνησες; 9.20 είναι. Κοιμήσου!

-       Γιατί ντύθηκες; Πού θα πας;

-       Μας κάλεσαν τα αδέρφια σου στο σαλέ επάνω στο βουνό.

-       Να πάμε!

-       Αυτό είπα και εγώ , έτσι και αλλιώς Χριστούγεννα είναι!

-       Θα πάω να ντυθώ και εγώ σε λίγο.

-       Να πας…

-       Θα πάρουμε το Jeep. Με τόσο χιόνι έξω…

-       Καλά , εγώ πάω κάτω. Θέλεις πρωινό;

-       Όχι , ένα καφέ θέλω μόνο , μέχρι να τον φτιάξεις θα έρθω και εγώ. Καλά;

-       Μην αγχώνεσαι , πάω!

Η Ηλέκτρα κατέβηκε και πήγε στην κουζίνα. Πήρε τον καφέ και τον πήγε κάτω στο σαλόνι.

-       Έτοιμος ο καφές.

-       Δυο γουλιές θα πιώ και φύγαμε.

-       Αυτό δεν είναι το κασκόλ που σου είχα πάρει δώρο;

-       Ναι αυτό είναι , βρήκα ευκαιρία και το φόρεσα.

-       Σου πάει πολύ πάντως…

Έπειτα ήπιε λίγο από τον καφέ και είπε :

-       Πάμε;

-       Άντε σιγά σιγά. Πάω να βάλω το μπουφάν μου.

-       Έλα να με βρεις στο γκαράζ.

Η Ηλέκτρα αφού βρήκε το μπουφάν της , κλείδωσε και πήγε στο γκαράζ. Ο Cristianoείχε βάλει μπρός στο Jeepκαι την περίμενε. Από το σπίτι τους ήταν μιάμιση ώρα δρόμος. Άργησαν όμως να φτάσουν αφού το χιόνι ήταν τόσο πολύ που τα αυτοκίνητα δεν μπορούσαν να περάσουν. Στο τέλος όμως έφτασαν. Μόλις μπήκαν στο σαλέ ο Hugo, η Elma, η Ferκαι η Katiaτους περίμεναν σε ένα τραπέζι κοντά στο τζάκι. Ο Cristianoκαι η Ηλέκτρα τους πλησίασαν και τους ευχήθηκαν ‘’ καλά Χριστούγεννα’’ ! Μετά από πολύ ώρα , αφού έφαγαν , ήπιαν και απόλαυσαν την θέα , αποφάσισαν να φύγουν και να πάνε όλοι μαζί στο σπίτι του Hugoκαι της Fer. Τότε ο Cristiano σηκώθηκε και είπε :

-       Πάω να ετοιμάσω το αυτοκίνητο.

Ο Cristianoόμως , άργησε να γυρίσει πίσω. Μετά από δεκαπέντε λεπτά γύρισε στο τραπέζι.

-       Πυτζάμες έχετε μαζί σας;

-       Τι είναι αυτά που λες;

-       Θα πρέπει να μείνουμε εδώ το βράδυ…

-       Γιατί;

-       Αποκλειστήκαμε!!!

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςWhere stories live. Discover now