Κεφάλαιο 59

863 56 0
                                    

-      Θα τα πούμε εκεί Irina…

-      Cristiano ;

-      Σε ακούω…

-      Σου έχω πει πως δεν πρόκειται να σε ξεχάσω ποτέ μου;

Ο Cristianoτης κράτησε το χέρι.

-       Σ αγαπώ , αλλά πρέπει να φύγω! Θα συναντηθούμε εκεί , έτσι δεν είναι;

Ο Cristianoγύρισε το κεφάλι του και έκλεισε τα μάτια του σφιχτά. Δεν πίστευε πως όλο αυτό ήταν αλήθεια.

-       Έτσι είναι ,ξεκινήστε όμως τώρα γιατί θα αργήσετε. Ο Cristianoέσκυψε και την φίλησε.

-       Βρήκα και το νυφικό μου , δεν πρόλαβα να στο πω αλλά να το ξέρεις!

-       Το ποιο;

-       Το νυφικό μου… δεν θα πρέπει να το ξέρεις και εσύ αφού θα είσαι ο γαμπρός;  Το βρήκες το κουστούμι σου εσύ; Δεν γίνετε να έρθεις χωρίς κουστούμι.

-       Δεν μπορώ…

Η Irinaτου χαμογέλασε με μια γαλήνη στο πρόσωπο της , δεν την είχε δει ποτέ ξανά έτσι. Ήταν αλλιώτικη! Σαν να ήταν άλλος άνθρωπος  αυτός που κοιτούσε μέσα από το παράθυρο. Ο Cristiano λύγισε και άρχισε να δακρύζει.

-       Άντε πάμε τώρα , και θα βρεθούμε σε λίγο! Εντάξει;

-       Γεια σου αγάπη μου…

Το αυτοκίνητο ξεκίνησε . Η Irinaέβγαλε το κεφάλι της από το παράθυρο και τον χαιρέτησε. Ο Cristianoγύρισε και άρχισε να κλαίει. Μπήκε μέσα στο σπίτι και έτρεξε επάνω στο δωμάτιο του, η Ηλέκτρα τον είδε και έτρεξε από πίσω του.

-       Όλα καλά;

-       Έχει χάσει τα λογικά της.

-       Αλήθεια;

-       Μου είπε πως παντρευόμαστε…

-       Τόσο πολύ έτσι;

-       Την πάνε στην κοντινότερη ψυχιατρική κλινική.

-       Πάω έξω να τους διώξω όλους από το σαλόνι..

-       Πάνε , δεν θέλω να δω κανέναν!

Όταν η Ηλέκτρα βγήκε έξω δεν ήταν κανείς εκεί. Μόνο οι οικογένειες τους , που συζητούσαν στο σαλόνι.

-       Πού είναι όλοι;

-       Τους διώξαμε.. άλλωστε έπρεπε… είδαμε σε τι κατάσταση ήταν ο Cristiano.

-       Δεν είναι καλά!

-       Φαινόταν χάλια… θέλετε κάτι από εμάς ή να φύγουμε και εμείς;

-       Δεν νομίζω να σας χρειαζόμαστε κάτι.

-       Άντε πάμε να φύγουμε…

-       Θα τα πούμε!

Τους φίλησε όλους και τους αποχαιρέτησε. Ο Cristianoάκουσε την πόρτα να κλείνει.

-       Έφυγαν;

-       Μόλις τώρα… έλα να καθίσουμε στο τζάκι.

Πήγαν πάνω και κάθισαν στον καναπέ. Μιλούσαν για την Irinaμε τις ώρες ώσπου ο Cristianoκοιμήθηκε στα πόδια της Ηλέκτρας. Η Ηλέκτρα του χάιδευε τα μαλλιά , σε λίγο όμως ο Cristianoκούνησε το κεφάλι του και άρχισε να παραμιλάει. Φώναζε το όνομα της Irina. Η Ηλέκτρα αναστέναξε . Ο Cristianoγύρισε και πήρε αγκαλιά τη μέση της Ηλέκτρας. Αυτή συνέχισε να τον χαϊδεύει.

                                                                                   ‘’Όλα θα πάνε καλά…’’

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρειςWhere stories live. Discover now