Μετά τον αγώνα γύρισαν στο σπίτι. Η Ferβοήθησε την Ηλέκτρα και της είπε πως θα έρχεται κάθε μέρα για όσο χρειαστεί να της κάνει παρέα και να βγαίνουνε μαζί. Η Ηλέκτρα μη μπορώντας να κάνει αλλιώς συμφώνησε. Το βράδυ το πέρασαν η Ηλέκτρα με τον Cristiano μόνοι τους , στον μπροστά κήπο κοιτώντας το φεγγάρι και τα χιλιάδες αστέρια που φαίνονταν στον ουρανό. Κανείς τους δεν μιλούσε. Έμεναν σιωπηλοί ο ένας μες την αγκαλιά του άλλου. Οι πρώτες ακτίνες του ήλιου τους βρήκαν ξάγρυπνους. Η Ηλέκτρα γύρισε και είπε στον Cristiano:
- Πρέπει να ετοιμαστείς.
- Έλα και εσύ μαζί μου να με βοηθήσεις , έτσι και αλλιώς δεν πρόκειται να πάρω και πολλά πράγματα.
Σηκώθηκαν χωρίς να πούνε τίποτα και ανέβηκαν επάνω στο δωμάτιο του Cristiano. Ο Cristianoέβγαλε ένα σακίδιο από την ντουλάπα του και το ακούμπησε στο κρεβάτι. Έβγαλε κάποια πρόχειρα ρούχα από την ντουλάπα και τα έβαλε όπως , όπως μέσα στο σακίδιο. Η ώρα ήταν 7.00 το πρωί. Αποφάσισαν να φάνε πρωινό μαζί και μετά να φύγει ο Cristiano. Έτσι και έγινε!
- Έφτασε η ώρα . Είπε η Ηλέκτρα και κοίταξε κάτω.
- Κάθε δευτερόλεπτο που περνά θα σε παίρνω τηλέφωνο και θα σε σκέφτομαι πάντα..
- Να την προσέχεις , έτσι; Δεν την εμπιστεύομαι καθόλου.
- Να είσαι σίγουρη γι αυτό!
Πήγαν μαζί ως την πόρτα. Ο Cristianoφίλησε την Ηλέκτρα και την αποχαιρέτησε. Αυτή αφού είδε το αυτοκίνητο να απομακρύνετε έκλεισε την πόρτα και έβαλε τα κλάματα. Μετά από λίγο αποφάσισε να πάει επάνω στο δωμάτιό της. Έβαλε τις πυτζάμες τις και ξάπλωσε. Τα βλέφαρα της δεν μπορούσαν να κλείσουν. Κάθε φορά που έκλειναν έβλεπε τον Cristianoκαι την Irinaαγκαλιασμένους. Έτσι τα άνοιγε αμέσως και δεν μπορούσε να βρει ησυχία. Ξάφνου άκουσε το τηλέφωνο της να χτυπάει. Έτρεξε να το βρει καθώς ήλπιζε να είναι ο Cristiano. Το έψαχνε με λαχτάρα μέσα στην τσάντα της ώσπου το βρήκε.
- Cristiano εσύ;
- Όχι Ηλέκτρα μου , η Ferείμαι , ο Cristianoέφυγε;
- ΑΑΑ! Εσύ είσαι Fer; ναι έφυγε…
- Θέλεις να έρθουμε με τον Hugoνα σου κάνουμε λίγη παρέα;
- Ελάτε , γιατί όχι; Είπε θλιμμένα η Ηλέκτρα.
- Ωραία , θα τα πούμε σε κανένα μισάωρο , εντάξει;
- Εντάξει Fer μου…
Είπε και έκλεισε το τηλέφωνο. Ο Hugoμε την Ferήρθαν και προσπάθησαν να ψυχαγωγήσουν την Ηλέκτρα η οποία πλέον άρχισε να γίνετε ένα ανέκφραστο φάντασμα μέσα στο σπίτι. Ο Cristianoδεν την είχε πάρει τηλέφωνο και ήταν ήδη απόγευμα. Κόντευε να τρελαθεί. Αποχαιρέτησε τον Hugoκαι την Ferαφού τους επιβεβαίωσε πως θα είναι μια χαρά και πως δεν πρόκειται να πάθει τίποτα. Όλο το βράδυ το έβγαλε κάτω στο σαλόνι βλέποντας τηλεόραση. , μέχρι που την πήρε τελικά ο ύπνος τι πρώτες πρωινές ώρες. Δεν κοιμήθηκε όμως πολύ. Σηκώθηκε και αποφάσισε να του τηλεφωνήσει αυτή. Το άφησε να χτυπάει μέχρι που κατάλαβε πως ο Cristianoτης έκλεισε το τηλέφωνο. Η Ηλέκτρα κάθισε στον καναπέ χαμένη , καθώς δεν καταλάβαινε γιατί να έκανε κάτι τέτοιο ο Cristiano. Αποφάσισε να του ξανά τηλεφωνήσει. Το κινητό χτύπησε δύο φορές και μετά έκλεισε. Η Ηλέκτρα δεν ήθελε να το πιστέψει. Σέρνοντας τα πόδια της ανέβηκε επάνω στο δωμάτιο του Cristiano. Άνοιξε την ντουλάπα του και πήρε μια μπλούζα του. Έχοντας αγκαλιά την μπλούζα και μυρίζοντας τη , την πήρε ο ύπνος. Κοιμήθηκε μέχρι τις 10.00 το πρωί. Σηκώθηκε και πήγε πάλι αγκαλιά με την μπλούζα στο σαλόνι που έπαιζε η τηλεόραση. Έκανε zappingώσπου πέτυχε μια εκπομπή , γούρλωσε πρησμένα από το κλάμα μάτια της και κοίταξε το ρεπορτάζ. Ο τίτλος έγραφε ‘’ CristianoRonaldo και IrinaShayak ξανά μαζί.’’ . οι φωτογραφίες τους που τους ακολουθούσαν έκαναν την Ηλέκτρα να φρίξει και να κλείσει την τηλεόραση. Οι φωτογραφίες τους έδειχναν αγκαλιά σε μια παραλία. Μόνο οι δυο τους! Πήρε το κινητό της πάνω από το τραπέζι και πήρε τηλέφωνο τον Cristiano. Έβαλε το κινητό στο αφτί της. Ο Cristianoείχε κλειστό το κινητό του. Η Ηλέκτρα άφησε το κινητό από τα χέρια της να πέσει κάτω…
VOCÊ ESTÁ LENDO
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να σκοράρεις
RomanceΚαι όταν άνοιξε τα μάτια της είδε τον πρίγκιπα των ονείρων της..οοοοχι οχι λάθος...το γοβάκι ταίριαζε τέλεια..μάταια..ούτε αυτό είναι!Μα που μπορεί να είναι; Μα και βέβαια..το βρήκα επιτέλους..λοιπόν..μια φορά και έναν καιρό τα παραμύθια έπαψαν να υ...